• Hoi allemaal,

    Ik zoek iemand die een cover voor mij wil maken. De titel van het verhaal moet ‘Creature of the Night’ zijn en ik zou dat graag ook op de cover zien.
    Verder vraag ik om jullie eigen inzicht en creativiteit. De sfeer moet donker zijn,en deze foto moet er ten minste in komen (en wat bloedvlekken op haar lichaam kan ook interessant zijn^^). Een maan bijvoorbeeld zou leuk zijn, maar dat laat ik aan jullie over. Verder zou ik ook graag een donker element uit de Lord of the Rings zien, bijvoorbeeld Saurons oog, de ring of een bloederig zwaard. (die zijn ook makkelijk op Google te vinden zonder het te kennen ;D).

    Ik wil degene met de mooiste cover graag belonen door een creatie naar keuze in de spotlight te zetten. (:

    Als er nog vragen zijn, stel ze dan gerust.^^

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 9:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb nu dit


    Het wil niet echt lukken :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ga vandaag ook nog wat proberen ^^


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Heb nu dit, maar ben nog bezig met alles wat aanpassen (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes



    En hieronder ook eentje met filter. Tekst word er nog opgezet (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Wauw, prachtig!
    Ik ben benieuwd hoe hij met tekst is!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Welke vind je het beste? Met of zonder filter? (: Dan ga ik daarmee eens aan de gang met tekst ;3


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Caeden schreef:
    Welke vind je het beste? Met of zonder filter? (: Dan ga ik daarmee eens aan de gang met tekst ;3


    Die met filter vind ik een tikkeltje mooier. (;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit iets? (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Wauwie, ik vind hem echt mooi. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat is mooi ^^


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik ga wat voor je proberen. Ik heb toch niet echt iets beters te doen. (Behalve allemaal hele saaie dingen, zoals mijn kamer opruimen.)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Hehe oké, ik ben benieuwd. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deze:



    OF

    Deze:



    Ik vind ze op zich wel goed gelukt. Als ik zin heb om er nog meer te maken, doe ik dat, want zoals ik net al zei, heb ik niets beters te doen! Best wel triest eigenlijk...

    Ik hoop dat je het wat vindt.
    -X- MysteryLove


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Heel mooi! Het kiezen wordt er niet makkelijker op haha


    Every villain is a hero in his own mind.

    idd


    You can only love someone... If you first love yourself.