• Ja, ik voel me even niet zo lekker in m'n vel. Niets bijzonders, hoor, gewoon, iedereen voelt zich weleens down for no reason. Daarom vroeg ik me af, hoe kan ik mezelf opvrolijken? Vertel maar jullie creatiefste manieren om je minder rot te voelen. (bloos)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je zou vrolijke muziek kunnen luisteren? Zelf ga ik eigenlijk als ik een dipje heb zelfmedelijden hebben en sad music opzetten.


    Pretty is just a pretty word.

    Musical-/Disneymuziek luisteren helpt mij altijd.
    Friends of 2 Broke Girls kijken ook (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Harry Potter lezen, klinkt fandomachtig, maar daarvoor doe ik het niet, uit die boeken haal ik heel wat wijsheid en hulp die me bij de problemen van alledag kunnen helpen.
    En flikken kijken omdat ik volledig in die verhaallijnen kan opgaan.(: Dat doet vergeten.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 21:07 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Wanhopige fangirl hier. Ik word meestal blij van 'Funny One Direction' video's. (cat)

    En anders kijk ik dit soort dingen.


    wat was dit ookalweer

    Op dit moment zit ik in een depressie en als het soms gewoon echt niet meer gaat dan ga ik gewoon op bed liggen en naar Of Mice & Men en Pierce The Veil luisteren :3. Dat zijn mijn twee lievelingsbands, en ze vrolijken me altijd weer op.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Eten, heel veel eten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Luisteren naar muziek van artiesten die je leuk vindt.
    Film kijken. Of series!
    Lezen.
    Mijn hart luchten bij vrienden die me begrijpen.
    Dit doe ik altijd ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Als ik me niet goed voel zet ik op mijn kamer keihard muziek op en ga ik keihard meezingen. Mijn ouders worden er gek van, mijn broertje nog gekker, maar mij doet het goed en daar gaat het om. ^^
    Disneyfilms helpen mij ook altijd! Behalve de prinses en de kikker, want daar gaat dat vuurvliegje dood en daar kan ik niet tegen ;P

    Ik hoop dat het snel beter met je gaat!
    x


    Pictures burning in my head, of your kingsize bed.

    Ik ga eigenlijk altijd muziek luisteren en meezingen tot ik alleen nog maar kan huilen. ;|


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Harry Potter, The Hobbit of de Grijze Jager lezen. De films of de Star Wars films helpen ook. Ik kan in het verhaal opgaan, het helpt echt.

    Muziek luisteren, schrijven, tekenen, sporten...
    Een stuk rennen terwijl je aan alle dingen die je dwarszitten denkt helpt mij ook vaak.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 22:22 ]


    Not all those who wander are lost.

    Dieren knuffelen, met de hond wandelen, tekenen, schrijven, lezen, schilderen, foto's maken.. En alles met muziek op, obviously.
    En soms, ga ik gewoon doelloos op bed liggen.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Je favo tv show kijken.

    Heb je een huisdier? Want dan moet je daar gewoon tegen gaan praten. Gewoon random dingen of juist dingen die je dwarszitten :P


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sporten, Disney films kijken, Teen wolf kijken, muziek luisteren, pennyen. En verder weet ik niks meer haha.


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Als ik in een dip zit en het is een erge dip, dan ga ik Tokio Hotel luisteren. Iedereen weet ook dat als ik TH ga luisteren, het écht niet goed met me gaat. :')
    Naast Tokio Hotel ga ik ook harde scream muziek opzetten om mijn woede en verdriet kwijt te kunnen. Ik ben namelijk een opkropper en ga dus niet schreeuwen en boos doen.
    Ook ga ik zielig doen en mijn verhaal plaatsen op Quizlet bij vrienden die ik vertrouw. Maar wanneer ik dat dan weer heb gedaan voel ik me erg schuldig dat ik mensen met mijn problemen opzadel. :') Gelukkig probeert iedereen me wel altijd op te vrolijken. c:

    Ook ben ik een emotie eter. En dan vooral wanneer ik verdrietig ben. Is totaal niet goed voor me, maar gelukkig ben ik al meerdere maanden niet bepaald aangekomen, ondanks het snoepen. Komt denk ik doordat ik iedere avond loop sinds we Sheila hebben.

    Dat is zo'n beetje wat ik doe als ik in een dip zit.
    Hopelijk gaat het snel beter met je en hopelijk vrolijkt dit plaatje je iets op! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •