• Ja, ik voel me even niet zo lekker in m'n vel. Niets bijzonders, hoor, gewoon, iedereen voelt zich weleens down for no reason. Daarom vroeg ik me af, hoe kan ik mezelf opvrolijken? Vertel maar jullie creatiefste manieren om je minder rot te voelen. (bloos)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pride en Prejudice bekijken. En véél aandacht vragen van mijn vriend. En anders van iemand anders, zo lang ik maar aandacht krijg.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik ga muziek luisteren of speel op mijn gitaar


    Als zonnebloemenolie van zonnebloemen wordt gemaakt. waar word babyoli dan van gemaakt?

    Ik ga altijd lezen, terwijl ik onwijs zielige muziek luister. Of eten, maar dan krijg ik daarna een schuldgevoel.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat ik eigenlijk doe is eerst even een potje janken en dan leuke filmpjes op youtube kijken, van je favo youtuber bijvoorbeeld. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zingen en schrijven


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ik ga meestal slapen xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Afleiding zoeken, bijvoorbeeld door te gaan praten met vrienden ofzo.


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.

    Slechte emo nummers schrijven met mijn gitaar.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    De Lama's of Mr Bean kijken. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oh en dichten, dat doet ik altijd als ik down ben.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Heel veel huilen en praten met mensen.


    26 - 02 - '16

    Muziek luisteren, dansen, schrijven, gewoon dingen doen die ik fijn vind en waar ik rustig van kan worden. Erover praten met iemand, grappige filmpjes kijken en zo van die dingen.


    16 - 09 - '17

    Ik ga meestal dan eens in een schoenenwinkel kijken, en waarschijnlijk heb ik dan ook een nieuw paar schoenen bij. Zij vrolijken me meteen op ^.^
    Maar net als al de rest hier luister ik ook wel eens naar muziek dan OF prop ik me lekker vol met chips, chocolade, ... :D


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Zelfs luister ik dan altijd veel muziek, ga ik gamen, schrijf ik het van me af of huil ik uit bij een vriendin.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.