• Hier kan je overleggen over de RPG of gewoon lekker kletsen over van alles en nog wat

    Vooral ook handig voor het overleg tussen baasjes en hybrides bv. over regels etc.


    Bowties were never Cooler

    Wie speelde ze eigenlijk? Haha.

    Edit: Ah, zie het al, nevermind.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 21:56 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    MikeyClifford schreef:
    Lekker dan, heb het wel weer goed getroffen in deze rpg.


    Awh


    Bowties were never Cooler

    Al een keuze kunnen maken?


    Bowties were never Cooler

    Het maakt mij niet zoveel uit. Als ik maar niet met mezelf hoef te rpg'en en anders laat ik Michael ook wel vallen. Maar dan zijn Harry en Niall de enige maffia over en aangezien Harry toch enkel met Ashton bezig is, lijkt me dat ook niet zo tof voor Niall. Dus ik weet het ook allemaal niet meer. Vind het best jammer zo, want had echt een leuke rpg kunnen worden volgens mij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat is ook zo en daarom vind ik het ook heel erg jammer dat zoveel mensen zijn gestopt. Is het goed dat Mikey Zayn als hybride krijgt en Calum bij Niall komt? Is iedereen het daarmee eens?

    Voor de duidelijkheid: Dit zijn degene die voor het verhaal altijd al je baasje is geweest en de oude baasjes en hybrides hebben nooit bestaan. Is dit duidelijk en goed voor iedereen?


    Bowties were never Cooler

    Ik vind het allemaal best.
    -beginnen we dan ook overnieuw met Niall en ace?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als je wil. Hoeft niet perse. De keuze is aan jou


    Bowties were never Cooler

    Voor mij hoeft het ook niet. Vod ace wel lekker in zijn element zitten zo namelijk ;p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dan ist prima.

    Ist wel goed als de bespreking is gegaan zoals die is gegaan voor iedereen?


    Bowties were never Cooler

    Ook goed.
    Schrijf jij eerst?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind 't prima als Zayn Mikey's hybride is! Waar moet ik nu dan heen met Zayn, though? Gewoon dat hij in het kantoor is en Michael bedient en dat soort dingen? Haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Gelukkig :3 Ja begin daar maar mee denk ik.
    Als je wilt kan je alvast wat schrijven, ben even american horror story aant kijken ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Plottwist. Heel misschien word ace een beetje psychopath. But, blame it on american horror story :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ach, gezellig, toch?


    Bowties were never Cooler

    Jeeeej hahaha. Dus Calum zit daar nog wel vast dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan