• Ik had hier nog geen topic over gezien, geen idee of dit hier goed staat, maar goed.

    Waarschijnlijk heeft iedereen al wel gehoord over de ice bucket challenge, dus dan weet iedereen al wel wat het is.
    Ik zag net het filmpje van de ice bucket challenge van Bastian Schweinsteiger, en ik vond hem zo origineel en leuk dat ik dacht "Meer mensen moeten dit zien."
    (Het is een Facebook video, dus ik kan hem hier niet plaatsen in zo'n videohokje, maar wel per link.)

    Hier kun je de ice bucket challenge van Bastian Schweinsteiger zien


    Hebben jullie nog meer leuke/originele icebucket challenges gezien? Deel ze hieronder :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    De beste is die van charlie sheen

    als hij zo heette

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 22:44 ]


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Ken Kutaragi, vader van playstation, heeft ook de Ice bucket challenge gedaan en het is classy als fuck.

    http://vimeo.com/104790379

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 17:45 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Californication schreef:
    Die van Charlie Sheen is gewoon weg geweldig :')
    https://www.youtube.com/watch?v=ZXCIFV3-j_k


    Mijn favoriet :)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik vind het alleen goed als de mensen die het doen dan ook nog eens daadwerkelijk geld doneren. tegenwoordig is het nogal een rage en je ziet ook heel veel tieners (gewoon klasgenoten van mij bijvoorbeeld) die het ook doen omdat het zo ontzettend cool is terwijl ze geen cent doneren enzo .


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    ik vind het alleen goed als de mensen die het doen dan ook nog eens daadwerkelijk geld doneren. tegenwoordig is het nogal een rage en je ziet ook heel veel tieners (gewoon klasgenoten van mij bijvoorbeeld) die het ook doen omdat het zo ontzettend cool is terwijl ze geen cent doneren enzo .


    Dit. Ik zag er laatst zelf een waar bij er stond
    'en als jullie dit niet doet trakteren jullie mij op mac'.
    Dan is toch het hele doel van deze challenge weg?


    Maar ja, ontopic, ik vind die van Charlie Sheen erg leuk. En een jongen die ik op Facebook heb, heeft het midden in een zwembad gedaan terwijl hij op een trappetje stond, waarna zijn pa hem het zwembad heeft in geduwd.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik kan nu geen link plaatsen, maar die van Helena Bonham Carter is ook echt leuk :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het zo'n waterverspilling :')
    Ik vind het al helemaal onzin als je iemand moet trakteren wanneer je het niet doet :'D
    Het enige positieve eraan is dat er nu wel veel geld gedoneerd wordt en het nu bij iedereen bekend is, maar geld doneren wil ik ook wel doen zonder gedwongen te worden om een emmer ijskoud water over me heen te gooien.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Menma schreef:
    Ik vind het zo'n waterverspilling :')
    Ik vind het al helemaal onzin als je iemand moet trakteren wanneer je het niet doet :'D
    Het enige positieve eraan is dat er nu wel veel geld gedoneerd wordt en het nu bij iedereen bekend is, maar geld doneren wil ik ook wel doen zonder gedwongen te worden om een emmer ijskoud water over me heen te gooien.


    Dat van de trakteren hoort er ook niet echt bij, dat is geen bedacht door een paar mensen die gewoon denken van "hé, weer een challenge" en vervolgens het maar doen en niet er naar kijken wat het eigenlijke doel er van is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Menma schreef:
    Ik vind het zo'n waterverspilling :')
    Ik vind het al helemaal onzin als je iemand moet trakteren wanneer je het niet doet :'D
    Het enige positieve eraan is dat er nu wel veel geld gedoneerd wordt en het nu bij iedereen bekend is, maar geld doneren wil ik ook wel doen zonder gedwongen te worden om een emmer ijskoud water over me heen te gooien.


    Was dat niet iets anders? O_o


    wat was dit ookalweer

    Weet iemand of Pink er één heeft?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Menma schreef:
    Ik vind het zo'n waterverspilling :')
    Ik vind het al helemaal onzin als je iemand moet trakteren wanneer je het niet doet :'D
    Het enige positieve eraan is dat er nu wel veel geld gedoneerd wordt en het nu bij iedereen bekend is, maar geld doneren wil ik ook wel doen zonder gedwongen te worden om een emmer ijskoud water over me heen te gooien.


    Ja, je kan water niet echt verspillen


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Zelf vind ik het aan de ene kant goed. Er komt meer geld maar aan de andere kant vind ik het water verspilling. De meeste doen alleen mee omdat ze niet onder willen doen. Dat is eigenlijk net als mijn vader. Roepen dat je niet mee doet maar word je genomineerd toch mee doen. Ik doe er zelf niet aan mee. Prima dat er meer geld is verzameld maar sorrhy van de overdreven waterhoeveelheden. Ik heb bij papa wel het water gegooid want ja , als het mag dan doe ik het toch.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De toespraak van Pewds greep me wel, ondanks dat het geen ice bucket challenge is. de eerste twee minuten gaat hier vooral over en voor de 'haters' van deze challenge is er nog Nigahiga


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Weet je, iemand heeft berekend dat al het water van de challenge amerika kan gebruiken voor 21seconden. En get water komt uiteindelijk weer terug in je kraan, dat heet de waterkringloop


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Moth schreef:
    Eerst kon ik de actie wel waarderen en het doel nog steeds (ALS oorspronkelijk), maar toen stuitte ik op een reactie waardoor ik mij ook realiseerde dat het wel echt waterverspilling is, zeg. o_o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt