• Hey mensen :3
    Ik ben soms nogal onzeker over mijn zingen :3 Ik ben onlangs begonnen met een account op Soundcloud, ik heb er ondertussen al twee covers opgezet. I kvroeg mij af wat jullie ervan vinden. Ook speel ik er min of meer gitaar in. Spelen kun je het niet echt noemen, het is eigenlijk gewoon de akkoorden aanslaan, omdat ik nog niet supergoed ben, in het tegelijk doen.
    Dus zouden jullie aub, jullie meningen willen geven? Dat zou me vooruit helpen :3
    Wherever you are
    Heartbreak girl
    Alvast bedankt :3
    xx

    Wat vind je van mijn zingen?


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik denk dat je met wat oefenen er wel iets van kan maken. Nu klinkt het nog een beetje stroef. Alsof je je niet volledig geeft.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Ik denk dat je met wat oefenen er wel iets van kan maken. Nu klinkt het nog een beetje stroef. Alsof je je niet volledig geeft.


    Ik denk dat het komt omdat ik dan onzeker ben?
    Thanks voor de mening :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik hoor dat je wel kan zingen alleen volgens mij houd je je een beetje in...
    Ik zou zeggen: veel oefenen!


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Ik hoor dat je wel kan zingen alleen volgens mij houd je je een beetje in...
    Ik zou zeggen: veel oefenen!


    Dank je voor de feedback :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Niet zo onzeker zijn jij! Geef jezelf helemaal, je kunt het.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Die ruis tho.

    Het klinkt indd nog een beetje onzeker, maar blijf oefenen. Je hebt wel een mooie stem.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    BoterBabbelaar schreef:
    Niet zo onzeker zijn jij! Geef jezelf helemaal, je kunt het.


    Thanks :3


    Archeress schreef:
    Die ruis tho.

    Het klinkt indd nog een beetje onzeker, maar blijf oefenen. Je hebt wel een mooie stem.


    I know, die is echt irri die ruis, maar ik zou niet weten hoe je die weg moet doen =.=
    En thanks :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3