• Hallo mensen.ik zoek dus nmeen co writer. Maar dat was al duidelijk neem ik aan.ik zoek iemand die creatief is en het niet erg vind om zijn of haar plan een beetje te bewerken als ik het niets vind.ik zal dat zelf ook proberen te doen.

    Spul over mijn schrijfstijl : genres die ik graag schrijf zijn drama en fan fiction en fantasie.en ik wil altijd dat het verhaal romantish is.
    Ik schrijf graag over twilight en ben een enorme fan.en over 1d en 5sos en verzonnen mensen.ook vind ik het leuk om over een sprookje te schrijfen maar dan moderner.

    Als jij mijn co writer wilt worden, beantwoord dan de volgende vragen:

    Hoe heet je
    Hoe word je genoemd
    Waar schrijf je graag over
    Hoe oud ben je
    Een stukje schrijfstijl
    In welke vorm schrijf je graag
    Maakt het uit of je het pov van een jongen of meisje moet schrijfen
    En verder...

    Dit zijn mijn antwoorden

    Hoe heet je: rachel
    Hoe word je genoemd:samantha
    Waar schrijf je graag over:staat uitgerijd hierboven
    Hoe oud ben je:13
    Een stukje schrijfstijl:
    Langzaam sluip ik de hal door met de fedachte dat dat minder geluid maakt.ik loop dichter naar de deur.ik ben er bijna ik kan het wel uitgillen van blijdschap.maar dat doe ik niet.ik moet me stilhouden.als ik mijn hand op de deurkruk wil leggen kraakt een plank achter me.ik voel dat ik begin te trillen.woede borrelt in mij op en ik voel de woefe in me opborrele.kleine schokjes lijken door mijn ligaam te gaan terwijl ik schreeuw''jij verpest ook alles !''.en boos naar mijn kamer stamp.verbaasd kijkt brayen om , die tot net nog niet doorhad dar ik hier stond
    In welke vorm schrijf je graag:
    Maakt het uit of je het pov van een jongen of meisje moet schrijfen:
    En verder...:

    Ik zou eerst eens naar je interpunctie en hoofdletters etc. Kijken. Zo hoort dus na een punt een spatie en een hoofdletter. Succes! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik zou eerst eens naar je interpunctie en hoofdletters etc. Kijken. Zo hoort dus na een punt een spatie en een hoofdletter. Succes! (:


    "Not my daughter, you bitch!"

    Scribe schreef:
    Ik zou eerst eens naar je interpunctie en hoofdletters etc. Kijken. Zo hoort dus na een punt een spatie en een hoofdletter. Succes! (:


    Firm believer of all that is magic

    Scribe schreef:
    Ik zou eerst eens naar je interpunctie en hoofdletters etc. Kijken. Zo hoort dus na een punt een spatie en een hoofdletter. Succes! (:


    wat was dit ookalweer

    Niet gemeen bedoelt ofzo maar het maakt me eerder geiriteerd als ik 4x achter elkaar hoor hoe slecht mijn spelling is.na een keer begrijp ik het wel.

    samantha141 schreef:
    Niet gemeen bedoelt ofzo maar het maakt me eerder geiriteerd als ik 4x achter elkaar hoor hoe slecht mijn spelling is.na een keer begrijp ik het wel.


    Dan waarom doe je het zélfs in deze zin niet goed?
    Anyways, succes met je zoektocht naar een co-writer en het verbeteren van je spelling! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    samantha141 schreef:
    Niet gemeen bedoelt ofzo maar het maakt me eerder geiriteerd als ik 4x achter elkaar hoor hoe slecht mijn spelling is.na een keer begrijp ik het wel.


    Misschien is dat een hint dat je er wat aan moet doen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Sorry voor t vorige bericht. Ik kan er namelijk niet tegen als iemand kritiek op me heeft terwijl ik er niets aan kan doen.ik k an er dan ook echt niets aan doen .ik ben altijd slecht in speling en interpuncties geweest.en ookal praat ik soms als een hoogdbegaafde kan ik die woorden niet zonder fouten op papier zetten.
    Nogmaals sorrie voor mijn sorrie voor mijn vorige reactie.

    Escapism schreef:
    (...)

    Dan waarom doe je het zélfs in deze zin niet goed?
    Anyways, succes met je zoektocht naar een co-writer en het verbeteren van je spelling! (:


    Misschien heeft ze dyslexie of een andere goede reden om niet zo goed te zijn in spelling als anderen. Ik vind het best vervelend dat iedereen op deze manier reageert, terwijl zij alleen maar om een co-writer vraagt. Blijf gewoon ontopic of reageer dan liever niet, want zulke reacties maakt het voor degene die het topic maakt echt niet leuker.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 17:10 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    samantha141 schreef:
    Sorry voor t vorige bericht. Ik kan er namelijk niet tegen als iemand kritiek op me heeft terwijl ik er niets aan kan doen.ik k an er dan ook echt niets aan doen .ik ben altijd slecht in speling en interpuncties geweest.en ookal praat ik soms als een hoogdbegaafde kan ik die woorden niet zonder fouten op papier zetten.
    Nogmaals sorrie voor mijn sorrie voor mijn vorige reactie.


    Mijn excuses voor mijn vraag als het misschien beledigend overkomt (wat niet de bedoeling is!) maar ben je misschien dyslectisch? Dan zou ik het namelijk wel begrijpen waarom je deze fouten maakt.
    Verder is het misschien een idee om de tekst die je schrijft eerst te herlezen voordat je 'm post. Zo ook voor reacties in topics e.d. Zodat je niet vergeet om na een zin, een spatie te doen en de nieuwe zin met een hoofdletter te beginnen. Aangezien deze fout het meest opvalt in jouw schrijfstijl. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind dat je heel mooi schrijft, maar zoals hierboven al vermeld is; De interpunctie is niet erg goed. Maar door te doen, leer je! Dus blijf vooral doorschrijven en geef nooit op!
    X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Mijn excuses voor mijn vraag als het misschien beledigend overkomt (wat niet de bedoeling is!) maar ben je misschien dyslectisch? Dan zou ik het namelijk wel begrijpen waarom je deze fouten maakt.
    Verder is het misschien een idee om de tekst die je schrijft eerst te herlezen voordat je 'm post. Zo ook voor reacties in topics e.d. Zodat je niet vergeet om na een zin, een spatie te doen en de nieuwe zin met een hoofdletter te beginnen. Aangezien deze fout het meest opvalt in jouw schrijfstijl. (:


    Ik weet niet zeker of ik disleksie heb.ik zit midden in een test.ik heb eigenlijk geen enkel verschijnsel dat aan dislektie doet denken behalfe als ik spel.hardop spellen lukt ook wel maar typen minder.
    En nee ik voel me hierdoor niet beledigt. Juist fijn , een bericht zonder kritiek xx

    Libertas schreef:
    Ik vind dat je heel mooi schrijft, maar zoals hierboven al vermeld is; De interpunctie is niet erg goed. Maar door te doen, leer je! Dus blijf vooral doorschrijven en geef nooit op!
    X


    Thanks voor de motivatie xx

    Meereen schreef:
    (...)

    Misschien heeft ze dyslexie of een andere goede reden om niet zo goed te zijn in spelling als anderen. Ik vind het best vervelend dat iedereen op deze manier reageert, terwijl zij alleen maar om een co-writer vraagt. Blijf gewoon ontopic of reageer dan liever niet, want zulke reacties maakt het voor degene die het topic maakt echt niet leuker.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Wat de interpunctie betreft: dat kan je leren. Er is hier een story op Quizlet van de bèta's en misschien staat daar nog iets in waar je iets aan hebt? Verder zou ik vooral niet opgeven en gewoon doorgaan met schrijven! (:


    26 - 02 - '16