• Hier kan je overleggen over de RPG of gewoon lekker kletsen over van alles en nog wat

    Vooral ook handig voor het overleg tussen baasjes en hybrides bv. over regels etc.


    Bowties were never Cooler

    Die gaat het heel zwaar krijgen, als je het niet erg vind


    Bowties were never Cooler

    DanielInTheDen schreef:
    Die gaat het heel zwaar krijgen, als je het niet erg vind


    Had 'ie maar op tijd moeten zijn. ;x


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    MikeyClifford schreef:
    Ik wil alvast iedereen waarschuwen. Mijn personages kunnen last hebben van stemmingswisselingen denk ik. Want ik ben vandaag begonnen met een vast dieet, dus de twee dagen dat ik niet mag eten, ben ik echt uiterst in een kut humeur en dit zal ik waarschijnlijk uitstralen naar mijn personages net als vandaag. Dus alvast mijn excuses. Misschien dat ze morgen weer wat liever zijn. ;x


    Sterkte, sws (: Luke heeft alles over voor Michael, dus hij past zich aan. Haha :p
    Ik ga slapennn, ben moe.
    Byee !


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Hola. Mehj vanavond dansen... geeeeen zin.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nialler is niet lief, sorry


    Bowties were never Cooler

    stiekem zijn ze ongesteld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hybrides worden trouwens door de hele samenleving beschouwd als minder ontwikkelt, zoals wij huisdieren en vee beschouwen, maar dan kunnen ze net iets meer klusjes opknappen en valt ze net iets meer te leren. Het zijn 'dingen' of 'eigendommen' waarmee je mag doen wat je wil als ze van jou zijn, die voor sommigen zelfs lager staan dan volle dieren. Een soort status als een Romeinse slaaf(of een pen)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 22:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Hallo slechte station wifi:3 over drie minuten komt de bus en dan ben ik over een kwartiertje eindelijk thuis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Iemand zin om te kletsen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat te doen?


    Bowties were never Cooler

    DanielInTheDen schreef:
    Wat te doen?
    lol ik snap hem niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wacht eigenlijk een beetje op Liam voor Ace.. Maar zal ik maar gewoon wat posten?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik met Niall op Zayn. Hopelijk komt die dit weekend

    Maar met Liam is t een ander verhaal... Post anders maar als je t verantwoord vind


    Bowties were never Cooler

    Hoezo is het met Liam een ander verhaal? En ik wil wel wat posten, ik weet alleen niet wat, omdat alle hybrides dingen voor hij baasje moeten doen, maar ik weet dus niet wat..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tessa heeft 'zie maar wanneer t uitkomt' aangevraagt. Al was ze bang dat ze ons erg dwars zou zitten door haar q vermindering. Dus wanneer de post ooit zal komen is de vraag. We zullen zien en dan wordt Li hopelijk weer n actief karakter. Misschien kan je zelf iets verzinnen of hem wat voor zichzelf laten doen omdat Liam hem noet nodig heeft?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 23:48 ]


    Bowties were never Cooler