• De 50th Hunger Games, al vijftig jaar zijn de verschrikkelijke spelen bezig. Maar dit jaar word het speciaal ! Het capitool heeft een nieuw decor, nieuwe mutanten, nieuw vergif,... Maar ook de regels zijn veranderd. 24 deelnemers, één winnaar !


    Hier een paar regels :
    - Max. 3 personnages per persoon
    - 1 jongen en 1 meisje per district
    - 16 + is toegestaan, alleen als je dat wilt
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Geen personnages vermoorden zonder toestemming van diegene
    - Je mag een personnage verwonden als je dat aan degene in een PB of GB vraagt.
    - Je mag stoppen tijdens de Hunger Games wanneer je wilt, je moet jezelf er gewoon uitschrijven door dood te gaan of aan iemand vragen of hij/zij je personnage vermoord.
    - Als je meer dan 2 weken niet reageert mag je personnage vermoord worden. Dit geld alleen voor de quizletters die een tribuut spelen. (alleen als je hiervoor een goeie reden hebt of het even meld)
    - Degene die het langst vol kan houden (dus schrijven) wint de Hunger Games !
    - Minimaal 250 woorden, dat moet lukken !
    - Hou ook rekening dat in district 1 en 2 meestal gemene beroeps zitten.
    - Have fun !
    - Bondgenoten kun je hier afspreken !


    Hier is de plattegrond.

    ''Ik begroet u, mensen.
    We hebben voor de 50ste Hunger Games enkele nieuwe regels geplaatst ! Het speelt wordt dit jaar nog beter en spectaculairder ! Hier zijn ze dan, de nieuwe regels !"
    - De spelen zijn dit jaar van 12 tot 20 jaar !
    - Dit jaar krijg je een speciaal armbandje aan. Deze gaat ontzettend moeilijk uit en kan elk moment een elektrische shok geven waar je dan vaak dood van bent. Hij moet dus zo snel mogelijk uitgemaakt worden.
    - Dit jaar wordt de arena een groot bos. Meer dan een vierde van de arena bestaat uit water. Bij sommige plekjes is deze water drinkbaar, bij andere is deze vergiftigd. Er is ook soms wel wat woestijn. Hier vind je geen water en kan je niet lang blijven overleven. Maar er komen weinig tributen en dat is een voordeel. Ook is er een bloemenparkje. Dit is het gezelligste plekje van de arena. Maar er bestaan er wel moordende planten en insecten . Tenslotte is er ook meer dan een vierde bos. Hier komen veel tributen. De hoorn des overvloed zit dit jaar bij een woestijn.




    Bondgenoten :
    -Thor, Kris, Rose, Skyler en Sofia {beroeps}
    -Olivia, Noah, Makela, Matt en Luke
    -Cal, Oliver en Flynn
    -Yva, Annalynn en Vanessa

    Let's talk ! :P

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 15:01 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Phortion schreef:
    (...)



    Ik vind het persoonlijk ook wel logisch als er maar twee setten wegpoetsen zijn... En meer vier kokers met pijlen, anders kan je ook oneindig daarmee doorgaan :p
    Ook vind ik de hoeveel ehbo-kistjes wonderbaarlijk voor een spelen waar mensen dood moeten gaan.
    Ook lijkt het me nogal heel erg onlogisch als iedereen zoveel wapens heeft, maar das mening.
    Misschien willen ze gewoon de tributen laten lijden ;D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Oké, laten we het dan even erop houden dat - vooral tributen uit een hoger district - maar een wapen nemen (En dan het liefst verschillend) om het realistisch te houden? Dat beroeps er twee hebben oké, maar die zetten nou eenmaal gewoon vaste claim op de hoorn.

    Ik wil anders ook wel een kleine verdeling maken van wapens, rugtassen en voedsel voor iedereen waar "claim" op gezet kan worden onder overleg? (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Mah, Yva heeft maar één wapen nodig (;


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Doe Matt dan maar alleen de pijl en boog en de rugzak. En Vanessa neemt het zwaard met de rugzak :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Caeden schreef:
    Oké, laten we het dan even erop houden dat - vooral tributen uit een hoger district - maar een wapen nemen (En dan het liefst verschillend) om het realistisch te houden? Dat beroeps er twee hebben oké, maar die zetten nou eenmaal gewoon vaste claim op de hoorn.

    Ik wil anders ook wel een kleine verdeling maken van wapens, rugtassen en voedsel voor iedereen waar "claim" op gezet kan worden onder overleg? (:


    Die verdeling vind ik wel een goed idee^^ om het eerlijk te houden, vooral voor de rugzakken


    We've lived in the shadows for far too long.

    Okay, gezien een groot deel van de vooral actieve spelers het er mee eens is, ga ik zo eens een lijstje in elkaar zetten. :']


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Als iedereen per personage (District er bij vermelden graag.) even mij zou willen mailen (Gastenboek is ook goed.) met wat voor wapens en spullen ze willen, probeer ik het zo eerlijk mogelijk te verdelen onder de tributen.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik ben van plan dat Carter zijn drietand weet te pakken. Aangezien hij redelijk getraind is en onderdeel uitmaakt van de beroeps weet hij dit wel voor elkaar te krijgen denk ik.
    En over Callie, wil iemand haar verwonden? Ik ben namelijk van plan haar een poging te laten doen tot het bemachtigen van een bijlen set die een aantal meter verderop ligt, maar iemand staat in haar weg en verwond haar dan (ik heb nog geen idee over de manier daarop, hier valt nog over te overleggen). Uiteindelijk pakt ze een rugzak en rent ze weg. Als het nodig is kan ze de persoon die haar weg versperd ook nog verwonden, maar dit is maar een optie.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Nog niet klaar, uiteraard. Toch post ik het even.

    District één, twee en vier zijn de beroeps. (Deze bestaan uit Rose, Pyralis, Kris, Sofia, Skyler, Lucas en Thormund.) Deze hebben uiteraard meer kans op betere wapens! Hoe lager district, hoe minder kans je hebt op de beste wapens, maar dat lijkt me logisch. Houd wat je claimt dus realistisch, alsjeblieft. Schat voor je personage in hoe ver deze gaat komen en stel je aantal wapens daar op in.

    Laat ik even een korte uitleg geven hoe de hoorn in elkaar zit, voor zover ik het altijd heb begrepen vanuit de boeken: De hoorn is als het ware de kern. Daar liggen de beste wapens. Vanuit daar zijn er een stuk of vijf "ringen." vijf ligt het dichtst bij de hoorn, vier daar iets van af, en uiteindelijk één het meest van de hoorn af. In de eerste ring zullen maar een paar dingen liggen, zoals een tas, met een beetje geluk een dolk. Naar mate je dichter in de buurt van de hoorn komt zal je betere wapens krijgen, maar zal het ook steeds moeilijker zijn zonder kleerscheuren terug te komen.
    Hier onder dus even een snel overzicht van wat in welke ring ligt en wie wat heeft geclaimd. Nogmaals: Schat zelf in tot welke ring je personage gaat komen, en stel de wapens daar op af. Zo gaat iemand uit twaalf nooit levend terug komen uit ring vier, of in ieder geval zo gewond dat ze uiteindelijk als nog zullen overlijden.

    .x Ring één. x.

    Een dolk.
    Een kleine tas, met een inhoud van een lege fles water en een klein zakmes. || Cole, district tien.

    .x Ring twee. x.
    Een mes.
    Een kleine rugtas, met een inhoud van twee lege flessen water, jodium en een kleine rol met verband.

    .x Ring drie. x.

    .x Ring vier. x.

    .x Ring vijf. x.

    De Hoorn Des Overvloed.


    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 15:43 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Oké aangezien ik anderhalve week geen wifi heb gehad ben ik aardig achter hier op Q en heb eigenlijk geen flauw idee wat er hier is gebeurd. Is er wat belangrijks waar ik rekening mee moet houden en hoe moet ik reageren? Het spijt me dat ik er zo lang niet ben geweest, ik had soms heel even wifi op school en zo.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Vrijdag beginnen de spelen dus je kan vandaag en morgen de trainingsdag afsluiten. Verder moet je wapens vragen bij Caeden.

    Ik heb niks met Dawn gedaan dus je kan op zich het eten gewoon afsluiten en ze samen naar de trainingzaal laten gaan.


    Happy Birthday my Potter!

    - let it go -

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 13:22 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Update! Nog niet klaar, uiteraard. Toch post ik het even.

    District één, twee en vier zijn de beroeps. (Deze bestaan uit Rose, Pyralis, Kris, Sofia, Skyler, Lucas en Thormund.) Deze hebben uiteraard meer kans op betere wapens! Hoe lager district, hoe minder kans je hebt op de beste wapens, maar dat lijkt me logisch. Houd wat je claimt dus realistisch, alsjeblieft. Schat voor je personage in hoe ver deze gaat komen en stel je aantal wapens daar op in.

    Laat ik even een korte uitleg geven hoe de hoorn in elkaar zit, voor zover ik het altijd heb begrepen vanuit de boeken: De hoorn is als het ware de kern. Daar liggen de beste wapens. Vanuit daar zijn er een stuk of vijf "ringen." vijf ligt het dichtst bij de hoorn, vier daar iets van af, en uiteindelijk één het meest van de hoorn af. In de eerste ring zullen maar een paar dingen liggen, zoals een tas, met een beetje geluk een dolk. Naar mate je dichter in de buurt van de hoorn komt zal je betere wapens krijgen, maar zal het ook steeds moeilijker zijn zonder kleerscheuren terug te komen.
    Hier onder dus even een snel overzicht van wat in welke ring ligt en wie wat heeft geclaimd. Nogmaals: Schat zelf in tot welke ring je personage gaat komen, en stel de wapens daar op af. Zo gaat iemand uit twaalf nooit levend terug komen uit ring vier, of in ieder geval zo gewond dat ze uiteindelijk als nog zullen overlijden.

    .x Ring één. x.

    Een dolk met een stuk touw van ongeveer één meter lang. || Alyxes Cole, district twaalf.
    Een kleine tas, met een inhoud van een lege fles water en een klein zakmes. || Cole, district tien.

    .x Ring twee. x.
    Een mes.
    Een kleine rugtas, met een inhoud van twee lege flessen water, jodium en een kleine rol met verband.

    .x Ring drie. x.
    Een rugtas met touw, een fles, zalf en een mes.|| Oliver, district zes.

    .x Ring vier. x.

    .x Ring vijf. x.

    De Hoorn Des Overvloed.



    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Maak je het nu niet heel ingewikkeld voor jezelf? Je hoeft toch alleen even te kijken wat iedereen wil en dan te checken of dit een realistische samenstelling is en anders te loten/te overleggen?


    Happy Birthday my Potter!

    District 1. Pyralis heeft wel de kans op iets goeds, dus geef haar anders maar een boog en wat pijlen, en in een kleine tas wat verband en een leeg flesje, of vol? Als dat kan voor Pyr.
    District 9. Voor Flynn een speer. Ben namelijk bang dat een zeis niet verkrijgbaar is, haha. En een klein rolletje touw.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 17:53 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel