• Ik wil even zeggen, dat ik geen aandacht probeer te trekken, ik probeer gewoon hulp te zoeken

    Ik ben mijn hele leven gepest geweest (buiten gesloten, opgesloten worden, stokken in mijn maag geport krijgen, uitgelachen worden) Dit kwam omdat ik niet voor mezelf durfde op te komen (ik ben een verlegen meisje) en omdat de meeste mensen mij niet moeten. Een jaar geleden heb ik me voor het eerst gesneden ik voelde me toen slecht, ik heb toen een schaar genomen en enkele krassen gemaakt. Ik heb het nog twee of drie keer gedaan. Toen ben ik een aantal maanden clean geweest. Nu is het zo dat het de laatste tijd weer slechter met me ging. Het is namelijk zo dat we niet al te goed door onze vader behandeld worden. (mijn vader noemt me slet, hoer, en mijn broertjes en mezelf noemt hij rotkinderen, rotjong, kutkinderen, noem maar op.) Als mijn broertjes of ik teveel tegenspreken en hem te kwaad maken, krijgen we meppen. Ik heb hierdoor ook heel vaak ruzie met mijn vader. De laatste tijd werd het alleen maar erger. Vorige week was ik echt kwaad op mezelf, toen heb ik de schaar en passen weer genomen en mijn arm letterelijk aangevallen, ik was zo kwaad. Daarna kreeg ik een huilbui omdat ik er spijt van had. De volgende avond ging precies hetzelfde. Vijf avonden geleden was er een stuk glas, dat heb ik genomen en ik bloedde niet veel later. Daarna begon ik weer te huilen. Ik heb het aan mijn vriendin vertelt, maar ik heb het gevoel, dat ze me niet meer gaat mogen. Ook heb ik het nog aan drie andere vertelt, ik wil niet dat ze me een freak gaan vinden. Maar het helpt soms echt, ik weet echt niet wat ik moet doen, ik haat mezelf gewoon. ....




    Gedicht dat ik heb gemaakt over mijn 'situatie'

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 22:27 ]


    I fake a smile, so I won't let you down

    Wat?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien naar een psychologe of vertrouwend persoon gaan? Het is in elk geval al erg knap dat je het drie dagen niet hebt gedaan!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mau schreef:
    Misschien naar een psychologe of vertrouwend persoon gaan? Het is in elk geval al erg knap dat je het drie dagen niet hebt gedaan!


    Ik had vorig jaar medisch onderzoek, terwijl ik het de avond ervoor had gedaan...Maar ik heb toen toch maar niets gezegd, ik dacht dat ze me toch alleen als weirdo ofzo zouden afschilderen....En dank je, ik doe mijn best..


    I fake a smile, so I won't let you down

    What's up kiddo?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Libertas schreef:
    What's up kiddo?


    Lees de spoiler :3


    I fake a smile, so I won't let you down

    Oh oops, nu pas verschijnt de beginpost *.*


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Libertas schreef:
    Oh oops, nu pas verschijnt de beginpost *.*


    Klopt, ik heb hem opnieuw geschreven :3


    I fake a smile, so I won't let you down

    Ja, dat is inderdaad een kut situatie :c
    Maar wat hierboven al is gezegd; zoek hulp, het maakt niet uit wat, maar geloof me. Het zal je helpen. En misschien is het een idee om iemand in te lichten over je thuis siuatie die je kan helpen? Die je daar weg kan halen?
    Als je er behoefte aan hebt, dan mag je me altijd een berichtje sturen :c


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Libertas schreef:
    Ja, dat is inderdaad een kut situatie :c
    Maar wat hierboven al is gezegd; zoek hulp, het maakt niet uit wat, maar geloof me. Het zal je helpen. En misschien is het een idee om iemand in te lichten over je thuis siuatie die je kan helpen? Die je daar weg kan halen?
    Als je er behoefte aan hebt, dan mag je me altijd een berichtje sturen :c


    Mijn vriendinnen hebben al voorgesteld, dat ik misschien maar bij mijn ma moet gaan wonen. Maar dan zou ik al mijn vriendinnen waarschijnlijk verliezen iets wat ik ook niet wil, omdat ik denk dat ik daar ook niet veel gelukkiger ga van worden. Buiten een aantal vriendinnen, weet niemand het. Mijn ma weet wel van mijn vaders gedrag.


    I fake a smile, so I won't let you down

    Zoek hulp inderdaad. Veel meer heb ik er eigenlijk niet meer aan toe te voegen. Ik hoop dat het snel wat beter met je mag gaan, want ik zie niet graag dat mensen zich zo slecht voelen dat ze zichzelf pijn doen. :c


    26 - 02 - '16

    Minnaloushe schreef:
    Zoek hulp inderdaad. Veel meer heb ik er eigenlijk niet meer aan toe te voegen. Ik hoop dat het snel wat beter met je mag gaan, want ik zie niet graag dat mensen zich zo slecht voelen dat ze zichzelf pijn doen. :c


    Ik hoop dat ook, maar ik denk niet dat daar snel verandering in komt. Ik heb ooit een leerkracht vertelt over mijn vader, toen ben ik gaan praten met iemand van het clb, maar dat heeft dus niet geholpen.


    I fake a smile, so I won't let you down

    Minnaloushe schreef:
    Zoek hulp inderdaad. Veel meer heb ik er eigenlijk niet meer aan toe te voegen. Ik hoop dat het snel wat beter met je mag gaan, want ik zie niet graag dat mensen zich zo slecht voelen dat ze zichzelf pijn doen. :c


    Hier sluit ik me bij aan.
    Echt naar dit.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Hm, dit is echt wel rot... Ik stel toch voor dat je met het CLB op je school praat? Deze mensen zijn namelijk opgeleid voor de problemen waar jij nu mee kampt ... voor de rest kan ik enkel zeggen dat je echt moet proberen stoppen met jezelf te snijden en jezelf pijn te doen... Denk aan je toekomst en geloof me wat ik nu zeg je zal er later echt spijt van krijgen als je jezelf nu blijft verwonden want het zijn littekens waar je je hele leven mee te maken krijgt en ze gaan nooit meer weg en je kan het van mij aannemen want ik heb in diezelfde positie als jou gestaan, al is je thuis-en schoolsituatie niet herkenbaar voor me, de rest wel. En ik snap dat je leven moeilijk is op dit moment maar geloof me vrij, snijden is echt NIET de oplossing! Ook al ken ik je niet ik vind het enorm jammer dit te horen... en je denkt misschien dat andere mensen je raar gaan aankijken omdat snijden vrij taboe is in onze maatschappij maar er zijn meer mensen dan je denkt die met hetzelfde zitten! Je moet gewoon echte vrienden zoeken die je accepteren voor wie je bent en waar je alles tegen kan vertellen, je moet het niet op jezelf afreageren want dit brengt alleen maar meer ellende met zich mee!


    None but ourselves can free our minds.

    Ik schrok eigenlijk best wel van dit topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    sc4rsandst0ries schreef:
    Hm, dit is echt wel rot... Ik stel toch voor dat je met het CLB op je school praat? Deze mensen zijn namelijk opgeleid voor de problemen waar jij nu mee kampt ... voor de rest kan ik enkel zeggen dat je echt moet proberen stoppen met jezelf te snijden en jezelf pijn te doen... Denk aan je toekomst en geloof me wat ik nu zeg je zal er later echt spijt van krijgen als je jezelf nu blijft verwonden want het zijn littekens waar je je hele leven mee te maken krijgt en ze gaan nooit meer weg en je kan het van mij aannemen want ik heb in diezelfde positie als jou gestaan, al is je thuis-en schoolsituatie niet herkenbaar voor me, de rest wel. En ik snap dat je leven moeilijk is op dit moment maar geloof me vrij, snijden is echt NIET de oplossing! Ook al ken ik je niet ik vind het enorm jammer dit te horen... en je denkt misschien dat andere mensen je raar gaan aankijken omdat snijden vrij taboe is in onze maatschappij maar er zijn meer mensen dan je denkt die met hetzelfde zitten! Je moet gewoon echte vrienden zoeken die je accepteren voor wie je bent en waar je alles tegen kan vertellen, je moet het niet op jezelf afreageren want dit brengt alleen maar meer ellende met zich mee!


    Ik heb echt geen vertrouwen meer in de mensen van het CLB, toen iemand die ik ken met hen ging praten zag ze dat de persoon van het CLB gewoon aandachtstrekker op het papier had geschreven. En zo zou ik niet graag genoemd worden. Ik probeer ook echt te stoppen, maar het wordt alleen maar erger, de 'littekens' die ik nu heb, zijn degene die er al langer dan daarvoor hebben opgestaan. De weken dat ik bij mijn moeder ben lukt het nog wel, maar als ik bij mijn vader ben, dan veranderd altijd alles, de sfeer, de stemming....En het is niet dat mijn vriendinnen me niet accepteren, volgens mij zijn ze vooral verschoten. Ik vond het echt moeilijk om het toe te geven...


    I fake a smile, so I won't let you down