• Ja, ik voel me even niet zo lekker in m'n vel. Niets bijzonders, hoor, gewoon, iedereen voelt zich weleens down for no reason. Daarom vroeg ik me af, hoe kan ik mezelf opvrolijken? Vertel maar jullie creatiefste manieren om je minder rot te voelen. (bloos)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dingen doen die ik leuk vind zoals schrijven, series kijken, lezen, films kijken, de hond uitlaten en vooral leuke aardige en grappige mensen opzoeken of mij even niet onder de mensen begeven om terugvallen omtrent mijn sociale faalangst te voorkomen. Oh en bananen en chocola eten ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Chocolade, heel veel chocolade.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Kitten therapy.

    Serieus, het helpt.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Meestal verdrink ik dan in zelfmedelijden en ga ik sad music en films kijken en mijn stemming zo nog meer naar beneden te halen. Huilen doe ik alleen als het 's avonds is en ik alleen in het donker, onder de dekens lig. Na een huilbui, voel ik me alweer wat beters.
    Maar echt, chocola en huilen is de beste.


    -

    Gefeliciteerd! Je mag jezelf een dagje op héél, héél, héééééél veel chocolade trakteren. (:

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 15:37 ]


    Some people are art and do art at the same time