• De 50th Hunger Games, al vijftig jaar zijn de verschrikkelijke spelen bezig. Maar dit jaar word het speciaal ! Het capitool heeft een nieuw decor, nieuwe mutanten, nieuw vergif,... Maar ook de regels zijn veranderd. 24 deelnemers, één winnaar !


    Hier een paar regels :
    - Max. 3 personnages per persoon
    - 1 jongen en 1 meisje per district
    - 16 + is toegestaan, alleen als je dat wilt
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Geen personnages vermoorden zonder toestemming van diegene
    - Je mag een personnage verwonden als je dat aan degene in een PB of GB vraagt.
    - Je mag stoppen tijdens de Hunger Games wanneer je wilt, je moet jezelf er gewoon uitschrijven door dood te gaan of aan iemand vragen of hij/zij je personnage vermoord.
    - Als je meer dan 2 weken niet reageert mag je personnage vermoord worden. Dit geld alleen voor de quizletters die een tribuut spelen. (alleen als je hiervoor een goeie reden hebt of het even meld)
    - Degene die het langst vol kan houden (dus schrijven) wint de Hunger Games !
    - Minimaal 250 woorden, dat moet lukken !
    - Hou ook rekening dat in district 1 en 2 meestal gemene beroeps zitten.
    - Have fun !
    - Bondgenoten kun je hier afspreken !


    Hier is de plattegrond.

    ''Ik begroet u, mensen.
    We hebben voor de 50ste Hunger Games enkele nieuwe regels geplaatst ! Het speelt wordt dit jaar nog beter en spectaculairder ! Hier zijn ze dan, de nieuwe regels !"
    - De spelen zijn dit jaar van 12 tot 20 jaar !
    - Dit jaar krijg je een speciaal armbandje aan. Deze gaat ontzettend moeilijk uit en kan elk moment een elektrische shok geven waar je dan vaak dood van bent. Hij moet dus zo snel mogelijk uitgemaakt worden.
    - Dit jaar wordt de arena een groot bos. Meer dan een vierde van de arena bestaat uit water. Bij sommige plekjes is deze water drinkbaar, bij andere is deze vergiftigd. Er is ook soms wel wat woestijn. Hier vind je geen water en kan je niet lang blijven overleven. Maar er komen weinig tributen en dat is een voordeel. Ook is er een bloemenparkje. Dit is het gezelligste plekje van de arena. Maar er bestaan er wel moordende planten en insecten . Tenslotte is er ook meer dan een vierde bos. Hier komen veel tributen. De hoorn des overvloed zit dit jaar bij een woestijn.




    Bondgenoten :
    -Thor, Kris, Rose, Skyler en Sofia {beroeps}
    -Olivia, Noah, Makela, Matt en Luke
    -Cal, Oliver en Flynn
    -Yva, Annalynn en Vanessa

    Let's talk ! :P

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 15:01 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Oké, Celine heeft zich afgemeld, dus zullen na het bloedbad de volgende twee doden een vrouw uit 4 en een man uit 7 zijn. Als je mee wilt doen met de loting om één van de twee te doden, kan je dat weer bij mij opgeven!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik laat Lucas graag mee doen aan de loting, liefst voor de tribuut uit vier aangezien dat beroeps is. ^^


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Asmodom schreef:
    (...)


    Zullen we dan doen dat als ze plots weg probeert te sluipen Thor achter haar aan wil, maar geblokt wordt door een andere tribuut? -die er natuurlijk aan zal gaan.


    Is goed, waarom zou ze trouwens wegsluipen? Of probeert ze snel dingen mee te grissen en dan weg te gaan?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Piaffe is gestopt met de RPG en daarom is Annalynn ook een mogelijk slachtoffer van het bloedbad. Pyralis kan haar vermoorden, als niemand hier problemen mee heeft.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik geef sofia nog maar eens op :Y) God, she likes killing people


    We've lived in the shadows for far too long.

    XY390 schreef:
    (...)

    Is goed, waarom zou ze trouwens wegsluipen? Of probeert ze snel dingen mee te grissen en dan weg te gaan?


    ze zou zich toch niet aansluiten bij de beroeps? Zodra ze dan weggaat is ze toch vijand die spullen meeneemt van hun hoorn?


    Happy Birthday my Potter!

    XY390 schreef:
    Piaffe is gestopt met de RPG en daarom is Annalynn ook een mogelijk slachtoffer van het bloedbad. Pyralis kan haar vermoorden, als niemand hier problemen mee heeft.


    Ik heb er opzich niks tegen, gezien iedereen al had opgegeven hoeveel mensen ze in het bloedbad wilden vermoorden en zo, maar ik vind wel dat zo goed als iedereen het ermee eens moet zijn, omdat het nu dus niet eerlijk geloot wordt.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind het goed, heb er dan ook geen problemen mee.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Asmodom schreef:
    (...)

    ze zou zich toch niet aansluiten bij de beroeps? Zodra ze dan weggaat is ze toch vijand die spullen meeneemt van hun hoorn?


    Ja, ze is zeg maar te arrogant om de spullen te delen met andere beroeps.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Misschien een idee bepaalde bondgenoten toch anders in te stellen? Ik zie Lucas nog altijd nog rondlopen met bepaalde mensen en zo te zien gaat Yva toch achter Matt aan, dus dat klopt niet meer. Misschien een optie de bondgenoten uit de beginpost te schrappen en iedereen bij de naam van zijn personage de bondgenoten te laten zetten?


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik ben daar het eigenlijk wel mee eens^


    We've lived in the shadows for far too long.

    XY390 schreef:
    (...)

    Ja, ze is zeg maar te arrogant om de spullen te delen met andere beroeps.


    Dan lijkt het mij dat iemand van de beroeps dat toch moet opvallen als ze eerst hopt met het verdedigen van de hoorn?


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    Dan lijkt het mij dat iemand van de beroeps dat toch moet opvallen als ze eerst hopt met het verdedigen van de hoorn?


    Die iemand kan best Thor zijn toch?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:
    (...)

    Die iemand kan best Thor zijn toch?


    Jup. Maar dus vandaar de term wegsluipen


    Happy Birthday my Potter!

    Hopelijk komt morgen mijn post, als ik dan tijd heb en die ga ik proberen te maken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel