• geloven jullie in geesten?

    en voelen/zien/horen jullie ze?



    twiddict schreef:
    (...)
    omdat het ze boeit?

    Het heeft meer dan een jaar mensen niet geboeit. hoezo nu opeens wel o.O


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    (...)
    Het heeft meer dan een jaar mensen niet geboeit. hoezo nu opeens wel o.O

    hij staat twee regels hierboven.


    Alis volat propriis

    Ik geloof erin.
    En ik heb me de voorstelling gemaakt dat mijn oma over iedereen aan het waken was en toen mijn opa vorig jaar stierf is ze samen met hem vertrokken naar de hemel. Mooi, he? Vind ik ook. x'D

    Ja, ik geloof erin.
    Ik heb best vaak dat er een geest bij me is en dan voel ik hem deheletijd ademen in m'n nek of dan gaat mijn haar zo heen en weer terwijl alle ramen en deuren enzo dicht zijn echt raar maar ik ben er nu wel aan gewend.

    Ik was ook een keer bij een vriendin en toen begonnen de vlaggetjes helemaal te bewegen terwijl er niks open stond, en later ook nog een lamp!


    een poos geleden ook;
    * we hadden een digitale klok onder de tv en die stond dus op --;-- want de stroom was een tijdje daarvoor uitgevallen en daarna stond die klok ineens weer op tijd.
    * We waren aan het eten, ging ineens de radio aan.
    * Mijn broer zijn bed daar had hij 's avonds geslapen en de volgende dag 's middags komt hij op zijn kamer waren ineens die kussensloop en die dekensloop ding van zijn kussen en deken eraf terwijl niemand dat eraf had gehaald echt raar.

    volgensmij was dat allemaal heel onduidelijk maarja haha


    I'm a little bit lost without you <3

    Ik voel ze en dat meen ik en het is zeker geen fijn gevoel dat is ook waar
    Ik was is een keer aan het buitenspelen ik was helemaal alleen met m,n zus en voelde gwn meerdere aanwezigheden echt doodeng en ik voelde het al toen ik acht,negen was.Want dan lijkt het alsof ze je achterna zitten en dat bedoel ik met doodeng:X
    soms lijkt het alsof mensen mijn naam zeggen en dan schrik ik en kijk gelijk rond of iemand iets zei of mij herkent of ik diegene herken das echt raar laatst nog hoorde ik iemand mijn schreeuwen zeker weten:X

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 17:42 ]

    Cannibal schreef:
    (...)
    Het heeft meer dan een jaar mensen niet geboeit. hoezo nu opeens wel o.O


    Omdat het bijna halloween is? Of de donkere maanden eraan komen en mensen zich dan voor minder 'vrolijke' dingen interesseren?
    Idunno, ik vind het altijd wel boeiend. (krul)


    Anyway, ik ben er niet veel mee bezig maar ik voel het wel soms en zie soms ook, maar niet altijd en meestal is het dan een waarschuwing of voorgevoel ergens voor dat ik op moet passen of iets niet moet doen. Of dat er iets gaat gebeuren, waarvan ik meestal pas op het moment zelf of erna de link van doorheb, sadly enough.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 18:56 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ja!!!!!!!!! Ik geloof erin!!!!!
    En soms zie en voel ik ze ook, dat is echt eng


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    warom xijn er nu zoveel geesten topic's actief :X


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De geesten-hype begint weer?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    het is bijna Halloween


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Whatever..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Shannety schreef:
    mijn huis is eng O_<
    als ik uit de badkamer loop word de deur soms dicht gegooit :O
    en onze stoelen verschuiven hiet spontaan =,=


    Ieeeuw wat eng!
    Ja ik geloof in geesten, maar ik vind ze wel eng.
    Ik had een x dat we met de halve klas gingen we naar het kerkhof voor een opdracht over bekende mensen die daar lagen uit de middeleeuwen ofzo. Maar daar lag een vriendin van mijn moeder. Ik heb het graf op gezocht van die vriendin. Ik heb haar gevonden ook en heb er een tijdje gestaan om alles goed te zien. Die avond lag ik in bed en het voelde de hele tijd alsof er iemand bij me was. Ik vond dat erg raar maar eng. Ik kreeg de hele tijd kippenvel en durfde me niet te bewegen. Ik heb wel het gevoel gehad dat het de overleden vriendin van mijn moeder was en daarom voelde ik me opzich ook nog wel een beetje veilig.

    Poseidon schreef:
    ik voel ze en hoor ze, dan hoor ik ineens men naam enzo, ik weet niet zeker of dat geesten zyn, maar t kan goed. en ik zie altijd hele wazige dingen..maarjha,,ik weet niet of t écht geeste zijn,
    op je vraag; ja ik geloof zeker in geesten!:)

    Ja, mijn naam! Dat heb ik echt altijd al gehad.
    En soms heb ik opeens een paar woorden in mijn hoofd. Het klinkt een beetje alsof het van heel ver weg geschreeuw wordt, altijd op een heel dringende toon. Echt vaag.
    Het is trouwens best vaak dezelfde mannenstem (denk ik, slecht te horen)
    Hebben andere mensen dat ook of moet ik me gaan melden bij het gekkenhuis?


    Alis volat propriis

    PURExANGEL schreef:
    warom xijn er nu zoveel geesten topic's actief :X


    ik zou het me gods niet weten!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jaa, ik geloof in geesten..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt