• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dus, ik moet zeker als eerste langs komen als ik nog een vader figuur wil hebben. Al je kinderen moeten dat doen. Bellen zei jou niet of komen ze niet op bezoek, dan zal er nooit meer contact zijn, dat heb ik wel gemerkt. Is dat normaal?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JAAA, ZOO LEUK!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik heb zin om te RPG'en maar al die dingen hebben de laatste tijd van die belachelijke regels...


    "Ignite, my love. Ignite."

    FonQ schreef:
    Ik heb zin om te RPG'en maar al die dingen hebben de laatste tijd van die belachelijke regels...

    Of heb je er eindelijk 1 gevonden, of hij begint niet eens of hij raakt gauw dood.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ugh, ik kan dat niet goed vertalen naar het Engels.
    Doe het toch maar en dan zie ik wle of het goed is..


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eigenlijk zit het me toch best dwars dat oma gisteren stiekem toch zo gemeen deed qua opmerkingen. Hoewel ik het wel had kunnen verwachten, want zo goed kunnen oma en ik niet met elkaar overweg. Of ik eigenlijk niet met oma...
    Mjah, ik denk dat ik het gewoon maar van me af moet laten gaan en er gewoon niet aan moet denken. Hoewel ik het haar graag zeggen wil dat ze zich niet beleefd heeft gedragen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HAHAHA.
    Op YT typ ik random het eerste wat in me op komt 'I know who you are', bestaan er liedjes met die als titel. HAHAHA.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Shuuya schreef:
    (...)
    Of heb je er eindelijk 1 gevonden, of hij begint niet eens of hij raakt gauw dood.


    Dit dus. Ik had laatst een hele leuke RPG gevonden. En binnen nog geen drie pagina's liep hij dood.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn ouders gingen dus naar een verjaardag maar zijn nu nog steeds niet thuis. Dus ik bellen of hun thuis aten of daar. Krijg ik eerst mijn pa aan de lijn, die geen zinnig antwoord kon geven. Daarna mijn oom die ook alleen maar wat een het kwatsen was. Uiteindelijk kreeg ik mijn moeder aan de telefoon die na wazig gesprek van vijf minuten uiteindelijk besloot dat ik al kon gaan eten. Alleen het volgende probleem, er is geen eten. Er is geen vlees uit de diepvries gehaald, geen pizza's, geen aardappelen, geen noodles. Alleen maar friet, maar ik lus geen friet...

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 18:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom stuur je zoveel berichtjes? Zo kan ik ook aan de hoeveelheid posts raken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm so stressed – for no reason.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb honger, ik ga maar een broodje smeren!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    .... /facepalm.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik haat rugpijn etc.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hawkins schreef:
    .... /facepalm.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered