• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 16:22 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Potter

    Ik zag James lachen wat mijn glinlach automatisch breder maakte en keek even Sirius aan die zijn boek afpakte, in een hond veranderde.
    ‘Sirius!’ riep James hem nig achterna voordat hij de deur uit verdween. Wow; dat zag er leuk uit.. ik heb nooit echt een faunaat gezien alleen over gehoord van pap. Ik keek om en zag dat James op was gestaan en nu bij me stond.
    ‘Weet je; Albus. Het word tijd dat je een vriendinnetje kreeg.’ zei hij met een glimlach en zette een hand op mijn shouder waar hij in kneep. Verstijfd bleef ik weer zitten en keek James maar met een neppe frons aan. ‘Misschien vis je wel beter met de meisjes nu we in het heden zijn.’
    Hij liep weg om een soort vest uit zijn koffer te halen en liet het aan mij zien.
    ‘Deze werkt bij mij meestal wel altijd. Naja mijn glimlach doet al wonderen maar die kan ik je niet geven.’
    Even schudde ik met mijn hoofd en staarde naar mijn vingers waarmee ik begon te spelen voor afleiding.
    'J-james,' serieus, hoezo stotter ik zelfs nu? Ik bedoel, er is nu niet eens iets aan de hand! Merlin..
    'Ik hoef geen meiden te zoeken. Althans, ik hoef je hulp niet. Hoe aardig het ook is.' Zei ik met een klein glinlachje terwijl ik nog steeds naar mijn handen staarde.
    'Ik wacht wel gewoon tot de ware persoon voor me neer springt in plaats van met tien meiden tegelijk iets krijgen. En als dat nooit gebeurd kan ik nog wel wat met mam nemen.' Grapte ik dan en keek op naar James. Express zij ik "persoon" in plaats van meisje waardoor ik mezelf vervloekte en de reden daarvan niet eens wilde weten ook al wist ik het. Tenminste ben ik nu kalm bezig.
    'Jij hebt veel meiden gezoend en versierd; James. Maar heb je eigenlijk wel ook ooit iets met ze gehad?' Vroeg ik dan want ik zag eigenlijk nooit echt dat hij werkelijk iets met een meisje had, maar hij verdierde ze wel makkelijk.. te makkelijk.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En je hebt met Campbell nog niet gereageerd @goblet :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Vraag aan sphinx aka molly.. als ik met camp ginny behoed van zelfmoord hou je dan van hem? :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Vraag aan sphinx aka molly.. als ik met camp ginny behoed van zelfmoord hou je dan van hem? :'D


    Waarom niet?! Molly gaat sowieso in zijn armen huilen terwijl ze "oh Dankjewel" herhaald met allerlei diverse zinnen. Ik bedoelz hij heeft haar enige en jingste doxhter gered.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LeoValdez schreef:
    Je zou Draakje nog naar Scorpius sturen. Anders is die dood.


    Dan mag Scorpius al zijn problemen aan papa vertellen zodat hij niet meer zelfmoord pleegt; deal? (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Waarom niet?! Molly gaat sowieso in zijn armen huilen terwijl ze "oh Dankjewel" herhaald met allerlei diverse zinnen. Ik bedoelz hij heeft haar enige en jingste doxhter gered.


    Oke ='3 Sorry maar ik wil toch wel een band tussen Camp en Molly anders blijft Camp depressief en dat willen we niet... als George Draco red red Camp mijn personage x') yey ik ben weer lonley aan het rpgen...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ben je daar mee eens? ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oke ='3 Sorry maar ik wil toch wel een band tussen Camp en Molly anders blijft Camp depressief en dat willen we niet... als George Draco red red Camp mijn personage x') yey ik ben weer lonley aan het rpgen...


    Uhm- Molly zit even op de bank.. eneh, eh- lezen :Y) en als ze Geirge baar buiten xiet rennen gaat ze acgter hem aan en ziet Ginny in de verte zelfmoord plegen en Campbell die haar red. Kan Molly even bang worden en dan opgelucht naar Camp en Gingin toe rennen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik lig hier in een deuk.. molly zien rennen stel je het voor :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ik lig hier in een deuk.. molly zien rennen stel je het voor :'D


    Oké, niet echt rennen maar haastig loprn eigenlijk x'D ze is zo mollig :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Moet ik overigens nog op iets reageren?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    op Campbell @ generations... enneh x.ó verder weet ik niet...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    op Campbell @ generations... enneh x.ó verder weet ik niet...


    Oh ja :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

     ‘Geloof mij; George. Je maakt mij gekker dan ik jou maak.’ zeu hij en drukte zich tegegen me aan en hield mijn adem in door het feit dat mijn hart razendsnel aan het kloppen ead en bang was dat hij het zou horen
    ‘Wees niet bang; je bent van míj en van míj alleen. Ik doe je niks.’ zei hij alsof hij mijn gedachtes kon lezen. Mijn armen vielen weer over hem heen waar Campbell over streelde wat me een fijn soort tintwling opleverde en ik met een klein glimlach mijn ogen sloot en leek alles van daarnet te zijn vergeten waarna zijn handen mijn arm losliet om naar de rand van mijn shirt te laten glijden waaronder hij door glipte en ik met een zucht wat meer voorover boog terwijl ik mijn ogen gesloten hield.
    ‘Ik haat aanraken en aangeraakt worden maar nu lijkt dat allemaal verdwenen.’ murmelde hij en ik opende mijn ogen toen hij een aantal kusjes in mijn keel plantte. Weer beet ik diep op mijn tong voordat ik mijn mond opengooide waaruit een kleine zucht kwam die al gauw vervolg werd door wat gemurmel.
    'In de trein wilde je me niet eens met een vinger aanraken en nu lig je haast op mij.'
    Fluisterde ik en boog me weer wat voorover.
    '..Misschien is het handiger als we terug naar binnen gaan.' Stelde ik voor en ondanks wat ik zei gleden mijn handen van hem af naar de rand van zijn shirt toe waar in zonder te wachten onder door gleed om maar slecgts met mijn vingertoppen langs zijn middel en zij gleed en nog een keer mijn lippen op die van hem drukte wat langer was dan gedacht waarna ik het weer scheidde en mijn handen weer naar zijn schouders verplaatste.
    'Het word al koud.' Zei ik dan zachtjes.

    Jup ga naar binnen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    ‘J-james. Ik hoef geen meiden te zoeken. Althans, ik hoef je hulp niet. Hoe aardig het ook is. Ik wacht wel gewoon tot de ware persoon voor me neer springt in plaats van tien meiden tegelijk iets krijgen. En als dat nooit gebeurd kan ik nog wel wat met mam nemen.’ Ik lachte zachtjes terwijl ik aan de andere einde van het bed kwam zitten en mijn been optrok waardoor mijn haar voor mijn gezicht gleed. ‘Jij hebt veel meiden gezoend en versierd; James. Maar heb je eigenlijk ooit iets met ze gehad?’ mijn lach stopte direct en veranderde in serieuze streep terwijl ik een beetje aan het vest frummelde wat op mijn been gedrapeerd lag. ‘Nee. Niet omdat het niet kon, maar omdat ik niet wilde.’ Ik zweeg weer terwijl ik aarzelend naar mijn vingers staarde die met het vest speelde.
    ‘Vroeg of laat willen ze vastigheid en willen ze dat je serieus bent. Ze willen iedere detail van je weten terwijl je niet zo perfect bent als op eerste opzicht lijkt. Je bent niet de persoon die ze dachten dat je was en je stelt ze teleur. Ik heb niet echt een flitsend toekomst perspectief; Albus. Ik weet nog niet eens wat ik wil na deze school en het benauwd me ook.’ Fluisterde ik het laatste zachtjes en hoewel ik het niet zou toegeven was dat de reden waarom ik niet me best had gedaan als al mijn andere klasgenoten. Waarom ik was blijven zitten. Ik was enorm bang voor de toekomst. Bang wanneer deze vertrouwde muren van mij weg vallen en ik de echte wereld in moest.


    Zie je; James is wel lief en hij heeft zelfs een fobie/angst (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya