• De 50th Hunger Games, al vijftig jaar zijn de verschrikkelijke spelen bezig. Maar dit jaar word het speciaal ! Het capitool heeft een nieuw decor, nieuwe mutanten, nieuw vergif,... Maar ook de regels zijn veranderd. 24 deelnemers, één winnaar !


    Hier een paar regels :
    - Max. 3 personnages per persoon
    - 1 jongen en 1 meisje per district
    - 16 + is toegestaan, alleen als je dat wilt
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Geen personnages vermoorden zonder toestemming van diegene
    - Je mag een personnage verwonden als je dat aan degene in een PB of GB vraagt.
    - Je mag stoppen tijdens de Hunger Games wanneer je wilt, je moet jezelf er gewoon uitschrijven door dood te gaan of aan iemand vragen of hij/zij je personnage vermoord.
    - Als je meer dan 2 weken niet reageert mag je personnage vermoord worden. Dit geld alleen voor de quizletters die een tribuut spelen. (alleen als je hiervoor een goeie reden hebt of het even meld)
    - Degene die het langst vol kan houden (dus schrijven) wint de Hunger Games !
    - Minimaal 250 woorden, dat moet lukken !
    - Hou ook rekening dat in district 1 en 2 meestal gemene beroeps zitten.
    - Have fun !
    - Bondgenoten kun je hier afspreken !


    Hier is de plattegrond.

    ''Ik begroet u, mensen.
    We hebben voor de 50ste Hunger Games enkele nieuwe regels geplaatst ! Het speelt wordt dit jaar nog beter en spectaculairder ! Hier zijn ze dan, de nieuwe regels !"
    - De spelen zijn dit jaar van 12 tot 20 jaar !
    - Dit jaar krijg je een speciaal armbandje aan. Deze gaat ontzettend moeilijk uit en kan elk moment een elektrische shok geven waar je dan vaak dood van bent. Hij moet dus zo snel mogelijk uitgemaakt worden.
    - Dit jaar wordt de arena een groot bos. Meer dan een vierde van de arena bestaat uit water. Bij sommige plekjes is deze water drinkbaar, bij andere is deze vergiftigd. Er is ook soms wel wat woestijn. Hier vind je geen water en kan je niet lang blijven overleven. Maar er komen weinig tributen en dat is een voordeel. Ook is er een bloemenparkje. Dit is het gezelligste plekje van de arena. Maar er bestaan er wel moordende planten en insecten . Tenslotte is er ook meer dan een vierde bos. Hier komen veel tributen. De hoorn des overvloed zit dit jaar bij een woestijn.




    Bondgenoten :
    -Thor, Kris, Rose, Skyler en Sofia {beroeps}
    -Olivia, Noah, Makela, Matt en Luke
    -Cal, Oliver en Flynn
    -Yva, Annalynn en Vanessa

    Let's talk ! :P

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 15:01 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Speel maar gewoon, als niemand te onrealistisch doet door zijn personage uit twaalf er als eerste te laten zijn kan het geen kwaad. :]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Oké, laten we dan gewoon even afspreken dat NIEMAND er als eerste is straks. Dan laat ik morgen wel de gong afgaan (en dan stuur ik ook iedereen wel even een berichtje, gezien al een heel aantal mensen niet bepaald reageren of zo dat de spelen zijn begonnen en we bij gaan houden wie wel en wie niet reageert om doden te kunnen bepalen) en dan ga ik nu slapen, want mijn ogen doen onwijs veel pijn -graspollen/gemaaid gras -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Mee eens, Yv gaat dan tot Ring 2. TRUSTEEE EN BETERSCHAPDINGESHEID ;D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Asmodom schreef:
    Oké, laten we dan gewoon even afspreken dat NIEMAND er als eerste is straks. Dan laat ik morgen wel de gong afgaan (en dan stuur ik ook iedereen wel even een berichtje, gezien al een heel aantal mensen niet bepaald reageren of zo dat de spelen zijn begonnen en we bij gaan houden wie wel en wie niet reageert om doden te kunnen bepalen) en dan ga ik nu slapen, want mijn ogen doen onwijs veel pijn -graspollen/gemaaid gras -_-


    Slaap lekker!

    Hayfever?

