• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 22:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik wil hugo dood hebben :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ik wil hugo dood hebben :<


    Wat is het toch ook makkelijk voor mij om personen op je haat-lijstje te krijgen ^-^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wat is het toch ook makkelijk voor mij om personen op je haat-lijstje te krijgen ^-^


    Haha ik ben echt vreselijk ik hecht me te snel aan mijn personages.. behalve aan ginny dan die mag gewoon dood xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha ik ben echt vreselijk ik hecht me te snel aan mijn personages.. behalve aan ginny dan die mag gewoon dood xD


    En jij noemt ons gemeen (cat)

    Maar ik ook hoor, al meteen vanaf de eerdte zin van hun eerste post voel ik een connectie ontstaan bij mijn personage ^^ en op dit moment is mijn connectie bij @goblet zo sterk dst ik met hem te veel meeleef (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    En jij noemt ons gemeen (cat)

    Maar ik ook hoor, al meteen vanaf de eerdte zin van hun eerste post voel ik een connectie ontstaan bij mijn personage ^^ en op dit moment is mijn connectie bij @goblet zo sterk dst ik met hem te veel meeleef (:


    Wie bij George en Camp? ='3 Ik wil eigenlijk met Camp reageren maar Fred is ook in de kamer x') dus dan maar met James.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    ‘Ooh- heei!’ ik schrok van de stem en wist zeker dat Rose het gevoeld had en liet me ook meteen los. ‘Kom-kom ik hier ongelegen?’ ik zag een frons op haar gezicht komen. ‘Oh Rose!’ hoorde ik plotseling nog een veels te bekende stem zeggen en plotseling kwam Hugo ten tonele. ‘Albus is verliefd op James.’ Ik voelde mijn hoofd knalrood worden en snel keek ik uit het raam maar ik voelde Rose blik al op mij branden voordat ik haar uit mijn ooghoeken weer naar Albus zag kijken. ‘Oh.’ Hoorde ik haar hardop zeggen en ik kneep mijn ogen dicht. Ze wist het. Ik keek stiekem naar Albus maar wendde al veels te snel mijn blik af terwijl Rose naast mij op stond.
    ‘Hugo. Wil je naar de leerlingen kamer gaan en het lijkt me beter niet dat je rond bazuint tegen iedereen dat Albus op James is. Ik denk namelijk niet dat het fijn voor tante Ginny en oom Harry dit te horen krijgen en het is niet leuk dat je het nu zegt waar James bij is; hugo.’


    Ga gewoon weg Hugo dan komt mama Rose in actie ='3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En overigens; Rose zit in de leerjaar van Albus he x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    En overigens; Rose zit in de leerjaar van Albus he x')


    ze zat toch al op school voordat Albus ging toch?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ze zat toch al op school voordat Albus ging toch?


    Nope.

    Bewijsmateriaal:

    She began attending Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry in 2017--the same time as Albus Potter and Scorpius Malfoy.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)


    shit ('x achja vergeet dan wat je gelezen heb. Vanaf nu doe ik wel het juist anders moet ik alles aanpassen dus ze zit gwn in leerjaar 6 x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    'Oh.' Hoorde ik Rose zeggen. Ik voelde me knalrood worden en beet heftig aan de binnenkant van mijn wang.
    ‘Hugo. Wil je naar de leerlingen kamer gaan en het lijkt me beter niet dat je rond bazuint tegen iedereen dat Albus op James is. Ik denk namelijk niet dat het fijn voor tante Ginny en oom Harry dit te horen krijgen en het is niet leuk dat je het nu zegt waar James bij is; hugo.’ 
    Ik zag een kleine grijns op Hugo zijn gezicht verschijnen wat me steed s meer liet vloeken.
    'O oké. Ik wilde het ook aan James zeggen maar dat mocht niet van Albus, vandaar dat ik het tegen jou vertelde alhoewel James er ook bij staat.'
    '..hugo.' murmelde ik en keek hem hoofdschuddend aan.
    'Fijn.' En met dat liep hij weg. Ik bleef maar stil staan en keek uiteindelijk Rose aan en beet even op mijn lip.
    'Uh- sorry..' murmelde ik zachtjes en staarde dan naar mijn schoenen. Dit is zo- zo erg fout. Net als alles.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 22:42 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    James Sirius Potter

    ‘O oké. Ik wilde het ook aan James zeggen maar dat mocht niet van Albus, vandaar dat ik het tegen jou vertelde alhoewel James er ook bij staat.’ Ik slikte en bleef maar naar buiten staren. Nog nooit had ik zo erg met een mond vol tanden gestaan.
    ‘..hugo.’
    ‘Fijn.’ Ik hoorde voetstappen wegsterven voordat ik Albus; ‘Uh-sorry..’ hoorde murmelen. Ik keek op naar Albus en zag meteen Rose naar hem toe lopen en hem aan zijn oor mee sleurden en naast mij duwde voordat ze met haar armen in haar zij voor ons kwam staan.
    ‘Serieus; jongens?’ ik zag haar op haar neus knijpen wat tussen haar ogen bevond voordat ze haar ogen weer opendeed.
    ‘Van iedereen op de hele aardbol had ik verwacht dat jíj wel met een meisje thuis ging komen maar dan vertel je me nu dat je op Albus bent en Albus op jou? Hoe kan dit in vredesnaam.’ Ik schraapte nerveus mijn keel. ‘Ik weet het; Rose.’ Ze schudde haar hoofd en stak dreigend haar vinger naar ons uit.
    ‘Wat er ook tussen jullie speelt. Dit. Moet. Stoppen. Heb je al nagedacht hoe oom Harry en tante Ginny daarmee in de problemen kunnen komen?’ ze lachte schamper. ‘Harry Potter; De Jongen Die Bleef Leven en zijn privé sfeer. Ze zoeken al tijden om oom Harry neer te halen en nu geven jullie ze een kans. Je weet dat ik jullie altijd steun maar met dit niet.’ Ik slikte en keek naar mijn handen. Het leek alsof er nog een natrap op mijn hart gegeven werd. Van alle personen deed Rose nu dit. Van alle personen was Rose diegene die me zo pijn deed. Van pa en ma kon ik het nog verdragen. Die hadden toch altijd wel commentaar op mij; maar Rose. Mijn nichtje.’ Ik schudde mijn hoofd en haalde een hand door mijn haar terwijl ik haar niet aan keek.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Rose liep naar mijn richting toe en greep mijn oor vast om me tegen James aan te duwen.
    'Auw, Rose- stop,' snauwde ik tot ze me los liet.en met haar armen gekruist.voor.ons ging staan.
    ‘Serieus; jongens? Van iedereen op de hele aardbol had ik verwacht dat jíj wel met een meisje thuis ging komen maar dan vertel je me nu dat je op Albus bent en Albus op jou? Hoe kan dit in vredesnaam.’ Ik schudde even met mijn hoofd en keem nerveus weg.
    ‘Ik weet het; Rose.’ zei James en Rose.schudde haar hoofd en stak dreigend haar vinger naar ons uit.‘Wat er ook tussen jullie speelt. Dit. Moet. Stoppen. Heb je al nagedacht hoe oom Harry en tante Ginny daarmee in de problemen kunnen komen? Harry Potter; De Jongen Die Bleef Leven en zijn privé sfeer. Ze zoeken al tijden om oom Harry neer te halen en nu geven jullie ze een kans. Je weet dat ik jullie altijd steun maar met dit niet.’
    'Het gebeurde plotseling; Rose, wat is geweest is geweest en we kunnen het niet terugdraaien.' Ik zou het niet eens willen. Ik beet evem op mijn lip en keek voor maar slecht een paar secondes James aan voordat ik naar mijn schoenen staarde.
    'Ik voel het gewoon en ik weet dat het verkeerd is; Rose. Maar ik kan die gevoelens niet wegduwen. Ik weet dat het afschuwelijk is, verkeerd en fout, en dat iedereen waarschijnlijk erg woest gaat worden maar ik..' ik zette twijfelend een stap achteruit en keem van onder mijn haren even James aan voordat ik recht in Rose haar ogen keek waarna ik een aantal hete tranen achter.mijn ogen voelde prikken.
    'Ik.. hou van hem..'
    Dit is zo fout. Ik hou echt van James: hke verkeerd het ook is. Maar het heeft zo een risico dat het onze familieband helemaal in vuur en vlam zal zetten: maar ik hou van hem..
    Dit gaat zo vreselijk worden.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ahw Albus :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ahw Albus :'3


    Jeej het is me gelukt om je "ahw" te laten typen (flower)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••