• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 16:22 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    Mijn zicht is te wazig om echt iets te onderscheiden, maar ik zie en hoor vaag iets of iemand aankomen.
    'F-fred, h-het is j-jouw schuld n-niet; a-alsjeblieft doe niets doms nu!' Ik weet niet waarom of hoe, maar Ralfs stem hoor ik helemaal perfect, met paniek en al. 'F-fred; j-je bent de enige die ik n-nog heb; alsjeblieft verlies je-jezelf niet.. F-freed..' Ik voel twee armen om me heen en probeer me daarop te concentreren. Mijn lichaam voelt alsof ik ga transformeren, maar dat kan nu toch helemaal niet? Tranen van paniek springen uit mijn ogen.
    'R-ralf. Van.. Hou... Jou...' De woorden kloppen niet, maar ik kan het niet in de goede volgorde zetten. Ik hijs mezelf omhoog en voel een stroompje bloed langs mijn voorhoofd naar beneden lopen. Mijn oogleden worden zwaar. Ik zie nog maar één uitweg. Maar ik kan Ralf niet alleen laten, dat beloofde ik hem. Die gedachte maakt het alleen maar erger.
    'Stop... Zorg... Stop... Alsjeblieft,' smeek ik. Ik pak zijn hand stevig vast en zoek met mijn andere hand naar zijn wang. Als ik die vind leg ik mijn hand erop. IK zou willen dat ik hem nu zou kunnen zien. Al is het voor de laatste keer, ik wil zijn gezicht zien en niet alleen uit een herinnering.


    Hier heb jij nog niet op gereageerd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Had het wel geschreven maar niet geplaatst
    Wat slim van me.


    Ralf Auron

    'R-ralf. Van.. Hou... Jou... Stop... Zorg... Stop... Alsjeblieft,' zei hij. Ik schudde mijj hoofd; ik had werkelijk geen idee wst hij bedoelde. Hij probeerde op te staan en ik zag bloed van zijn voorhoofd druppelen. Angstig bert ik op mijn lip en greep naar mijn mouw die ik strak hield en de druppels weg veegde voordst hij naar mijn hand greep en met de andere langs mijn wang zette.
    'F-fred; ik h-hou van je.. werd g-gewoon een b-beetje bang.' Ik kroop me dichter naar hem toe en beet nogmaals op mijn lip om wat ik net zei en legde mijn hoofd tegen zijn bordtkast aan waar ik zijn hartslag hoorde wat me heel wwt liet kalmeren. Het was net muziek in mijn oren. Beter dan dat zelfs. Ik wilde zo graag dood. Al mijn hele leven wilde ik het, al sinds mijn tiende tot nu. Maar Fred maakt het moeilijk; want ik hou van hem en hopelijk hij ook van mij.
    'Sorry.' Murmelde ik dan.
    'M-misschien moet je n-naar binnen.' Stelde ik voor maar ondanks dat bewoog ik me niet van hem af.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sorry dat het zo lang duurde D'; Ik rende vol enthousiasme naar boven met een nieuwe koekje in mijn hand en toen... viel het koekje van de trap af en ging ik depressief op de trap zitten terwijl ik naar het koekje keek voordat ik het in de prullenbak stopte :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Sorry dat het zo lang duurde D'; Ik rende vol enthousiasme naar boven met een nieuwe koekje in mijn hand en toen... viel het koekje van de trap af en ging ik depressief op de trap zitten terwijl ik naar het koekje keek voordat ik het in de prullenbak stopte :'(


    Awh :( Heb je een nieuw koekje?
    Ik heb cake :P


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Awh :( Heb je een nieuw koekje?
    Ik heb cake :P


    Neuh ik had koekjes gebakken gezien het een depressieve dag was en toen had ik ze gebakken en toen nam ik een uur geleden een koekje en toen nam ik een hap en viel hij kapot op de grond en ik NOOOH :< en nu toen ik de trap op renden gleed hij uit men hand en derest zijn al opgemaakt door mijn super lieve broer kuchkuch :'( dus ik ben koekjes zowel cake loos


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mijn broer had juist cake gebakken :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Neuh ik had koekjes gebakken gezien het een depressieve dag was en toen had ik ze gebakken en toen nam ik een uur geleden een koekje en toen nam ik een hap en viel hij kapot op de grond en ik NOOOH :< en nu toen ik de trap op renden gleed hij uit men hand en derest zijn al opgemaakt door mijn super lieve broer kuchkuch :'( dus ik ben koekjes zowel cake loos


    Ahw =[ misschien kan chocolade of een snoepje je weer happy maken :]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    LeoValdez schreef:
    Mijn broer had juist cake gebakken :Y)


    haha als mijn broer wat bakt neemt hij het mee naar z'n vriendin die altijd ook mijn koekjes opeet als ik ze bak x.o' ik vermoed namelijk ook dat hij ze deels stiekem heeft meegnomen naar haar gezien hij het altijd doet :< terwijl er mijn arbeid in zit


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha als mijn broer wat bakt neemt hij het mee naar z'n vriendin die altijd ook mijn koekjes opeet als ik ze bak x.o' ik vermoed namelijk ook dat hij ze deels stiekem heeft meegnomen naar haar gezien hij het altijd doet :< terwijl er mijn arbeid in zit


    Mijn broer eet wel altijd alle koekjes/snoepjes/chocola/chips op. Ik kan echt niks lekkers in de woonkamer laten liggen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Mijn broer eet wel altijd alle koekjes/snoepjes/chocola/chips op. Ik kan echt niks lekkers in de woonkamer laten liggen.


    Haha :p ik koop eigenlijk nooit koekjes snoep of chocolade. En als ik chocolade neem (zelden maar bv bij kerst) dan is het puur. Ik kan bijvoorbeeld wel nooit mijn schriften; notitieblokken en dergelijke in de kamer bewaren of zelfs maar een doosje want daar zit hij in. Hij probeerd zelfs mijn laptop te kraken die irritante.. :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    ‘Huiselven.. En James.’ Hoorde ik Albus zeggen en ik lachte zachtjes voordat ik Sirius naar het boek zag grijpen en in een hond veranderden. ‘Sirius!’ riep ik nog na maar hij verdween door de deur die dicht viel. Ik keek naar Albus voordat ik naar mijn handen staarde. Ik had Sirius nodig. Hoe raar het ook klonk; ik durfde niet alleen met Albus in een kamer wegens de broedergevoelens. Ik stond op en liep naar Albus toe die ik eerder deze avond een shirt had gegeven en een broek van hemzelf. Ik keek hem keurend aan. ‘Weet je; Albus. Het word tijd dat je een vriendinnetje kreeg.’ Ik glimlachte en legde mijn hand op zijn schouder waar ik zachtjes in kneep. ‘Misschien vis je wel beter met de meisjes nu we in het heden zijn.’ Ik liep weg en boog mijn koffer in waar een soort vest-jas uithaalde. ‘Deze werkt bij mij meestal wel altijd. Naja mijn glimlach doet al wonderen maar die kan ik je niet geven.’

    Slecht stukje maar wist niet wat ik moest schrijven D’;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zie nu pas dat ik morgen uitval heb. Joepieee :D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ik zie nu pas dat ik morgen uitval heb. Joepieee :D


    yay :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ff serieus waar moet ik op reageren ? :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je zou Draakje nog naar Scorpius sturen. Anders is die dood.


    Spoiler alert: you will save yourself