    Ik kan morgen hopelijk ook reageren, ga er iig heel erg mijn best voor doen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik zal morgen na het paardrijden meteen reageren, dus ongeveer half 12.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik kan vandaag niet reageren op privé redenen.... En dat spijt me zeer, maar het is even niet anders... Ik zal vanavond proberen te reageren met op zijn minst Sofia, maar aangezien ik sinds dinsdag niet meer thuis woon Is het allemaal een stukje lastiger.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb iedereen een berichtje gestuurd, dus nu is iedereen ervan op de hoogte dat de spelen zijn begonnen en twee weken zwijgen dus tot de dood van je tribuut kan leiden. Kunnen daar ook geen discussies meer over ontstaan ^^
    Nu straks alleen zelf nog even reageren met Thor en Dawn ^^

    @Phortion, dan zal ik straks Dawn wel laten rennen en haar wel alvast laten zien dat Sophia veel te dicht bij haar is, goed? Dan kan je zodra je tijd hebt zelf schrijven wat Sophia daar precies mee doet en Dawn verwonden c;

    @beroeps
    Ik neem aan dat we gewoon de hoorn gaan verdedigen tot iedereen weg of dood is? Dan laat ik Thor daar een plekje innemen en alles vermoorden/verwonden wat probeert spullen te pakken ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Btw, Roos. Had jij nog reactie van Celine (Torquay) gehad? Want anders zal ik haar wel even een whappje sturen. Dan zullen hoogstwaarschijnlijk haar personages de volgende doden na het bloedbad worden, want volgens mij had ik die nog niet verwerkt in de lijst...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb geen reactie nog van haar gekregen. Je kan haar wel whappen inderdaad. Maar ik denk dat ik StoryWriterx ook nog maar even ga berichten, aangezien het vandaag 'echt' begint en ze nog steeds haar personage niet af heeft denk ik?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Asmodom schreef:
    Ik heb iedereen een berichtje gestuurd, dus nu is iedereen ervan op de hoogte dat de spelen zijn begonnen en twee weken zwijgen dus tot de dood van je tribuut kan leiden. Kunnen daar ook geen discussies meer over ontstaan ^^
    Nu straks alleen zelf nog even reageren met Thor en Dawn ^^

    @Phortion, dan zal ik straks Dawn wel laten rennen en haar wel alvast laten zien dat Sophia veel te dicht bij haar is, goed? Dan kan je zodra je tijd hebt zelf schrijven wat Sophia daar precies mee doet en Dawn verwonden c;

    @beroeps
    Ik neem aan dat we gewoon de hoorn gaan verdedigen tot iedereen weg of dood is? Dan laat ik Thor daar een plekje innemen en alles vermoorden/verwonden wat probeert spullen te pakken ^^


    Ik kan Phyr ook wel opstellen om Thor te 'helpen', en ze kan in die tussentijd ook wel het district 4 meisje vermoorden en/of iemand verwonden, dus mocht iemand nog een verwonding nodig hebben... :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:
    Ik heb geen reactie nog van haar gekregen. Je kan haar wel whappen inderdaad. Maar ik denk dat ik StoryWriterx ook nog maar even ga berichten, aangezien het vandaag 'echt' begint en ze nog steeds haar personage niet af heeft denk ik?


    Ja, dat was idd mij ook niet helemaal duidelijk. Ik heb Celine iig een berichtje gestuurd, dus hopelijk geeft ze spoedig antwoord, hoewel ze het wel heel druk heeft.


    Happy Birthday my Potter!

    Lucas staat nu bij de hoorn, dus die kan ook wel even meespelen in het verdedigen. Hij zal alleen wel weggaan, maar dat is logisch.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Carter zal ook wel meehelpen met het verdedigen, alleen hij zal meer op de achtergrond blijven dan dat hij echt om zich heen gaat moorden.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    XY390 schreef:
    (...)

    Ik kan Phyr ook wel opstellen om Thor te 'helpen', en ze kan in die tussentijd ook wel het district 4 meisje vermoorden en/of iemand verwonden, dus mocht iemand nog een verwonding nodig hebben... :Y)



    Zullen we dan doen dat als ze plots weg probeert te sluipen Thor achter haar aan wil, maar geblokt wordt door een andere tribuut? -die er natuurlijk aan zal gaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Dat is goed! Dan is dat ook weer geregeld :)


    Hoe en waar wilde je verwond worden? Hij heeft een strijdvlegel en een pijl en boog (en zijn handen natuurlijk :') )


    Happy Birthday my Potter!