• Hoi allemaal,

    Ik zoek iemand die een cover voor mij wil maken. De titel van het verhaal moet ‘Creature of the Night’ zijn en ik zou dat graag ook op de cover zien.
    Verder vraag ik om jullie eigen inzicht en creativiteit. De sfeer moet donker zijn,en deze foto moet er ten minste in komen (en wat bloedvlekken op haar lichaam kan ook interessant zijn^^). Een maan bijvoorbeeld zou leuk zijn, maar dat laat ik aan jullie over. Verder zou ik ook graag een donker element uit de Lord of the Rings zien, bijvoorbeeld Saurons oog, de ring of een bloederig zwaard. (die zijn ook makkelijk op Google te vinden zonder het te kennen ;D).

    Ik wil degene met de mooiste cover graag belonen door een creatie naar keuze in de spotlight te zetten. (:

    Als er nog vragen zijn, stel ze dan gerust.^^

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 9:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik weet niet wanneer je wilde kiezen? (: Anders kan ik op zich ook nog wel een tweede maken, maar als je binnen nu en morgen nog wil kiezen laat ik het zo ^^


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Mag ik er ook een proberen zonder dat meisje?


    You can only love someone... If you first love yourself.

    en dan met bijvoorbeeld deze afbeelding:


    You can only love someone... If you first love yourself.

    of zoiets


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Nee, dat meisje moet er precies zo uitzien. ;)
    En ik heb geen haast met kiezen. Het is een vervolgverhaal, en het andere deel is denk ik pas over drie weken afgelopen. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    OKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Ik heb nu gelukkig een idee dat ook met dat andere meisje kan.


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Okay, dan ga ik nog een horizontale cover proberen ^^

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 17:26 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Met naam:



    Zonder naam:



    XXX Je persoonlijke stalker
    P.S Het is niet dat ik dat wil zijn, maar ik heb al best veel berichtjes gestuurd en ik ben zo juist tot stalker bekroond.


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Weer heel anders! Leuk. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 20:07 ]

    c

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 20:08 ]

    perongeluk dubbel gepost

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 20:08 ]

    Ik ga vandaag of morgen nog iets proberen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ahum. Ik ben er niet echt tevreden mee, maar het is het beste dat ik eruit krijg. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hij is wel kunstig .^^


    Every villain is a hero in his own mind.