• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 22:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    ohja vergeten x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Bijna liet ik hem doodgaan omdat Draakje niet kwam x)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Bijna liet ik hem doodgaan omdat Draakje niet kwam x)


    zei dan; Naomi draco- Scorpius want ik was het echt vergeten >:l en sirius is een bitch.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    zei dan; Naomi draco- Scorpius want ik was het echt vergeten >:l en sirius is een bitch.


    Jup. Waarom verbieden en niet helpen sirisiri )':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    'Luister, James. Ik heb geen zin om te doen alsof er niks gebeurt is. Want wat ik net zag heb ik niet verzonnen en ik snap er zelf helemaal niets van. Ik bedoel, ik zou mijn broer echt nooit willen kussen - oké dat is een slecht excuus want niemand zou hem willen kussen, maar dit is niet normaal James. Het is.. Sorry, het spijt me maar het is zo. Ik ga je echt niet verraadden of zo maar misschien moet je er even goed over na denken. Dit kan nooit iets worden.' Automatisch gleed mijn gezicht naar onderen en staarde naar mijn handen die nutteloos op mijn schoot leken te liggen. Het was alsof alle lichtpuntjes in mij voor het eerst uitgestorven leken te zijn. Ik merkte niet eens meer dat Sirius een jongen uit het water haalde tot ik ‘Ken je hem?’ hoorde en Sirius me een jongen in mijn gezicht duwde. Ik zag niet eens het gezicht. 'Nee‘ mompelde ik toch maar uit beleefdheid voordat ik opstond en weer naar binnen liep en ergens in een raamkozijn neerplofte terwijl ik naar buiten keek waar de wind door de bomen woelde. Net op de manier als Albus bij mij gedaan had eerder deze avond. Ik weet dat dit onmogelijk is wat ik voor Albus koester. Het is mijn broertje. Ik hoor dit niet te voelen maar toch kon ik het niet wegduwen. Dat had ik al eerder geprobeerd en toch kon hij mij alles laten vergeten met zijn lach of zijn getob wat enorm schattig was. Ik plaatste mijn hoofd in mijn handen tot ik een ‘James?’ voorzichtig gezegd worden. Verbaasd haalde ik mijn hoofd op uit mijn handen en ontmoette Rose die mij waarschijnlijk nog verbaasder aan keek als ik haar. ‘James- waar is Albus. Waarom zit je hier zo alleen?’ ze ging voorzichtig naast mij zitten en ik probeerde een glimlach op te zetten maar die verdween algauw waardoor ik in een omhelzing van Rose gedrukt worden.
    ‘Je weet dat ik er altijd voor je ben he; neefje.’ Ik en Rose waren beide even oud maar gezien ze eerder geboren was noemde ze me altijd neefje waar ik altijd tegenin ging maar deze keer leek geen opmerking naar boven te komen.
    ‘Wat is er toch.’ Hoorde ik haar murmelen waardoor ik slikte. Kon ik haar vertrouwen? We waren samen twee handen op een buik. Ik vertrouwde haar meer dan Albus gezien ik hiervoor nooit iets privés met Albus besproken had. ‘Ik… ik ben.. verliefd.’ Fluisterde ik.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Naomi je moet nog met Ginny reageren :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb zo een zin om Albus erin te laten springen voor qls Rose vraagt op wie hij is :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LeoValdez schreef:
    Naomi je moet nog met Ginny reageren :Y)


    Ooh jaa oops ga ik zo doen un o momento was was post?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Harry Potter

    ‘Ongelofelijk.’ murmelt ze zachtjes. Ik glimlach en voel het gewicht van de wereld van mijn schouders vallen. ‘Vind je me- me echt leuk of- of is het door James-albus en Lily?’ Ik grijns en pak haar hand wat steviger vast.
    'Eerlijk? Ik was bang dat Ron boos zou worden. Maar ik vind je al langer leuk, Ginny. Ik durfde het niet te zeggen omdat ik bang was dat jij boos op mij wou worden en ik dan ruzie met jou én met Ron zou hebben.' Ik weet niet waarom maar opeens begin ik te lachen. Ik knuffel haar en kijk om me heen. Mensen kijken ons aan. 'Wil je terug naar de Grote Zaal of naar de leerlingenkamer?' Ik wil het liefste weg want iedereen kijkt me weer eens aan, wat ontzettend ongemakkelijk is. Mensen hebben de gewoonte om te denken dat ik geweldig ben of wat dan ook. Eerlijk gezegd is het soms best wel irritant. Een Zwadderaar doet me na en zijn vrienden lachen. Als ik niet zo vrolijk zou zijn geweest zou ik het vervelend hebben gevonden, maar nu is niks vervelend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    iok ik ga schrijven @ Linde xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat kunnen Harreh en Ginneh doen :'3 stuur Siriurs naar ze?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat kunnen Harreh en Ginneh doen :'3 stuur Siriurs naar ze?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag Alb James en Rose storen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Mag Alb James en Rose storen?


    Ja(x maar je moet ook met george psoten @ Goblet :x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Hij gooide ook zijn armen om mijn middel en teok me dichter tegen hem aan waardoor mijn hart oververhit leek tegen raken.
    ‘Merlin..S-sorry. Ik ga.. Ik ga wel weg.’
    James liet me los en geschrokken keek ik zijwaaets waar is Sirius nog net de deur uit zag lopen. Mijn hart begon sneller te kloppen alsof het niet al snel klopte
    ‘Pap gaat ons vermoorden.’ Murmelde James en normaal gesproken zou ik nu met mijn hoofd gaan knikken maar in plaats van dat bleef ik verdoofd naar de deur staren.
    'Oh merlin..' mompelde ik in plaats van dwt waarna James me alleen achter liet om Sirius achterna te gaan. Dit ging fout. Maar ik wist zelf al dat dit fout zou aflopen al vanaf toen ik mijn eerste sprongetje van mijn hart ervaarde toen hij mijn huid aankraakte toen hij mijn boek uit mijn gewaad probeerde te pakken. Ah.. naja, vanaf toen hij me kustte in de keuken dan.
    'Het is.. mijn broer..' maakte ik het duidelijk voor mezelf en ging met mijn handen door mijn haren.
    'Oh god- ik ben verliefd..'
    'Op wie?'
    Geschrokken keek ik naar de deur waar ik een jongetje met de standaard weasley haarkleur zag staan en grote ogen. Juist ja; Hugo.
    'Hugo; alsjeblieft. Ik heb hier nu geen tijd voor.' Zuchtte ik dramatisch en liep langs hem heen en hobbelde de trap af. Ik hoorde zijn snelle voetstappen achter me aan rennen wat me maar nerveus maakte; niemand moxht dit weten of anders vertellen se het tegen mam en pap en ben ik samen met James dood.
    'Albus; ik heb je wel gehoord; je zei "mijn broer" !' Absurd stopte ik en hield mijn adem in. Hugo zit in dezelfde leerjaar als Lily en hij was ook veel jonger dan mij. En hij kan ook een erge blok aan mijn been zijn soms.
    'Ik bedoel.. dat ik op een van de meisjes verliefd ben die eigenlijk van James is.' Loog ik snel en liep door.
    'Ohh.. dat vertel ik nu aan James!'
    'HUGO!'
    'Is goed.. dan maar Lily.'
    Zuchtend liep ik de portret uit en hoorde Hugo nog 'oké oké, het kan geen kwaad om dit aan Rose te vertellen.'

    Wanhopig slenterde ik door de gangen van Zweinstein op zoek naar een betrouwbare persoon tegen wie ik kon vertellen over mij en James. Maar de enige persoon die ik vertrouwde was James en die is nu geen optie. En Teddy; misschien kan ik hem straks gaan uilen.
    ‘Ik… ik ben.. verliefd.’
    Hoorde ik plotseling van een veels te bekende stem. Automatisch begin ik naar de stemmetje toe te lopen en stond stil toen ik Rose en James zag. Ze zaten op een vensterbank en ik weet niet maar mijn hart begon veels te snel te kloppen plotseling.
    'Ooh- heei!' Riep ik spontaan en keek hun nog steeds geschrokken aan en beet even op mijn lip.
    'Kom- kom ik hier ongelegen?'
    Ik voelde me rood worden en keek gauw weg.
    'Oh Rose!' Ik begon te vloeken toen Hugo weer tevoorschijn kwam waarna hij voor Rose stond en naar mij wees.
    'Albus is verliefd op James!'
    Mijn mond viel een eind open en keek Hugo aan. Oh god natuurlijk; ik ben ook o zo vreselijk in liegen. Zo slecht was het toch ook al weer niet?


    Mwuhahahahaha =''D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••