• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 16:22 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    blijf nog maar ff in de douches xD je mag jezelf wel al afdrogen hoor :p


    ..zijn kleren zijn in de slaazalen.. wacht; hij heeft zijn kleren niet meegenomen ='D dat word gênant als hij met zijn handoek en al door de leerlingen kamer rent waar al de studenten bij zijn. Mogen zijn kleren naar de badkamer toe Teleporteren? Want James is ook in zijn slaapkamer zijn setje aan het klaar leggen en Albus wilt denk ik niet naakt voor hem neer springem op zijn kleren op te halen. Of met een handoek x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Of wacht, waar zijn de badkmaers eigenlijk :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ..zijn kleren zijn in de slaazalen.. wacht; hij heeft zijn kleren niet meegenomen ='D dat word gênant als hij met zijn handoek en al door de leerlingen kamer rent waar al de studenten bij zijn. Mogen zijn kleren naar de badkamer toe Teleporteren? Want James is ook in zijn slaapkamer zijn setje aan het klaar leggen en Albus wilt denk ik niet naakt voor hem neer springem op zijn kleren op te halen. Of met een handoek x'D


    blijf maar nerveus in de douche staan. James komt zoo ^^rustig aan :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 19:07 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Harry Potter

    ‘Ongelofelijk.’ murmelt ze zachtjes. Ik glimlach en voel het gewicht van de wereld van mijn schouders vallen. ‘Vind je me- me echt leuk of- of is het door James-albus en Lily?’ Ik grijns en pak haar hand wat steviger vast.
    'Eerlijk? Ik was bang dat Ron boos zou worden. Maar ik vind je al langer leuk, Ginny. Ik durfde het niet te zeggen omdat ik bang was dat jij boos op mij wou worden en ik dan ruzie met jou én met Ron zou hebben.' Ik weet niet waarom maar opeens begin ik te lachen. Ik knuffel haar en kijk om me heen. Mensen kijken ons aan. 'Wil je terug naar de Grote Zaal of naar de leerlingenkamer?' Ik wil het liefste weg want iedereen kijkt me weer eens aan, wat ontzettend ongemakkelijk is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Albus Severus Potter

    ‘Sorry Alb. Waarschijnlijk plakt het allemaal zo erg door de honing; maar als jij het niet uit krijgt dan help ik je wel.’
    Ik hees mijn hoofd weer op om mijn armen rondom mijn benen te vouwen en gooide mijn hoofd tegen de muur achter me aan.
    ‘Albus.. Je weet dat ik zing onder de douche he.’
    Ik hoorde hem lachen en ik was werkelijk onder de indruk van James die alles zo snel leek te vergeten. Maar ik doe weer moeilijk. Misschien had hij ook gelijk..
    ‘Maar voor deze keer bespaar ik je; zolang je maar weet dat dat geen gewoonte gaat worden.’
    Ik hoorde zijn kraan dicht gedraaid worden waarna een aantal voetstappen naar mijn hokje toe kwam waardoor ik opstond en vlak inder de douche ging staan en kneep mijn ogen even dicht.
    ‘Albus; ik ben al klaar. Ik ga me alvast aankleden. Tot zo.’ en met dat hoorde ik de deur dichtvallen en was het stil. Ik zuchtte en begin nu echt te douchen en probeerde al de plakkerigheid, restjes taart en soesjes en al weg te halen en ik weet het niet maar bleef dexe keer langer onder de douche staan dan gewoonlijk. Na mijn haren te hebben gedaan draaide ik de kraan wee dicht en bleef even voor een tijdje staan tot ik weer een soort hittegolf voelde en mijn hand dooe mijn natte haren liet gaan waar ik even in kneep waardoor vele druppels water langs mijn oren en kin de grond op drubbelde.


    Kom nou maar met zijn kleren :')


    eerst de douchehokje uit komen jij anders kan james het je niet geven ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    eerst de douchehokje uit komen jij anders kan james het je niet geven ^^


    Hij kan ook gewoon aankkloppen en geven :') post jij maar dat hij buiten staat met zijn baddoek dan xq en ondwrtussen schrijf ik die zelf er wel ook bij.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus Severus Potter

    ‘Sorry Alb. Waarschijnlijk plakt het allemaal zo erg door de honing; maar als jij het niet uit krijgt dan help ik je wel.’
    Ik hees mijn hoofd weer op om mijn armen rondom mijn benen te vouwen en gooide mijn hoofd tegen de muur achter me aan.
    ‘Albus.. Je weet dat ik zing onder de douche he.’
    Ik hoorde hem lachen en ik was werkelijk onder de indruk van James die alles zo snel leek te vergeten. Maar ik doe weer moeilijk. Misschien had hij ook gelijk..
    ‘Maar voor deze keer bespaar ik je; zolang je maar weet dat dat geen gewoonte gaat worden.’
    Ik hoorde zijn kraan dicht gedraaid worden waarna een aantal voetstappen naar mijn hokje toe kwam waardoor ik opstond en vlak inder de douche ging staan en kneep mijn ogen even dicht.
    ‘Albus; ik ben al klaar. Ik ga me alvast aankleden. Tot zo.’ en met dat hoorde ik de deur dichtvallen en was het stil. Ik zuchtte en begin nu echt te douchen en probeerde al de plakkerigheid, restjes taart en soesjes en al weg te halen en ik weet het niet maar bleef dexe keer langer onder de douche staan dan gewoonlijk. Na mijn haren te hebben gedaan draaide ik de kraan wee dicht en bleef even voor een tijdje staan tot ik weer een soort hittegolf voelde en mijn hand dooe mijn natte haren liet gaan waar ik even in kneep waardoor vele druppels water langs mijn oren en kin de grond op drubbelde. Ik opende weer mijn ogen en pakte de badoek die ik over me heen sloeg en de slotje van de hokje opende waarna ik die langzaam opende en eruit liep. Goed; niemand was er.

    Kom nou maar met zijn kleren :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Albus Severus Potter

    ‘Sorry Alb. Waarschijnlijk plakt het allemaal zo erg door de honing; maar als jij het niet uit krijgt dan help ik je wel.’
    Ik hees mijn hoofd weer op om mijn armen rondom mijn benen te vouwen en gooide mijn hoofd tegen de muur achter me aan.
    ‘Albus.. Je weet dat ik zing onder de douche he.’
    Ik hoorde hem lachen en ik was werkelijk onder de indruk van James die alles zo snel leek te vergeten. Maar ik doe weer moeilijk. Misschien had hij ook gelijk..
    ‘Maar voor deze keer bespaar ik je; zolang je maar weet dat dat geen gewoonte gaat worden.’
    Ik hoorde zijn kraan dicht gedraaid worden waarna een aantal voetstappen naar mijn hokje toe kwam waardoor ik opstond en vlak inder de douche ging staan en kneep mijn ogen even dicht.
    ‘Albus; ik ben al klaar. Ik ga me alvast aankleden. Tot zo.’ en met dat hoorde ik de deur dichtvallen en was het stil. Ik zuchtte en begin nu echt te douchen en probeerde al de plakkerigheid, restjes taart en soesjes en al weg te halen en ik weet het niet maar bleef dexe keer langer onder de douche staan dan gewoonlijk. Na mijn haren te hebben gedaan draaide ik de kraan wee dicht en bleef even voor een tijdje staan tot ik weer een soort hittegolf voelde en mijn hand dooe mijn natte haren liet gaan waar ik even in kneep waardoor vele druppels water langs mijn oren en kin de grond op drubbelde. Ik opende weer mijn ogen en pakte de badoek die ik over me heen sloeg en de slotje van de hokje opende waarna ik die langzaam opende en eruit liep. Goed; niemand was er.

    Kom nou maar met zijn kleren :')


    Eigenlijk zou ik juist nu alle personages er heen moeten sturen ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    Neuriënd liep ik terug met een setje kleding voor Albus. Onderweg zwaaide ik naar al nieuwe vrienden die ik gemaakt had tijdens de les gezien de lesstof nog steeds wonderingswaardig saai was en zelfs tijdens verweer van zwarte kunsten de leraar mij Spaans benauwd aan keek alsof hij me elk moment kon gaan aanvallen op een onmogelijke reden. Vooral toen hij mijn naam hoorde. Eigenlijk was dat enorm lachwekkend om dat te zien. Ik klapte de deur open van de douche en deed hem meteen achter mij dicht waarbij ik opkeek en mijn blik op Albus viel. ‘ohh.’ Viel spontaan uit mijn mond en ik voelde een rode kleur vanuit mijn nek trekken die ik probeerde tegen te werken terwijl Albus bleef aanstaren en automatisch mijn blik van zijn gezicht gleed tot aan zijn voeten en ik onbewust op mijn lip beet. Snel schudde ik mijn hoofd en liep op hem af en deed zo normaal mogelijk zijn kleding in zijn handen proppen waarbij ik zijn hand voelde en gauw naar beneden keek. ‘Je-je bent mooi.’


    Sorry wees blij dat ik dit falende stuk heb geschreven want ik had eerst echt een gruwelijk iets in mijn hoofd xD en dat heeft niks met 'liefde' te maken :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat dan :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus Severus Potter

    Mijn hart maakte een geschrokken sprongetje toen ik de deur hard hoorde dichtvallen en me gauw omdraaide waar ik James zag staan met mijn keren in zijn handen.
    'J-ames'
    ‘ohh.’
    Ik beet op mijn lip toen hij me wel leek te bestuderen en keek even weg. Mijn kleren drukte hij in mijn handen waarbij ik zijn handen voelde en me rood voelde worden.
    ‘Je-je bent mooi.’
    Ik wist bijna zeker dat ik no iets wat dobker rood was geworden als een bedorven tomaat of zo iets waardoor ik de kleren gauw dichter tegen me aan drukte zodat ik zijn hand niet meer kon voelen die ik eigenlijk hrt liefst met een permamente plakbezwering in mijn handen te plakken.
    'Ah.. uh- d-dankje..' stamelde ik en beet op mijn lip.
    'E-en jij bent.. schoon.' En ik beende de douche uit richting de kleedkamers waar ik me vliegensvlug in omkleed om vervolgend mijn kussen op te pakkrn die ik in mijn geziht dywde en een kreet liet.


    'Heei James.' Zei ik met een glimlach toen ik de douche weer in liep waar James nog stond en begon zenuwachtig te lachen.
    'D-dankjewel voor de kleren; o-ondanks jouw slechte s-smaak voel ik me h-heel wat schoner.' Oh Merlin?! Kom op; ik heb nooit echt gestotterd en nu opeens wel?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wat dan :')


    iets met handdoek afpakken waardoor je naakt de leerlingen kamer moet oversteken :Y)

    Of gewoon jou in een handdoek door de leerlingen kamer James laten najagen is ook wel grappig ('x hihi. Wist je dat je bij groepssporten samen naakt doucht? Dat weet ik toevallig van mensen die op voetbal zitten. :p Ikzelf zit niet op een groepssport ofzo dus daar heb ik geen last van x') anders zou ik het pretteh awkward vinden


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    iets met handdoek afpakken waardoor je naakt de leerlingen kamer moet oversteken :Y)

    Of gewoon jou in een handdoek door de leerlingen kamer James laten najagen is ook wel grappig ('x hihi. Wist je dat je bij groepssporten samen naakt doucht? Dat weet ik toevallig van mensen die op voetbal zitten. :p Ikzelf zit niet op een groepssport ofzo dus daar heb ik geen last van x') anders zou ik het pretteh awkward vinden


    Ik zou je erg haten James :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sirius Black

    Ik zit in mijn eentje in de Grote Zaal. Ze zeiden allemaal dat ze snel weer terug zouden komen, maar dat komen ze niet. Ik zucht en sta op. Dan ga ik ook maar weg. Ik heb geen zin om hier alleen te zijn terwijl ik me stom voel. Zonder op of om te kijken loop ik naar de leerlingenkamer waar ik op een van de banken ga zitten en een boek pak dat naast de bank lag. Het gaat over transfiguratie, wat ik saai vind omdat het allemaal zo simpel is, dus pak ik mijn toverstok en begin ik voorwerpen te veranderen in andere dingen. Het verveelt snel, maar is beter dan niks doen. Ik loop naar mijn slaapzaal. Er staan acht bedden. Vijf voor de jongens uit het heden, één voor Albus en twee voor James en mij, maar ik ben de enige die er nu is. Ik ga op mijn bed liggen en pak mijn verweer tegen de Zwarte Kunsten boek. Als Snape dat vak gaat geven, kan ik er maar beter heel erg goed in zijn zodat ik hem uit kan lachen als hij denkt dat ik dom ben. Ik begin te lezen en kijk niet meer naar de rest van de kamer.


    Spoiler alert: you will save yourself