• De 50th Hunger Games, al vijftig jaar zijn de verschrikkelijke spelen bezig. Maar dit jaar word het speciaal ! Het capitool heeft een nieuw decor, nieuwe mutanten, nieuw vergif,... Maar ook de regels zijn veranderd. 24 deelnemers, één winnaar !


    Hier een paar regels :
    - Max. 3 personnages per persoon
    - 1 jongen en 1 meisje per district
    - 16 + is toegestaan, alleen als je dat wilt
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Geen personnages vermoorden zonder toestemming van diegene
    - Je mag een personnage verwonden als je dat aan degene in een PB of GB vraagt.
    - Je mag stoppen tijdens de Hunger Games wanneer je wilt, je moet jezelf er gewoon uitschrijven door dood te gaan of aan iemand vragen of hij/zij je personnage vermoord.
    - Als je meer dan 2 weken niet reageert mag je personnage vermoord worden. Dit geld alleen voor de quizletters die een tribuut spelen. (alleen als je hiervoor een goeie reden hebt of het even meld)
    - Degene die het langst vol kan houden (dus schrijven) wint de Hunger Games !
    - Minimaal 250 woorden, dat moet lukken !
    - Hou ook rekening dat in district 1 en 2 meestal gemene beroeps zitten.
    - Have fun !
    - Bondgenoten kun je hier afspreken !


    Hier is de plattegrond.

    ''Ik begroet u, mensen.
    We hebben voor de 50ste Hunger Games enkele nieuwe regels geplaatst ! Het speelt wordt dit jaar nog beter en spectaculairder ! Hier zijn ze dan, de nieuwe regels !"
    - De spelen zijn dit jaar van 12 tot 20 jaar !
    - Dit jaar krijg je een speciaal armbandje aan. Deze gaat ontzettend moeilijk uit en kan elk moment een elektrische shok geven waar je dan vaak dood van bent. Hij moet dus zo snel mogelijk uitgemaakt worden.
    - Dit jaar wordt de arena een groot bos. Meer dan een vierde van de arena bestaat uit water. Bij sommige plekjes is deze water drinkbaar, bij andere is deze vergiftigd. Er is ook soms wel wat woestijn. Hier vind je geen water en kan je niet lang blijven overleven. Maar er komen weinig tributen en dat is een voordeel. Ook is er een bloemenparkje. Dit is het gezelligste plekje van de arena. Maar er bestaan er wel moordende planten en insecten . Tenslotte is er ook meer dan een vierde bos. Hier komen veel tributen. De hoorn des overvloed zit dit jaar bij een woestijn.




    Bondgenoten :
    -Thor, Kris, Rose, Skyler en Sofia {beroeps}
    -Olivia, Noah, Makela, Matt en Luke
    -Cal, Oliver en Flynn
    -Yva, Annalynn en Vanessa

    Let's talk ! :P

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 15:01 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Sofia, District 2, wil wel echt graag haar speer, messenset en alles wat er nog bij haar de beroeps hun prachtige hoorn ligt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Broanie (district 7) wil wel graag een touw. :] Verder niks, aangezien hij goed is in plunderen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 18:13 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Yay :3


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Was mijn pb eigenlijk binnen gekomen?


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    Maak je het nu niet heel ingewikkeld voor jezelf? Je hoeft toch alleen even te kijken wat iedereen wil en dan te checken of dit een realistische samenstelling is en anders te loten/te overleggen?


    Hm.. Hier heb je eigenlijk wel een punt bij, haha, misschien inderdaad een beter idee.
    Pb was inderdaad binnen gekomen, zal zo eens kijken voor iedereen dan.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Voor iedereen die nu geen Pb of Gb van mij heeft, klonk alles realistisch genoeg en is het dus goed. (:

    Gezien ik echt verschrikkelijk ben met mijn eigen personages, mogen jullie er over beslissen of Lucas (Twee, speelt in het begin mee met de beroeps om er vervolgens van door te gaan. - Hier bij zal Sofia hem volgen en eventueel verwonden.) weg zal kunnen komen met een rugtas waar voedsel, water, een deken en wat andere handige spullen in zitten, een messenset en een pijl en boog met een koker met rond de dertien pijlen. :]



    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Is er iemand die Callie graag wil verwonden als ze een poging doet tot het pakken van een bijlen set? Deze actie mislukt echter en Callie vlucht uiteindelijk, maar ze mag er redlijk toegetakeld vanaf komen!

    @Caeden Ik ben het er trouwens mee eens als Lucas dat mee neemt hoor!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Is er iemand die Callie graag wil verwonden als ze een poging doet tot het pakken van een bijlen set? Deze actie mislukt echter en Callie vlucht uiteindelijk, maar ze mag er redlijk toegetakeld vanaf komen!

    @Caeden Ik ben het er trouwens mee eens als Lucas dat mee neemt hoor!


    Thor?


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    Thor?


    Dat is goed! Dan is dat ook weer geregeld :)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Beginnen we morgen per direct met de spelen, of is er een bepaalde tijd etc?
    Ik het trouwens misschien een idee om naar inschatting van district en snelheid, een lijst op te stellen wie als eerste en laatste bij de hoorn komt? Zo is het voor iedereen duidelijk wie er al voor de hoorn is wanneer zijn of haar personage aan komt? Anders ga je krijgen dat je elkaar net mis loopt en ik kan wel roepen dat Lucas er als eerste aan komt, maar dat zal een ander over zijn personage ook kunnen zeggen. - en dan krijg je chaos.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Dat is wel een goeie ^
    Olivia is heel snel, waar wel klein en uit 10.
    Ze hoeft ook niet verder als de tweede ring.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Caeden schreef:
    Beginnen we morgen per direct met de spelen, of is er een bepaalde tijd etc?
    Ik het trouwens misschien een idee om naar inschatting van district en snelheid, een lijst op te stellen wie als eerste en laatste bij de hoorn komt? Zo is het voor iedereen duidelijk wie er al voor de hoorn is wanneer zijn of haar personage aan komt? Anders ga je krijgen dat je elkaar net mis loopt en ik kan wel roepen dat Lucas er als eerste aan komt, maar dat zal een ander over zijn personage ook kunnen zeggen. - en dan krijg je chaos.
    Mee eens ;D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Caeden schreef:
    Beginnen we morgen per direct met de spelen, of is er een bepaalde tijd etc?
    Ik het trouwens misschien een idee om naar inschatting van district en snelheid, een lijst op te stellen wie als eerste en laatste bij de hoorn komt? Zo is het voor iedereen duidelijk wie er al voor de hoorn is wanneer zijn of haar personage aan komt? Anders ga je krijgen dat je elkaar net mis loopt en ik kan wel roepen dat Lucas er als eerste aan komt, maar dat zal een ander over zijn personage ook kunnen zeggen. - en dan krijg je chaos.


    In welke ring liggen het touw en net van Broanie (7) dan?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik wil wel een lijst maken van alle personages? - Tel wel mee dat de beroeps er waarschijnlijk als eerste zijn.

    Net en touw vallen wel te vinden in ring twee, waar Broanie wel moet kunnen komen,


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Kate district 5 ze wil graag een speer ze is erg sterk en ze is later in de spelen angstaanjagend


    tiptoe through the tulips...