• Hoi allemaal,

    Ik zoek iemand die een cover voor mij wil maken. De titel van het verhaal moet ‘Creature of the Night’ zijn en ik zou dat graag ook op de cover zien.
    Verder vraag ik om jullie eigen inzicht en creativiteit. De sfeer moet donker zijn,en deze foto moet er ten minste in komen (en wat bloedvlekken op haar lichaam kan ook interessant zijn^^). Een maan bijvoorbeeld zou leuk zijn, maar dat laat ik aan jullie over. Verder zou ik ook graag een donker element uit de Lord of the Rings zien, bijvoorbeeld Saurons oog, de ring of een bloederig zwaard. (die zijn ook makkelijk op Google te vinden zonder het te kennen ;D).

    Ik wil degene met de mooiste cover graag belonen door een creatie naar keuze in de spotlight te zetten. (:

    Als er nog vragen zijn, stel ze dan gerust.^^

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 9:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Goeie keus! :]

    Hm. Is erdan ook nog iemand met te veel tijd over, die wel even een cover voor mij wilt fiksen? ;$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Goeie keus! :]

    Hm. Is erdan ook nog iemand met te veel tijd over, die wel even een cover voor mij wilt fiksen? ;$


    Ik heb ook opgemerkt dat iedereen een probeersel wilt doen als er een beloning aan zit, maar als er geen beloning aan zit krijg je weinig resultaten. ;/


    Some people are art and do art at the same time

    Pama schreef:
    (...)

    Ik heb ook opgemerkt dat iedereen een probeersel wilt doen als er een beloning aan zit, maar als er geen beloning aan zit krijg je weinig resultaten. ;/


    Ik vind het niet zo raar. Je kunt er best lang mee bezig zijn en in de meeste gevallen wordt er niets mee gedaan.
    Maar ik moet zeggen dat er altijd wel iemand is die een cover voor me maakt, ook zonder beloning.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pama schreef:
    (...)

    Ik heb ook opgemerkt dat iedereen een probeersel wilt doen als er een beloning aan zit, maar als er geen beloning aan zit krijg je weinig resultaten. ;/


    Ik maak covers als het goede afbeeldingen zijn, anders probeer ik het niet eens, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried