• Heee allemaal,

    Ik heb zsm een mooie cover nodig voor het voorblad van de komende schoolmusical van mijn middelbare school. Het is een herschreven en volledig aangepaste versie van de Driestuiversopera. We laten het afspelen in Amsterdam en de strekking is redelijk hetzelfde. Nou heb ik dus het liefst een cover met iets van Amsterdam, een mes en een crimineel die lijkt op Michael Jackson in Smooth Criminal. Wat voorbeelden van plaatjes die je zou kunnen gebruiken zijn:





    De volledige sfeer mag dus spannend, duister en een beetje hoerachtig met rood en kant en zo zijn. Als jullie dit voor elkaar kunnen krijgen, ben ik jullie echt eeuwig dankbaar. Vandaar dat de persoon die de "mooiste" cover voor mij maakt ook 3 5 credits van mij krijgt. We zijn nog in discussie over de titel, dus hoeft er nog geen tekst op de cover.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 19:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Escapism schreef:
    (...)

    Haha dankje, maar ik kan echt niet tegen jullie op! x)


    Dat denk ik ook altijd bij iedereen, gewoon doen joh :3

    Dit komt er trouwens uit als ik twee handen vrij heb :]'


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes



    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 19:35 ]

    Wanneer kies je? ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Abbott schreef:
    Wanneer kies je? ^^


    We zijn aan het overleggen, dus zodra we het eens zijn, weet ik welke het wordt. Ergens vandaag of anders uiterlijk donderdag denk ik dus.


    Happy Birthday my Potter!

    Sorry dat ik zo ongeduldig ben, maar zijn jullie er al uit?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik snap je hoor. Ik werd soms zelf ook een beetje ongeduldig van de sloomheid, maar de cover die uit de pol was gekomen is nu ook goedgekeurd door de leraren en dus is hij nu officieel. Jeeej ^^

    Dit is hem geworden:



    Dus ik ga nu de credits overmaken, Osgiliath. Allemaal super bedankt en het duurde zolang, omdat ze allemaal zo mooi waren. Stel dat we nog een afbeelding nodig hebben en één van de andere creaties wordt nog gebruikt, dan zal ik de maker inlichten en belonen met één of twee credits c;

    Edit: Gedoneerd. Als het niet is aangekomen, geef dan maar een gil.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 22:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, super! Bedankt! (: En ze zijn overgekomen, hoor!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried