• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 22:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Deur was op slot ;')


    Meh nu moet ik aan gaan passen :P


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Meh nu moet ik aan gaan passen :P


    ja pech gehad; je komt er gewoon niet in (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LeoValdez schreef:
    Sirius Black

    Ik besluit dat ik weer terug moet gaan naar het kasteel. Ik heb er niet veel zin in, maar hier buiten alleen zijn geeft me ook niet echt een vrolijk gevoel, dus loop ik weer naar binnen. Na een tijdje hoor ik de stemmen van Albus en James. Ik loop naar de stemmen toe en hoor dat ze in een klaslokaal zijn. Wat doen ze daar? Ik probeer de deur te openen maar het lukt niet. 'Alohomora' fluister ik.
    'N-noem me asjeblieft gestoord maar ik hou meer van je dan dat je denkt; je betekent meer voor me. meer dan een simpele...' Ik hoor geen stemmen meer en loop door. Als ik ze zie heb ik daar meteen spijt van.
    'Merlin.. S-sorry. Ik ga.. Ik ga wel weg.' Ik draai me om en loop pal tegen de deur aan waar ik net doorheen liep. Ik open de deur en loop weg. Oh Merlin wat is hier toch aan de hand? Ik loop naar buiten en bots de hele tijd tegen dingen aan omdat ik een beetje in de war en geschrokken ben. Na een tijdje ga ik op een bankje zitten en lees ik weer verder.


    Jawel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nee want het is dicht gedaan met iets van oom georges fopshop die niet opengemaakt kan worden met alohamora (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    Zachtjes voelde ik zijn handen naar mijn borstkas glijden waardoor mijn hart alleen maar sneller ging kloppen die zelfs niet gestopt kon worden toen Albus ruimte tussen ons creëerde om; ‘Je meent het’ te murmelen. Mijn adem ging jachtig heen en weer terwijl ik mijn gezicht omlaag hield waardoor ik naar Albus haar staarde gezien die naar me borstkast keek terwijl hij de prop groter maakte en de shirt alleen maar strakker om mijn borstkas kwam te zitten.
    ‘Dit—dit is ongelofelijk.. dit is.. fout. Dit is verkeerd.’ Met die woorden drukte hij een kus op mijn kaak voordat hij een kleine kus op mijn lippen drukte die voor mij veels te kort was. ‘N-noem me alsjeblieft gestoord maar ik hou meer van je dan dat je denkt; je betekend meer voor me. Meer dan een simpele..’ Met die woorden drukte hij zijn lippen op die van mij en spontaan legde ik stevig mijn armen rond zijn middel en drukte hem dichter tegen me aan. Zachtjes verliet een kreun mijn mond tot ik plotseling een veels te bekende stem horde.
    ‘Merlin..S-sorry. Ik ga.. Ik ga wel weg.’ Ik haalde mijn lippen van die van Albus af en keek naar Sirius die tegen de deur opbotsten voor hij weg liep. Snel haalde ik een hand door mijn haar waarmee ik dus ook Albus los liet. ‘Pap gaat ons vermoorden.’ Murmelde ik zachtjes en staarde even zenuwachtig naar Albu s voordat ik weg liep en achter Sirius aanrenden die naar buiten liep. Hij zat weer op een bankje en was weer bezig met het lezen. Ik staarde hem voor een fractie van een seconde aan voordat ik al mijn moed bijeen schraapte en naast hem op het bankje kwam zitten. ‘Heeei.’ Zei ik terwijl ik weer een hand door mijn haar haalde. ‘Je mag heus wel in slaapkamer komen lezen hoor.' ik probeerde te glimlachen en keek gauw naar het meer.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 19:16 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ‘Merlin..S-sorry. Ik ga.. Ik ga wel weg.’ Ik haalde mijn lippen van die van George af en keek naar Sirius die tegen de deur opbotsten voor hij weg liep. 


    Gaat James nou vreemd met George :Y) ohoh, Hij heeft wat uit te leggen :o

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 19:08 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Gaat James nou vreemd met George :Y) ohoh, Hij heeft wat uit te leggen :o


    Haha wauw dat zou echt heel erg raar/ingewikkeld zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Gaat Alb nu of Sirius?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Gaat James nou vreemd met George :Y) ohoh, Hij heeft wat uit te leggen :o


    ooh oops laat james dat maar niet doen anders vermoord Cam hem :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Gaat Alb nu of Sirius?


    Sirirus & James zijn nu beide buitten he
    Je kan George laten slapen (Goblet) zodat we naar volgende dag gaan? :')1e kerstdag :p

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 19:15 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Sirirus & James zijn nu beide buitten he


    Alsof Albus geen beentjes heeft om te lopen :Y) maarja, dan geef ik ze wel even privacy.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Alsof Albus geen beentjes heeft om te lopen :Y) maarja, dan geef ik ze wel even privacy.



    Albus & James op een moment momenteel is ontploffings gevaar bij Sriius xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘In de trein wile je me niet eens met een vinger aanraken en nu lig je haast op mij.’ Ik lachte zachtjes terwijl ik kusjes op zijn borstkast drukte waar mijn handen onder lagen. ‘…Misschien is het handiger als we terug naar binnen gaan.’ In kreunde zachtjes van ongenoegen terwijl zijn handen over mijn lichaam gleden naar de rand van mijn shirt waar ze meteen langs schoven waardoor Georges vingers over mijn warme lichaam gleden en ik even stopte met kusjes gezien mijn mond verslagen een stukje open gleed waar George gebruik van maakte om zijn lippen met die van mij te smelten terwijl er allerlei stroomschokjes mijn lichaam in leken te gleden bij iedere aanraking die Georges vingers over mijn blote huid maakte die veels te gauw stopte naar mijn zin. ‘Het word al koud.’ Zijn handen gleden naar mijn schouders terwijl mijn handen die nog onder zijn shirt lagen over zijn rug streek waardoor ik me dicht tegen hem aan kon drukken terwijl ik mijn hoofd tegen zijn borstkas legde en mijn ogen dichtkneep. ‘Ik.. ik..’ murmelde ik terwijl ik zijn geur opsnoof. ‘I-ik h-h..’ ik kapte mijn zin af en deed mijn ogen open. ‘Je mag me niet alleen laten.’ Murmelde ik zachtjes voordat ik mijn hoofd omhoog wierp en een kus onder zijn keel plantte om vervolgens zijn hand beet te pakken en hem mee naar binnen trok.


    Weet je nog iets voor deze cage? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sirius Black

    ‘Heeei.’ Ik kijk op en zie James. Met een zucht kijk ik weer weg. ‘Je mag heus wel in slaapkamer komen lezen hoor.' Wantrouwend kijk ik hem aan. Hij doet net alsof er helemaal niks gebeurt is, hoewel ik er zeker van ben dat het wel is gebeurt.
    'Luister, James. Ik heb geen zin om te doen alsof er niks gebeurt is. Want wat ik net zag heb ik niet verzonnen en ik snap er zelf helemaal niets van. Ik bedoel, ik zou mijn broer echt nooit willen kussen - oké dat is een slecht excuus want niemand zou hem willen kussen, maar dit is niet normaal James. Het is.. Sorry, het spijt me maar het is zo. Ik ga je echt niet verraadden of zo maar misschien moet je er even goed over na denken. Dit kan nooit iets worden.' Ik kijk naar het meer en zie nu pas dat iets of iemand daar beweegt. Als ik beter kijk zie ik dat het inderdaad een jongen is.
    'James! Iemand probeerde zelfmoord te plegen of zoiets,' zeg ik in paniek. Ik trek mijn schoenen uit en spring het water in. Onder water pak ik de jongen vast en probeer ik naar de kant te zwemmen. Hij heeft een steen aan zijn voet gebonden, dus het gaat langzaam. Als ik eindelijk boven water ben trek ik mezelf omhoog. Het is de Lucius-jongen. Ik kijk naar James.
    'Ken je hem?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draakje xou hem toch redden x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••