• WE ZIJN NOG OPZOEK NAAR ZAYN, LIAM, EN LUKE! 2 MEESTERS EN 1 HYBRIDE.

    Five maffia masterminds and their hybrid pets living in a luxury villa in London. Anything could happen...





    In een grote villa in Zuid-West London zit het hoofdkwartier van de beruchtste bende van Europa, van de wereld eigenlijk. Iedereen weet het, maar niemand durft er ook maar binnen te vallen. Dat is namelijk zeker het laatste wat je ooit zal doen. Terwijl het bovengronds een prachtige villa is met alle luxe die je, je kan voorstellen, liggen eronder de meest verschrikkelijke en gevreesde martelkamers ter wereld. Als je hier op uitnodiging komt zal je er niets van merken en als je hier zonder uitnodiging komt zal je er nooit meer uit ontsnappen. In de villa wonen de meest gevreesde criminele meesters ter wereld. Iedereen weet dat zij erboven staan, maar ze hebben niets om het concreet te maken. Het zijn spinnen in een crimineel web en weten precies hoe elke draad trilt en hoe die uitwerking zal zijn. Hun duizenden onderdanen door heel Europa, met takken door de hele wereld heen, kunnen met een knip van hun vinger vervangen worden als ze op een of andere manier uitvallen. Toch leven ze hier enigsinds normaal, voor zover dat kan. Natuurlijk is de materiele luxe van het huis niet de enige luxe waarvan zij genieten. Naast hun duizenden maffia onderdanen, hebben ze elk een persoonlijke slaaf, een hybride, een kruising tussen een mens en een dier. De een heeft spitse oortjes en een dikke pluimstaart als die van een vos, terwijl de ander lange slappe oren heeft en een vrolijke kwispelstaart als die van een hond, en allemaal hebben ze een halsband met hun naam erop en die van hun baas. Jaren geleden zijn mensen gaan experimenteren met het mixen van mens en dier, wat in deze tijd succesvol is gelukt. Mensen houden hybriden als huisdieren, of meer huisslaven. Ze doen alle taken in huis en slapen in een mand. Soms hebben ze een vriendelijk eigenaar die ze als gelijke behandelt, maar dat komt nog zelden voor. Ook bij de maffia zijn het gewoon slaafjes die worden afgedankt, of afgemaakt, als ze onbruikbaar worden. Ze hebben een eigen kamertje, niet veel groter dan een politiecel met een bed, wc, wasbak, spiegel, douche en een luikje waar eten en drinken doorheen komt, met een deur naar de gang en de slaapkamer van hun persoonlijke meester. De ene zal strenger zijn voor zijn slaaf dan de ander, maar het blijven huisdieren van maffialeden, dus daar zullen altijd risico's aan hangen. Maar misschien zijn de hybrides wel meer voor hun meesterss dan alleen slaven, of misschien zoeken juist de slaven wel steun bij elkaar, wie weet.


    • Rollen•
    • Niall Horan • Maffia-CEO • C_A_L_M_ •
    • Zayn Malik • • •
    • Liam Payne • • •
    • Harry Styles • Maffia-Martelbeul • Stywin •
    • Louis Tomlinson • Labrador-Hybride • Styson •

    • Michael Clifford • Maffia-Computernerd • ZaynJavaddMalik •
    • Luke Hemmings • • •
    • Calum Hood • Duitse Herder-Hybride • IrishNialler •
    • Ashton Irwin • Walibi-Hybride • C_A_L_M_ •

    • Ace Mitchell von Monroe • Wolf-Hybride • ZaynJavaddMalik •


    • Lijstje •
    • Naam •
    • Leeftijd •
    • Nationaliteit •
    • Karakter •
    • Uiterlijk •
    • Maffia/Hybride • [Voor maffioso: Welke tak is jou specialiteit. Bijvoorbeeld: Martelingen, coordinatie, financieen, etc. Voor hybrides: Met welk dier ben je gekruist en welke eigenschappen heb je daaraan overgehouden.]
    • Gekoppeld aan • [Dit wordt met een randomizer gedaan]
    • Extra •



    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: Hybrides zijn slaven en zullen dus niet snel als gelijken behandelt worden. Als dat wel gebeurt waarschijnlijk alleen in het geheim. Relaties beginnen niet zomaar en nooit zal alles koek en ei zijn in de villa van maffiabazen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen IamGroot of Styford maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 18:20 ]


    Bowties were never Cooler

    En Louis is ook af. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nu moet Cal nog af en Li en een onbekende toegevoegd


    Bowties were never Cooler

    Een onbekende (mannelijke) hybride is nog gezocht. Als iemand een ander weet, of zichzelf, die graag mee wil doen: van harte welkom

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 0:04 ]


    Bowties were never Cooler

    Geef mij hem anders maar :3
    Vul ik hem morgen ergens in


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Okay. Geweldig. Ik zet t erbij

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 10:52 ]


    Bowties were never Cooler

    Als er iemand vrij komt zou ik wel heel graag willen en dan het liefst een hybride.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 10:15 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan




    • Naam •
    Ace Mitchell von Monroe

    • Leeftijd •
    Twintig, 18 februari

    • Nationaliteit •
    Brits, Canadees

    • Karakter •
    Ace is een jongen die enorm met zichzelf in de knoop zit. Of eerder met de wereld om zich heen. Van zichzelf is hij echt een levensgenieter. Hij hield ervan om rond te rennen, kattenkwaad uit te halen en te lachen. Hij wilde alles uit het leven halen en had totaal geen moeite met het feit dat hij een Hybride was. Hij vond het zelfs leuk om door het gras te kunnen rollen zonder dat mensen het gek vonden. Om 's avonds naar de maan te huilen en met zijn staart te kwispelen. Toen hielt hij nog van mensen en werd hij nog graag door ze achter zijn oren gekrabbeld. Het was gewoon een enorm vrolijke en aardige jongen die geen vlieg kwaad deed. Tot dit alles van hem af werd gekapt. Hij bij zijn roedel weg werd gehaald en er werd besloten dat hij als vuil behandelt mocht worden omdat hij anders was. Dat hij opgesloten kon worden als een crimineel. Alsof het zijn schuld was dat mensen hem gemaakt hadden zoals hij is. Zijn kijk op de wereld veranderde en al helemaal op die van mensen. Hij begon het leven te haten en al helemaal zichzelf. Hij wil niet meer zijn wat hij is. Hij zou er alles voor over hebben om als een gewone jongen te kunnen leven. Maar zijn woede gaat vooral uit naar de mensen. Hoe goed ze het ook met hem voor zouden hebben, het valt nooit meer goed te praten over wat ze met hem gedaan hebben. Hoe ze zijn wereld hebben vernietig. Nee, Ace lacht niet meer zoals vroeger. Zijn ogen zijn kil en de grom in zijn stem laag. Hij is enkel maar boos en verdrietig. Maar vooral zijn kwaadheid komt naar buiten. In het begin verzetten hij zich ook echt tegen alles en was hij een grote hel. Tot hij doorkreeg dan het geen zin had en het hem alleen maar meer problemen veroorzaakte. Toch heeft hij nog momenten dat hij goed dwars kan zitten bij zijn baas en de straffen hem even niets doen. Hij is toch al helemaal kapot gemaakt.

    • Uiterlijk •
    Je kan heel goed aan Ace zien dat hij geen normale jongen is. Tussen zijn warrige donkere haar steken twee pluizige oren uit en achter uit zijn broek komt al net zo'n pluizige staart. Maar dat is niet het enige dat anders aan hem is. Zijn ogen zijn enorm vel en en lijken vaak zelfs licht te geven als er licht invalt. Ook zijn tanden zijn veel scherper. Hij had deze kenmerken echt liever niet willen hebben, maar hij weet dat hij er mee moet leren leven en dat hij nooit normaal zal worden. Ook is Ace wat kleiner dan verwacht, met zijn 1,73. Wel heeft hij een goed gebouwd lichaam, met de nodige spieren. Zijn lichte huid zit vol met inkt. De tatoeages zijn vooral een herinnering naar vroeger.

    • Hybride •
    Ace is hybride. hij is half jongen, half wolf en dit is goed te zien door zijn pluizige oren en staart. Door zijn felle lichte ogen en ongelooflijk scherpe tanden. Zijn zintuigen zijn hierdoor ook beter ontwikkeld en kan hij beter kijken in het donker, dan in het licht. Ace kan goed op twee benen staan en loopt maar weinig op handen en voeten. gewoon omdat hij zich dan kleiner voelt dan de mens.

    • Gekoppeld aan •

    • Extra •
    Ace praat eigenlijk maar heel weinig en het liefst praat hij al helemaal niet tegen mensen. Zingen doet hij al helemaal niet meer. Vroeger zong hij elke dag en zijn stemgeluid was dan ook geweldig, maar hij ziet er absoluut het plezier niet meer in. Wat hij wel constant doet is grommen om duidelijk te maken dat er iets is.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 16:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    je moet maar ff zeggen of die goed is zo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Perfect.

    Ik zal vanavond de koppels randomizen


    Bowties were never Cooler

    Iemand moet me vertellen welke faceclaim bij Ace wordt gebruikt, want ik denk dat ik hier ga smelten. ;x


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Legare schreef:
    Iemand moet me vertellen welke faceclaim bij Ace wordt gebruikt, want ik denk dat ik hier ga smelten. ;x


    Haha das Trevor Wentworth. Hij is van de band our last night en ik ga met hem trouwen (cat)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 17:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis - Calum
    Michael - Luke
    Harry - Ashton
    Niall - Zayn
    Liam - Ace

    Iedereen t hier mee eens? Anders verander ik het nog


    Bowties were never Cooler

    Eens.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik weet dus nog helemaal niets over het personage van LoveHemmings, maar enfin. Ik vind het best. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Als het goed is wordt die vandaag afgemaakt


    Bowties were never Cooler