• Heee allemaal,

    Ik heb zsm een mooie cover nodig voor het voorblad van de komende schoolmusical van mijn middelbare school. Het is een herschreven en volledig aangepaste versie van de Driestuiversopera. We laten het afspelen in Amsterdam en de strekking is redelijk hetzelfde. Nou heb ik dus het liefst een cover met iets van Amsterdam, een mes en een crimineel die lijkt op Michael Jackson in Smooth Criminal. Wat voorbeelden van plaatjes die je zou kunnen gebruiken zijn:





    De volledige sfeer mag dus spannend, duister en een beetje hoerachtig met rood en kant en zo zijn. Als jullie dit voor elkaar kunnen krijgen, ben ik jullie echt eeuwig dankbaar. Vandaar dat de persoon die de "mooiste" cover voor mij maakt ook 3 5 credits van mij krijgt. We zijn nog in discussie over de titel, dus hoeft er nog geen tekst op de cover.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 19:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Beloning is verhoogd naar 5 credits! Gezien ik echt een cover nodig heb :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb deze:


    Deze:


    En Deze:

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 20:23 ]


    -

    Ring schreef:
    Ik heb deze:


    Deze:


    En Deze:



    Oeh, die zijn alledrie echt al super mooi! Ik weet niet of er nog meer mensen iets willen maken, maar iig dus al super bedankt.

    Edit: De andere mensen van het schrijfteam vonden ze ook heel mooi ^^

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 20:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Als er niks meer komt, wordt het de eerste met de wat rodere kleur. Waarschijnlijk neem ik morgen de definitieve beslissing ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Als ik morgen tijd heb, wil ik nog wel iets voor je proberen. Maar pin me er niet op vast. Ik stuur je wel een whatsappje. (: Of hier een berichtje, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga bezig (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik ga iets proberen. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik kan er ook andere effecten op plakken, als je wil. Ik ben nieuw met photoshop, dus het is ook nog een beetje zoeken naar alles. (:

    1.



    2.



    3.



    4.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 19:01 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Caeden En Leah
    Because of you I'm not even going to try to finish my cover! :'D
    Vet mooi is ie geworden!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 18:54 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Escapism,
    Thanks! :]

    Ik ga nu nog even bezig, aangezien ik met mijn bovenste maar een hand vrij had en het wat rommelig is geworden :3 (Eten en posters ontwerpen gaat niet samen.)


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Escapism schreef:
    @Caeden En Leah
    Because of you I'm not even going to try to finish my cover! :'D
    Vet mooi is ie geworden!


    Ahw, bedankt!
    Maar waarom ga je 'm niet afwerken? Ik vind dat jij ook best wel leuke covers maakt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ah wauw! Allemaal super mooi. Ik zal ze doorsturen en dan mag het team beslissen welke ze het mooist vinden. Wel weer allemaal geweldig!


    Happy Birthday my Potter!

    Psst... Ik ben nog bezig met eentje :3


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Abbott schreef:
    (...)

    Ahw, bedankt!
    Maar waarom ga je 'm niet afwerken? Ik vind dat jij ook best wel leuke covers maakt!


    Haha dankje, maar ik kan echt niet tegen jullie op! x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •