• Hier kan je overleggen over de RPG of gewoon lekker kletsen over van alles en nog wat

    Vooral ook handig voor het overleg tussen baasjes en hybrides bv. over regels etc.


    Bowties were never Cooler

    School is vermoeiend zeg


    Bowties were never Cooler

    Stage ook=3 en mn wdekend is helemaal vol


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn rooster is gewoonweg k-u-t, dus ik kan weinig reageren omdat ik naast het schrijven ook mijn modtaken heb en tevens mijn huiswerk moet maken. Ik ben gewoon moe in de avond, en momenteel staat mijn hoofd en zin gewoon niet naar schrijven. Ik hoop dat jullie hier wat begrip voor hebben.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tuurlijk. Alles komt als je tijd hebt. No problemo


    Bowties were never Cooler

    Sorry, ik ben gister even goed van de trap gevallen en kan nu dus mijn hoofd niet meer draaien en verga van de pijn, omdat mijn rug al niet zo lekker was en nu dus helemaal naar de tering is. Dus achter de computer zitten is ook niet zo fijn. Denk dat ik of straks of morgen probeer te reageren. Met Michael dan. Want Ace doet nog altijd mee oor spek en bonen omdat Liam er niet is..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aj. Beterschap!!! Ik hoop dat het snel een beetje beter gaat. Doe lekker rustig aan en niets pushen. Daar wordt t alleen erger van


    Bowties were never Cooler

    Wat moet ik nu. Er is een baas voor mij meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Wat moet ik nu. Er is een baas voor mij meer

    Ja, ik begin me ook een beetje af te vragen wat ik nog moet. Met Ace heb ik al niets gekund en kan ik nog steeds niet en met Mikey kan ik maar iets halfs omdat enkel nog dan Luke er voor hem is, maar ik heel snel inspiratieloos word van echt 1 op 1 spelen.
    Vind het een beetje jammer, want vond dit wel echt een leuk idee.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Inderdaad kan iemand niet louis voor me overnemen. Ik wil echt rpgen. Elke dag heb ik gewacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb Niall vrij nu.


    Bowties were never Cooler

    RocketRaccoon schreef:
    Ik heb Niall vrij nu.
    van mij mag dat ook hahaha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind eigenlijk dat MikeyClifford voorrang heeft, want zij heeft al veel langer een rol zonder baasje


    Bowties were never Cooler

    RocketRaccoon schreef:
    Ik vind eigenlijk dat MikeyClifford voorrang heeft, want zij heeft al veel langer een rol zonder baasje


    Haha Jeah. Ik vind het goed ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat moet ik nou met Calum dan. Ik kan er helemaal niks mee nu


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Of een baasje heeft 2 hybrides


    Bowties were never Cooler