• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 16:22 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius Malfoy

    'Oh, Scorpius.. J-je bent gewond.. uh- Beterschap.' Ik kijk naar Ralf en zucht dan. Natuurlijk, iedereen wil me weg hebben. Niemand wil met mij praten of wat dan ook. Ik ben enkel een blok aan het been. Madame Plijster is al snel klaar met het verzorgen van mijn wond.
    'Over een paar uur is het wel weer geheeld,' legt ze uit. Een paar uur? Moet ik hier echt een paar uur liggen? Natuurlijk is er niemand die mij op komt zoeken; Campbell en George zitten nu waarschijnlijk feest te vieren omdat ik er niet ben net zoals de rest. Ik doe mijn best om niet te gaan huilen. Ik heb meer dan genoeg gehuild. 'Heb je pijnstillers nodig?' vraagt Madame Plijster. Ik schud mijn hoofd. Behalve als die pijnstillers mijn gedachten zouden kunnen stoppen. Ik draai me om en doe mijn ogen dicht terwijl ik probeer niet te huilen. Merlin, wat haat ik dit.
    'Ik denk dat het wel weer gaat,' mompel ik en ik loop weg. Madame Plijster roept me na maar ik luister niet. Ik wil gewoon verdomme weg hier. Ik ren naar de Slytherin slaapzaal maar realiseer me dat ik daar ook niet wil zijn. Waar dan wel? Ik ren naar het meer en kijk erin. Het is donker. Zou iemand het echt erg vinden als ik zou springen? Vastbesloten bind ik een grote, zware steen aan mijn voet. Even kijk ik naar het meer en dan, zonder nog naar iemand te kijken, spring ik het water in.


    Spoiler alert: you will save yourself

    James Sirius Potter

    ‘ah..uh- d-dankje.. E-en jij bent…schoon.’ Ik beet weer op mijn lip terwijl ik mijn ogen niet van hem af leek te kunnen halen. Zelfs niet toen hij snel de kleedkamers in liep. Albus zelf was altijd nogal erg preuts terwijl ik mijzelf gewoon open en bloot liet zien. Misschien was het omdat ik bredere schouders dan hem had. Albus was nogal tenger gebouwd hoewel het hem niet misstond- argh ik wil dit niet denken. Voordat ik tijd had om na te denken; ja na te denken iets wat ik verafschuwde in welke vorm dan ook kwam Albus er weer aan. ‘Heei James.D-dankjewel voor de kleren; o-ondanks jouw slechte s-smaakt voel ik me h-heel wat schoner.’ Ik probeerde te lachen. ‘ja, ja. Ik slechte kleding smaak? Misschien gaan de meisjes nu eens een keer voor je vallen. Niet dat jij ze ziet. Je bent toch veels te druk in je boeken.’ Ik legde mijn arm om hem heen. Eigenlijk raakte ik altijd iedereen aan en met name Albus gezien hij er altijd zich aan leek te irriteren maar deze keer voelde het anders. Ik trok hem snel mee naar de slaapkamer voor afleiding en vond daar algauw Sirius. ‘Sirius..!’ riep ik ietwat opgelucht. Ik sprong naast hem op zijn bed als excuus om Albus los te laten en pakte het boek uit zijn handen waar ik verbaasd naar staarde voordat ik mijn vinger naar hem uitstak. ‘Stoute Sirius. Stout!’ zei ik voordat ik het boek naast me neer flikkerde. ‘Sorry dat we niet terug kwamen. Ik en Albus waren verwikkeld geraakt in een hevige voedselgevecht waar vele bij gesneuveld hebben.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LeoValdez schreef:
    Scorpius Malfoy

    'Oh, Scorpius.. J-je bent gewond.. uh- Beterschap.' Ik kijk naar Ralf en zucht dan. Natuurlijk, iedereen wil me weg hebben. Niemand wil met mij praten of wat dan ook. Ik ben enkel een blok aan het been. Madame Plijster is al snel klaar met het verzorgen van mijn wond.
    'Over een paar uur is het wel weer geheeld,' legt ze uit. Een paar uur? Moet ik hier echt een paar uur liggen? Natuurlijk is er niemand die mij op komt zoeken; Campbell en George zitten nu waarschijnlijk feest te vieren omdat ik er niet ben net zoals de rest. Ik doe mijn best om niet te gaan huilen. Ik heb meer dan genoeg gehuild. 'Heb je pijnstillers nodig?' vraagt Madame Plijster. Ik schud mijn hoofd. Behalve als die pijnstillers mijn gedachten zouden kunnen stoppen. Ik draai me om en doe mijn ogen dicht terwijl ik probeer niet te huilen. Merlin, wat haat ik dit.
    'Ik denk dat het wel weer gaat,' mompel ik en ik loop weg. Madame Plijster roept me na maar ik luister niet. Ik wil gewoon verdomme weg hier. Ik ren naar de Slytherin slaapzaal maar realiseer me dat ik daar ook niet wil zijn. Waar dan wel? Ik ren naar het meer en kijk erin. Het is donker. Zou iemand het echt erg vinden als ik zou springen? Vastbesloten bind ik een grote, zware steen aan mijn voet. Even kijk ik naar het meer en dan, zonder nog naar iemand te kijken, spring ik het water in.


    Doe even normaal... oke je vader komt al.. zucht. >.< Camp kan zijn Bff hier niet ook al verliezen :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gaat james eerst of Albus?

    En Linde, als ik niet beter eist sou ik denken dst je al je perdonages aan het uitmoorden was :'O eerdt met Draco en Ginny, dan met Fred doordat hij alles heeft verpeet maar mijn logica zegt dat Rqlf alles heeft verpest.. en nu met Scorpius. Wanneer komt Sirius x') en Hary ook nog :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Gaat james eerst of Albus?

    En Linde, als ik niet beter eist sou ik denken dst je al je perdonages aan het uitmoorden was :'O eerdt met Draco en Ginny, dan met Fred doordat hij alles heeft verpeet maar mijn logica zegt dat Rqlf alles heeft verpest.. en nu met Scorpius. Wanneer komt Sirius x') en Hary ook nog :'D


    Eigenlijk ben ik echt in een moordbui :'D
    Nee ik weet het niet. Draco en Scorpius zijn gewoon allebei heel erg ongelukkig. Ze hebben allebei het gevoel dat niemand om ze geeft en Draco is in elkaar geslagen en nu laat de enige die echt om hem gaf hem doodbloeden dus tja...
    En Freddie gaat niet dood. Hij is gewoon heel erg wanhopig omdat hij in de war is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (cat) Ik lees het wel

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 20:13 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Melissa is een leerling van zwadericht ze is verliefd op de zoon van draco ze heeft een gemeen karacter en ze is 14;)


    tiptoe through the tulips...

    RichardBaksma schreef:
    Melissa is een leerling van zwadericht ze is verliefd op de zoon van draco ze heeft een gemeen karacter en ze is 14;)


    Sorry deze rol keur ik niet goed. Sowieso is zij niet goed uitgewerkt/staat het midden in het speeltopic.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Potter

     ‘ja, ja. Ik slechte kleding smaak? Misschien gaan de meisjes nu eens een keer voor je vallen. Niet dat jij ze ziet. Je bent toch veels te druk in je boeken.’
    Hij gooide een arm om me heen en even kreeg ik de neiging om me zo dicht mogelijk naar hem toe te kruipen, maar dat deed ik niet en in plaats van me beter te voelen voelde ik me nog zenuwachtiger worden door mijn eigen gedachtes. Maar toch kon ik een glimlach niet onderdrukken. Hij trok me mee naar onze slaapkamers waar ik Sirius op zijn bed zag zitten.
    ‘Sirius..!’ riep James.
    Hij luet me los om op zijn bed te springen rn even bleef ik staan en keek maar ook toe wat hij deed.. zijn boek afpakken. Merlin, wat heeft James met het afpakken van boeken?
    ‘Stoute Sirius. Stout! Sorry dat we niet terug kwamen. Ik en Albus waren verwikkeld geraakt in een hevige voedselgevecht waar vele bij gesneuveld hebben.’
    Ik glinlachte even en kwam op James zijn bed zitten omdat die naast die van Sirius stond en aan de andere kant van James zijn bed stond ook die van mij, aangezien hij toch al een naar bleef zitten, slaapt hij lekker in onze slaapkamers. (Jup, ik heb weer wat GB's gelezen ;') wat ben ik sneaky :'x) Ik weet niet waarom maar ik voelde me deels enthousiaster worden en deels banger bij die gedachtes.
    'Huiselven.' Zei ik met een grijns.
    'En James.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Sirius Black

    ‘Sirius..!’ Ik kijk op van mijn boek en zie James. Hij rent naar me toe en pakt mijn boek af. Ik protesteer zachtjes maar zeg verder niets. ‘Stoute Sirius. Stout! Sorry dat we niet terug kwamen. Ik en Albus waren verwikkeld geraakt in een hevige voedselgevecht waar vele bij gesneuveld hebben.’ Ik doet een poging tot lachen maar het lukt niet. Ze wouden mij waarschijnlijk toch niet bij dat voedselgevecht hebben.
    'Huiselven.. En James,' zegt Albus. Ik lach en pak mijn boek weer terug. Voordat James het weer kan pakken verander ik in een hond en ren ik hard weg. Als hond ben ik sneller dan mensen. Ik ren weg, naar buiten en stop op mijn gewoonlijke plek. Ik zit er altijd als ik wil lezen. De meesten denken dat ik een hersenloze pestkop ben die nooit eens serieus kan doen, maar eigenlijk doe ik best wel mijn best voor school.


    Spoiler alert: you will save yourself

    wth serieus? (x sorry een naam grapje :P ik reageer zo uno momento


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waarom denken al jouw personages dat ze nergens welkom zijn :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Wat sphinxx zegt! zelfs ik heb vrolijke personages (draco, Jammes... en Campell ook binnenkort :'D)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Neeeeeeeeeeeeeee! koekjee valt op de grond :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Och brb er word op de deurgeklopt x.o' het is nog geen 5 december... dus er kan nooit om een goede reden op de deur geklopt worden x.o''' jep dit word weer een naomi-volspam pagina :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya