• Ik wil even zeggen, dat ik geen aandacht probeer te trekken, ik probeer gewoon hulp te zoeken

    Ik ben mijn hele leven gepest geweest (buiten gesloten, opgesloten worden, stokken in mijn maag geport krijgen, uitgelachen worden) Dit kwam omdat ik niet voor mezelf durfde op te komen (ik ben een verlegen meisje) en omdat de meeste mensen mij niet moeten. Een jaar geleden heb ik me voor het eerst gesneden ik voelde me toen slecht, ik heb toen een schaar genomen en enkele krassen gemaakt. Ik heb het nog twee of drie keer gedaan. Toen ben ik een aantal maanden clean geweest. Nu is het zo dat het de laatste tijd weer slechter met me ging. Het is namelijk zo dat we niet al te goed door onze vader behandeld worden. (mijn vader noemt me slet, hoer, en mijn broertjes en mezelf noemt hij rotkinderen, rotjong, kutkinderen, noem maar op.) Als mijn broertjes of ik teveel tegenspreken en hem te kwaad maken, krijgen we meppen. Ik heb hierdoor ook heel vaak ruzie met mijn vader. De laatste tijd werd het alleen maar erger. Vorige week was ik echt kwaad op mezelf, toen heb ik de schaar en passen weer genomen en mijn arm letterelijk aangevallen, ik was zo kwaad. Daarna kreeg ik een huilbui omdat ik er spijt van had. De volgende avond ging precies hetzelfde. Vijf avonden geleden was er een stuk glas, dat heb ik genomen en ik bloedde niet veel later. Daarna begon ik weer te huilen. Ik heb het aan mijn vriendin vertelt, maar ik heb het gevoel, dat ze me niet meer gaat mogen. Ook heb ik het nog aan drie andere vertelt, ik wil niet dat ze me een freak gaan vinden. Maar het helpt soms echt, ik weet echt niet wat ik moet doen, ik haat mezelf gewoon. ....




    Gedicht dat ik heb gemaakt over mijn 'situatie'

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 22:27 ]


    I fake a smile, so I won't let you down

    klikk

    website van de kindertelefoon waar je met vrijwilligers kan chatten + informatie vinden voor jouw situatie, verhalen van anderen, hulp etc. deze mensen weten er meer van en het is anoniem.

    sterkte!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    klikk

    website van de kindertelefoon waar je met vrijwilligers kan chatten + informatie vinden voor jouw situatie, verhalen van anderen, hulp etc. deze mensen weten er meer van en het is anoniem.

    sterkte!



    Dank je


    I fake a smile, so I won't let you down