• Ik had hier nog geen topic over gezien, geen idee of dit hier goed staat, maar goed.

    Waarschijnlijk heeft iedereen al wel gehoord over de ice bucket challenge, dus dan weet iedereen al wel wat het is.
    Ik zag net het filmpje van de ice bucket challenge van Bastian Schweinsteiger, en ik vond hem zo origineel en leuk dat ik dacht "Meer mensen moeten dit zien."
    (Het is een Facebook video, dus ik kan hem hier niet plaatsen in zo'n videohokje, maar wel per link.)

    Hier kun je de ice bucket challenge van Bastian Schweinsteiger zien


    Hebben jullie nog meer leuke/originele icebucket challenges gezien? Deel ze hieronder :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Raccoon schreef:
    De toespraak van Pewds greep me wel, ondanks dat het geen ice bucket challenge is. de eerste twee minuten gaat hier vooral over en voor de 'haters' van deze challenge is er nog Nigahiga

    Omfg. I love him.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hier, een 'geniale' variant er op. Die heeft ook de Darwinaward van het jaar gewonnen.
    https://www.facebook.com/video.php?v=648525175216758&fref=nf


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Raccoon schreef:
    De toespraak van Pewds greep me wel, ondanks dat het geen ice bucket challenge is. de eerste twee minuten gaat hier vooral over en voor de 'haters' van deze challenge is er nog Nigahiga


    Ik vind ook die van Pewds echt goed ik zag hem vanochtend. Ik ben genomineerd maar ik ga zeggen dat ik het onzin vind en dat ik het niet ga doen want het heeft geen zin. Ik maak me niet druk om een bak water over me heen, maar mensen met ALS hebben er niks aan. Leuke challenge, voor even. Maar ben het totaal eens met Pewds.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Deze vond ik ook wel geweldig, haha. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik vind het goed dat er meer aandacht voor ALS word vergaard door deze mediaheisa, maar ik vrees dat velen vergeten dat het eigenlijk de bedoeling is dat mensen geld storten voor dit doel en niet alleen om een emmer ijswater over je heen te gooien...


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    Ik vind het goed dat er meer aandacht voor ALS word vergaard door deze mediaheisa, maar ik vrees dat velen vergeten dat het eigenlijk de bedoeling is dat mensen geld storten voor dit doel en niet alleen om een emmer ijswater over je heen te gooien...
    Velen storten wel hoor, want ik had een filmpje van iemand gezien waarin ze zei dat ze had gedoneerd, maar later opnieuw werd genomineerd en ze deze nominatie niet kon laten liggen en daarom toch een filmpje maakte.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yoda schreef:


    Kijk hem alsjeblieft helemaal tot het einde. En als jullie het begin niet willen zien, spoel dan door naar 2:00.


    Wauw, deze is inderdaad wel aangrijpend.

    Ik vind het eigenlijk wel goed dat er met deze challenges aandacht wordt verzameld voor een tot nu toe eigenlijk vrij onbekende ziekte, maar ik mis bij heel veel challenges waar het nou echt om gaat. Zelfs na al die challenges te hebben gezien, had ik totdat ik gisteren eindelijk de moeite nam het op te zoeken eigenlijk nog geen idee wat ALS nou precies inhoudt (behalve dat het een spierziekte is) en waarom het zo belangrijk is om te doneren. Ik vind het goed dat er zoveel aandacht voor de ziekte verzameld wordt, maar ik denk dat het nog meer indruk op mensen zou maken als de mensen die een emmer water over zich heen gooien nog wat meer duidelijk maken waarom ze dat nou precies doen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."