• En met uit de dood herrezen bedoel ik herrezen uit een afschuwelijke afgrond vol slechte bundels. Blegh


    Dit zijn de voorlopig titels. Volgende week dinsdag komt er nog een aantal bij op BTA
    Uitleg van Humblle Bundle:
    Humble Bundles zijn bundels met indie spellen die je koopt voor een prijs die je zelf mag vaststellen. De hoeveelheid geld die je geeft bepaalt hoeveel spellen je krijgt. Met 1 euro krijg je een deel van de spellen, als je hoger dan het gemiddelde zit (Beat the average) dan krijg je de spellen die ook op die tier horen en als je meer dan een bepaald aangegeven bedrag betaalt krijg je ook het laatste spel erbij, een spel wat vaak wat nieuwe en/of bekender is

    Als je betaalt kun je bepalen welk percentage van je geld naar de developers gaat, naar humble bundle en hoeveel geld naar het goede doel gaat. Je moet een account aanmaken en via dat account kun je de DRM-vrije spellen downloaden. Voor alle spellen krijg je ook een Steam Key om ze aan je Steam account toe te voegen


    Goeie spellen in deze bundel:
    Steamworld Dig, een soort puzzle/platformer/avonturenspel waarin je steeds dieper de aarde in graaft. Hele coole stijl
    Gunpoint: Detective/puzzle noir spel met een geweldig gevoel voor humor.



    Beat the Average(7 dollar en 25 cent op dit moment, meer spellen komen volgende week):
    Luftrausers: Arcade spel waarin je een vliegtuig op zee speelt en zoveel mogelijk andere vliegtuigen en boten opblazen voor punten. De lol zit er in dat je vliegtuig uit drie delen bestaat (Wapen, chassis en motor) en dat je door verschillende types onderdelen te mixen allerlei speelstijlen kunt maken


    Papers, Please: Ik heb geen idee hoe ik moet uitleggen wat dit precies cool maakt. Je speelt een douane beampte in een soort Communistisch land en het is cool

    Meer dan $10 (7,75 euro):
    Prison Architect: Bouw en beheer je eigen gevangenis in Amerikaanse for-profit stijl. Ik heb het tijdens de Steam Summer Sale al aangeprezen en nou is het nog goedkoper met een hele bundel andere coole spellen n.n


    quidquid excusatio prandium pro

    Alleen al door Papers Please is deze bundel awesome ;D


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.

    Aaaah I WANT. D:


    Your make-up is terrible

    VioletPurple schreef:
    Alleen al door Papers Please is deze bundel awesome ;D


    Bitch please, GUNPOINT IS WHERE IT IS AT


    Also prison architect. So funsies

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 21:34 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    I got it! Hehe ik heb zin om alles te spelen, maar ik moet kiezen waarmee ik begin. D:


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    I got it! Hehe ik heb zin om alles te spelen, maar ik moet kiezen waarmee ik begin. D:


    Gunpoint! Het is kort maar awesome. Daarna misschien prison architect, volgens mij hield je wel van spellen waarin je dingen moest bouwen


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Gunpoint! Het is kort maar awesome. Daarna misschien prison architect, volgens mij hield je wel van spellen waarin je dingen moest bouwen

    Yeah, dat spel was de main reason, haha. Ik heb eerst een uurtje Gone Home gespeeld, was ook wel leuk.


    Your make-up is terrible

    Meh, Prison architect stelt me toch wel teleur, vooral de tutorial. Je leert amper wat en moet dan alles ineens zelf bouwen.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Meh, Prison architect stelt me toch wel teleur, vooral de tutorial. Je leert amper wat en moet dan alles ineens zelf bouwen.


    Ik vond de tutorial wel nuttig, hoewel het niet hielp met echt goeie ideeen krijgen voor cellen bouwen. Na de tutorial heb ik nog even op de steam hub rondgekeken in wat guides (dat vind ik wel hjandig aan steam, ieder spel heeft wel guides waar je zo bij kan) en verder was het een tijdje zoeken wat goed werkte, Dwarf Fortress style. Mijn eerste gevangenis faalde doordat al mijn gevangenen ontsnapte doordat ik geen hek om het complex heen had gebouwd 8D

    Wat overigens wel handig is om als eerste te doen is gevangenen uitzetten. Dan kun je rustig een begin maken voordat gevangenen binnenstromen. Bouw een office voor de directeur (of bouw gelijk een gebouw met 6 kamers zodat je alle kantoren die je nodig zult hebben bij elkaar hebt) en een kleine celblok met douches en leg alle electra en waterleidingen aan die je daarvoor nodig hebt. Denk er daarbij wel aan dat je de grote buizen niet in de gebouwen zelf gebruikt, want gevangenen kunnen dan makkelijker ontsnappen.

    Celblokken maken met maar 1 of 2 ingangen met daarvoor een metaaldetector en een metaaldetector voor de uitgang van de kantine en later de workshop is ook een must, anders stelen ze allemaal lepels.

    Also, Luftrausers heb ik al op Vita en Gunpoint al op Steam. Dus bij deze voor de liefhebbers:

    Gunpoint
    Luftrausers

    Graag even melden als je een van de twee neemt, dan haal ik de link weg

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 22:57 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn werkmannetjes besluiten steeds dat het tijd is om niks te doen of zo, de gevangenis komt zo niet eens af, haha.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Mijn werkmannetjes besluiten steeds dat het tijd is om niks te doen of zo, de gevangenis komt zo niet eens af, haha.


    Heb je er wel een deur in gezet: Gebouwen hebben minimaal 1 deur nodig naar de buitenwereld voordat ze afgemaakt worden (en gelijk alle deuren naar buiten er in zetten is handig, anders moet je eerst weer muren slopen.

    Mijn gevangenis na een uur (eigenlijk 61 minuten want ik moest even wachten op daglicht voor een goeie screenshot)


    quidquid excusatio prandium pro

    Looks awesome!

    Ja, er waren genoeg deuren. Ik snap het ook niet, haha.


    Your make-up is terrible

    Shit, ik wist niet dat Gunpoint erin zat, anders had ik die lekker voor mezelf gehouden... Nikki stole it from me! D:

    EDIT: Gekocht. Ben het trouwens met je eens dat HB de laatste tijd vreselijk was. Keek niet eens maar naar de nieuwsbrief die ik elke keer kreeg. :'D

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 23:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Shit, ik wist niet dat Gunpoint erin zat, anders had ik die lekker voor mezelf gehouden... Nikki stole it from me! D:

    EDIT: Gekocht. Ben het trouwens met je eens dat HB de laatste tijd vreselijk was. Keek niet eens maar naar de nieuwsbrief die ik elke keer kreeg. :'D


    Ik heb volgens mij nog steeds een gunpoint code in de aanbieding (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    I love steamworld dig ;D Maar de rest is ook zeer awesome.


    You are beautiful, you are love.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Ik heb volgens mij nog steeds een gunpoint code in de aanbieding (cat)
    Tja, ik heb hem nu al *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.