• Wat de titel zegt dus, wat heb jij onlangs gekopieerd? Drop het hier! (:

    Onder mijn Ctrl + V zit: "Taio Cruz - Hangover ft. Flo Rida"
    Aangezien ik de laatste was, dus een nieuw topic. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 15:11 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    http://watchseries.lt/episode/americas_next_top_model_s15_e7.html


    help

    Met de Hi PrePay Onbeperkt Online-bundel heb je onbeperkt toegang tot mobiel internet zonder onverwachte extra kosten achteraf.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hellooo. (:
    Dit is het gedeelde account van Novoselic en Athanatos. = Novanatos.
    Nu van Unforgettable en Brownstone. {Omgedraaid van hierboven.} = Unforstone.
    Nee, we zijn niet stoned!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ooooo trouwens alle meises uit mijn klas nemen een onesie mee

    -Ik heb dit niet gezegd hoor, haha-

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 19:20 ]

    Maak een personage van een geslacht naar keuze tussen 18 en 25 jaar. Het thema is "Werk en studies".
    Eisen:
    •Naam
    •Leeftijd
    •Geslacht
    •Innerlijk
    •Uiterlijk+ foto (Zet ook de naam van je faceclaim erbij)
    •Verleden
    •Extra (Optioneel)

    Het minimum aantal woorden is 600.
    Deadline: 5 september
    Succes!


    help

    Nevin


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    "width: 300px; text-align: right; text-transform: uppercase; font-size: 8px; color: #505050;"


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Ik heb die linker enge net gezien in The Hobbit. ^^
    Die stem in eng, in dat filmpje...

    http://trendshaircut.com/wp-content/uploads/2014/04/blonde-girl-tumblr-cztjaxf1.jpg

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 23:52 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    filmpje


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Pffftt.. nu zeuren ze hier dat ik de honden elke dag te laat uitlaat. Ik laat ze altijd rond twee uur uit! Das toch niet laat!
    Als we alle drie nog zouden werken/scholen, was het ook zo laat. Wat een gezeik altijd. Maar zelf doen ze het ook niet he.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    as long as I've got my suit and tie


    wat was dit ookalweer

    "Illian, ruim je dat even op wil je? Ik wil geen rommel en je moeder gaat het niet voor je doen, ik ken je trucjes wel."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'H-het spijt me, daar had ik niet over moeten beginnen.' hoorde hij Ithilwen geschrokken zeggen en hij hield simpelweg een hand omhoog als teken van waardering. Hij herpakte zich redelijk snel, waardoor hij zijn hoofd weer ophief en zijn kin in de lucht stak, zodat hij zijn gebruikelijke, adellijke uitstraling weer kreeg. Hij keek Ithilwen licht fronsend aan toen ze zich ineens om begon te draaien. Het pad was smal, dus ze reed net iets voor hem en toen ze zich had omgedraaid, keek Thranduil recht in haar gezicht. Hij bleef haar vragend aankijken, want rechts en links waren alleen bomen en hij wilde niet zwak overkomen.
    'Zeg, wacht dacht u van-' begon Ithilwen heel spontaan, maar ze kon haar zin niet afmaken, want voor ze het wist lag ze op de grond. Thranduil had een seconde nodig om zich te realiseren wat er gebeurd was en tegen die tijd had hij zelf de betreffende tak al ontweken. Hij bracht Celewen tot stilstand en Myrio was vanzelf al gestopt met lopen toen hij merkte dat zijn bazin verdwenen was. Thranduil draaide zich om, om te zien of Celewen haar per ongeluk pijn had gedaan. Toen hij de vrouwelijke elf zo in de modder zag liggen, haar haar in de war en bedekt met bladeren, kon hij een lach niet onderdrukken. Hij stapte nog steeds hard lachend af en hij liep rustig naar haar toe om zijn hand uit te steken. Hij was misschien wel afstandelijk, gevoel voor ridderlijkheid had hij wel.
    "Gaat het wel?" vroeg hij met een geamuseerd glimlachje terwijl hij wachtte of Ithilwen zijn hand zou pakken of niet. "Dit is een veelbelovend begin van onze reis, dacht ik zo."


    Oh haha, een stukje uit de 1to1 RPG met een vriendin van me :')

    Takashi

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 19:15 ]


    | Reality is for people that lack imagination |