• Wij adoreren:
    - Ashton's voeten, grote handen, arm spieren en sekshaar.
    - Michael's kleine handjes en vingertjes en gekleurd haar. ADAMSAPPEL. <3
    - Luke's benen, ogen, piercing, haar en al het andere aan Luke.
    - Calum's lippen, glinsterende ogen, benen, spieren, borstkas en neus. ZIJN HAAR.





    Mede doordat Sprayberry en Rojinski te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!




    Members:

    Petronella houd van Luke // Rhae | Luke
    Gabs // Sprayberry // 17 | Lashton
    Mother of Michael's Hands Shippers // Rojinski // 17 | Michael
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Amphrobia | Luke
    Noa // Daggers | All
    Ruth // Gake // 21 | Ashton
    Jessica // MagicalDreamer | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Princess Irwin // Naharis | Ashton
    Miriam // Labonair // 15 | Ashton
    Aline // Juanita | Ashton
    Mother of Ashton's Feet Shippers // Memoria // 15 | Calum
    Naomi // AshIrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Hershel | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Stonefield | Ashton
    Esmee // Lues // 15 | Luke
    Marlijn // Nyctophobia // 15 | Luke
    Simone // LoveHemmings | Luke
    Marie // Mikaelsons // 14 | Luke
    Kyle // BoterBabbelaar // 17 | All
    Demi // Denys
    Laura // Lucem
    Hade // CalmxSavedMe | All
    Nancy // Unforgettable // 13 | Lashton
    Lotta // Novoselic // 12 | All & Lashton
    Meike // Waetford // 17 | Ashton




    Sprayberry schreef:
    Nee, eigenlijk bedoelde ik gewoon hel. HAHAHA - ik moet woensdag, maar er is een grote kans dat ik niet naar me eerste school dag ga. omfg, I hate myself.


    Nawh Gabs


    'Darling, just hold on'

    Ja, idk. Maar me ma gaat morgen een psycholoog bellen.. :c


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben facking gestresst, down etc. omdat ik morgen gym heb, en in de kleedka monder de deo word gespoten niet alleen ik maar ook mn kleren. En ik krijg scheldwoorden en blikken zovan "wat ben jij lelijk" o.a. Ik zit nu te deben.om te gaan.spijbelen, maar daar is.mn.moeder het niet meeens enzo...
    Sorry voor.mn fouten etc.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Kan je niet naar je leraar gaan? Dat als het nog een keer gebeurd, hij/zij die mensen bij elkaar roept?


    Danmarks Dynamite.

    Mijn mentor van vorig jaar zei dat het handig zou zijn voor mij, niet omdat ik.op school geen.vrienden heb, maar omdat ik in een misverstand dat leidde tot.bezorgde blikken, ruzie en.aan de leerling.mentoren verteld,.toen moest ik.bij.d meldkamer komen en later bij mn.mentor. Ik haat hun nu, maar het is wat ik meende en denk. {niemand.snap me.nu met wat ik zei}


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Nee, dat helpt niet Gabs...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik top met correctie aan, das beter dan wat ik andere type. Hihi, ik maak veel punten tussen woorden, sorry ervoor. Maar ik kan.niet achter de.pc of iets anders dan.mn stomme, niet goed werkende.mobiel.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Sorry als.dit mn vierde bericht achter elkaar is. Maar Gabs waarom gaat je.moeder dat bellen, {mn.mobiel wil.niet werken.net de wifi.en terug lezen...}


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik weet verder ook niet wat je kan doen, buiten spijbelen..


    Danmarks Dynamite.

    Vandaag Iintroductie en morgen meteen lessenm jippie. Ik begin met scheikunde. Nee, daar kijk ik nou echt naar uit.


    Reality's overrated.

    Unforgettable schreef:
    Ik top met correctie aan, das beter dan wat ik andere type. Hihi, ik maak veel punten tussen woorden, sorry ervoor. Maar ik kan.niet achter de.pc of iets anders dan.mn stomme, niet goed werkende.mobiel.


    Omdat ik al een tijd lang depressief ben. Door verschillende redenen en dat ik het nodig heb. Ik vind het niet erg ofzo. (:


    Danmarks Dynamite.

    Rhae schreef:
    Vandaag Iintroductie en morgen meteen lessenm jippie. Ik begin met scheikunde. Nee, daar kijk ik nou echt naar uit.


    Scheikunde, ugh. Verschrikkelijkste vak ooit.


    "Family don’t end in blood”

    Omdat psychologen kunnen helpen met problemen? Het zou kunnen helpen sterker in de schoenen te staan.


    Reality's overrated.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Omdat ik al een tijd lang depressief ben. Door verschillende redenen en dat ik het nodig heb. Ik vind het niet erg ofzo. (:


    Ik kan je wel laten lachen, hehe.
    NOU, SMILE NU EENS IN DIE CAMERA GABS. Je glimlach is mooi <3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Omdat ik al een tijd lang depressief ben. Door verschillende redenen en dat ik het nodig heb. Ik vind het niet erg ofzo. (:


    Het kan alleen maar helpen en je bent echt niet de enige die een psycholoog spreekt. Ik denk dat het een hele goede stap van jou/jullie is.


    Reality's overrated.