• Ik had hier nog geen topic over gezien, geen idee of dit hier goed staat, maar goed.

    Waarschijnlijk heeft iedereen al wel gehoord over de ice bucket challenge, dus dan weet iedereen al wel wat het is.
    Ik zag net het filmpje van de ice bucket challenge van Bastian Schweinsteiger, en ik vond hem zo origineel en leuk dat ik dacht "Meer mensen moeten dit zien."
    (Het is een Facebook video, dus ik kan hem hier niet plaatsen in zo'n videohokje, maar wel per link.)

    Hier kun je de ice bucket challenge van Bastian Schweinsteiger zien


    Hebben jullie nog meer leuke/originele icebucket challenges gezien? Deel ze hieronder :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Eerst kon ik de actie wel waarderen en het doel nog steeds (ALS oorspronkelijk), maar toen stuitte ik op een reactie waardoor ik mij ook realiseerde dat het wel echt waterverspilling is, zeg. o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    Eerst kon ik de actie wel waarderen en het doel nog steeds (ALS oorspronkelijk), maar toen stuitte ik op een reactie waardoor ik mij ook realiseerde dat het wel echt waterverspilling is, zeg. o_o

    True that.
    En ik las op youtube dat de medicijnen voor ALS op muizen getest worden en gaatjes in hun kop geboord krijgen om zo een verlammend middel ingespoten te krijgen.
    Ik weet niet of dat echt zo is, maar ik vind deze challenge maar onzin. De ziekte natuurlijk niet.

    Moth schreef:
    Eerst kon ik de actie wel waarderen en het doel nog steeds (ALS oorspronkelijk), maar toen stuitte ik op een reactie waardoor ik mij ook realiseerde dat het wel echt waterverspilling is, zeg. o_o


    Ja, dat is wel waar.
    Maar het is wel leuk om naar te kijken...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Challenges* sawry

    Robin van Persie one!


    Firm believer of all that is magic

    Die van Charlie Bewley:

    Aidan schreef:
    Challenges* sawry

    Robin van Persie one!


    Ik weet het, ik zag het pas toen ik het topic al had aangemaakt -_- geen idee waarom ik opeens challanges had geschreven haha.
    Die van Van Persie is leuk, ahw met zijn kinderen.

    MrsSheen schreef:
    Die van Charlie Bewley:


    Die is leuk, en mooi. Het was wel grappig toen ie zomaar natgegooid werd zonder dat je het verwachtte, maar ook mooi dat ie een soort van uitleg over ALS gegeven heeft.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nou ik vind het in ieder geval beter dan de duckface-hype, haha. Ik kijk vooral graag naar de fails, al krijg ik pijn door er alleen al naar de kijken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vinception schreef:
    (...)
    Die is leuk, en mooi. Het was wel grappig toen ie zomaar natgegooid werd zonder dat je het verwachtte, maar ook mooi dat ie een soort van uitleg over ALS gegeven heeft.


    Klopt Charlie doet nu ook veel vrijwilligers werk voor het rode kruis in Amerika, Charlie heeft ook een marathon gedaan uit eer van een stand in van Dakota Fanning die overleden was aan kanker.

    Een emmer of twee vind ik nog wel mee vallen, al is alles bij elkaar opgeteld natuurlijk wel erg veel.

    Deze van PSV is wel echt pure waterverspilling


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb je titel even aangepast. =)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ourania schreef:
    Een emmer of twee vind ik nog wel mee vallen, al is alles bij elkaar opgeteld natuurlijk wel erg veel.

    Deze van PSV is wel echt pure waterverspilling



    Dat is idd niet normaal meer.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Legare schreef:
    Ik heb je titel even aangepast. =)


    DANKJE!

    Ik snap zelf nog steeds niet waarom ik ineens challanges had getypt terwijl voor de rest wel gewoon overal challenge staat xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Die van Charlie Sheen is gewoon weg geweldig :')
    https://www.youtube.com/watch?v=ZXCIFV3-j_k


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Die van Colton Haynes en nog zo'n actrice, waarbij ze zeiden dat de challenge niet meer ging lukken, maar ze door een vriend wel water over hun heen kregen. En hm, die van de Ajax selectie was wel grappig.


    Danmarks Dynamite.

    Californication schreef:
    Die van Charlie Sheen is gewoon weg geweldig :')
    https://www.youtube.com/watch?v=ZXCIFV3-j_k


    Ja, en supermooi dat ie dan ook alles doneert.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly