• Hier kan je overleggen over de RPG of gewoon lekker kletsen over van alles en nog wat

    Vooral ook handig voor het overleg tussen baasjes en hybrides bv. over regels etc.


    Bowties were never Cooler

    Mt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haaaiii x


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben vandaag met een slecht humeur naar huis gegaan, dus ik heb nog niet de zin gevonden om te schrijven. Ik ga het dadelijk proberen, maar verwacht er niet al te veel van.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Geeft niet. Veel sterkte thuis en we zien allemaal de post(s) wel verschijnen als het gaat


    Bowties were never Cooler

    Don't worry. Mocht je willen praten mijn pb is open

    Hehe vandaag mn broer geplaagd aangezien hij morgen om half zes zn nest uitkan en ik donderdag begin met stage en maandag pas school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Das niet lief


    Bowties were never Cooler

    Ik wil alvast iedereen waarschuwen. Mijn personages kunnen last hebben van stemmingswisselingen denk ik. Want ik ben vandaag begonnen met een vast dieet, dus de twee dagen dat ik niet mag eten, ben ik echt uiterst in een kut humeur en dit zal ik waarschijnlijk uitstralen naar mijn personages net als vandaag. Dus alvast mijn excuses. Misschien dat ze morgen weer wat liever zijn. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    DanielInTheDen schreef:
    Das niet lief
    :3 normaal doet hij het dus ik dacht payback time


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MikeyClifford schreef:
    Ik wil alvast iedereen waarschuwen. Mijn personages kunnen last hebben van stemmingswisselingen denk ik. Want ik ben vandaag begonnen met een vast dieet, dus de twee dagen dat ik niet mag eten, ben ik echt uiterst in een kut humeur en dit zal ik waarschijnlijk uitstralen naar mijn personages net als vandaag. Dus alvast mijn excuses. Misschien dat ze morgen weer wat liever zijn. ;x


    Sterkte en dat maakt niets uit, Niall zal de komende tijd ook denk ik niet vrolijker zijn dan dit... Ik wens je echt success, maar luister alsjeblieft wel naar je lichaam. Als die het niet aankan, stop dan alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 23:03 ]


    Bowties were never Cooler

    Hola.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik ga slapen peepz anders lig ik weer tot half een op mijn mobiel en ik heb morgen weer fysiotraining voor m'n knie. En in de avond dansen terwijl ik aan de kant zit..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DanielInTheDen schreef:
    (...)

    Sterkte en dat maakt niets uit, Niall zal de komende tijd ook denk ik niet vrolijker zijn dan dit... Ik wens je echt success, maar luister alsjeblieft wel naar je lichaam. Als die het niet aankan, stop dan alsjeblieft.


    Hahah ja, ik denk ook wel dat ze hier in zouden blijven hangen. Helemaal Ace, want die is gewoon altijd zelf al in een kut humeur, maar Harry spreekt nu ook vanuit mijn gevoelens zeg maar. ;p
    En dankje! Het is vandaag de eerste dag en het is echt zwaarder dan ik had verwacht. Ik mag op een vast dag maar 500 calorieën, dus een klein speciaal ontbijt en een klein speciaal avondeten. Dus ik had heel de dag al honger, dat ik 's avond 's dacht 'jes eindelijk eten!' Maar dat was 1 totmaat en wat mozzarella, dus dat was een zware tegenvaller. Vrijdag heb ik weer een vastdag, dus dan weten jullie alvast wat je te wachten staat ;p
    Nee, maar ik hoop dat ik het goed volhou, ik wil er wel echt voor gaan. :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat is in elk geval beter dan helemaal niets(Sorry voor mijn positieve instelling). Hoe langer je het volhoud hoe makkelijker het waarschijnlijk, en hopelijk, wordt.
    Persoonlijk wordt ik denk ik de komende tijd ook niet veel vrolijker door korte nachten en een nieuw ritme, maar dan komt het wel goed.
    Ik wens je veel success en geluk en ik hoop met je mee.
    Anders kan Zayn altijd nog kit afrossen :p

    [ bericht aangepast op 2 sep 2014 - 23:16 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn is af, en dan ga ik nu eens kijken wat ik met Louis ga doen. *wbw*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."