• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    O gawd. Mijn buik voelt aan alsof ik wéér buikgriep ga krijgen. Had ik anderhalve maand geleden of zoiets ook al. Ik snap echt niet waarvan ik dat zou kunnen oplopen. Of zou het kunnen doordat ik al weetikveel hoelang zo gespannen ben om alles en het gewoon allemaal niet goed zit mentaal? Dan wordt ik ook ziek. Maar buikgriep?
    Hmpf, I don't know. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vraag me af hoe effectief Bio-Oil echt is, hm. Morgen toch maar eens naar de apotheek dan, maar het lijkt me zo eng om het aan zo'n vreemde te vragen.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 22:26 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novosel schreef:
    Ik vraag me af hoe effectief Bio-Oil echt is, hm. Morgen toch maar eens naar de apotheek dan, maar het lijkt me zo eng om het aan zo'n vreemde te vragen.


    Ik heb van meerdere mensen gehoord dat het goed werkt, maar dat je wel geduld moet hebben :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik snap er niks van. Ik kijk elke dag wie mijn profiel heeft gestalkt, maar ondanks dat er niemand is, blijft het getal oplopen. Eh?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alleras schreef:
    Ik snap er niks van. Ik kijk elke dag wie mijn profiel heeft gestalkt, maar ondanks dat er niemand is, blijft het getal oplopen. Eh?
    Dat gebeurt als mensen niet ingelogd zijn. Dan telt hij hem wel, maar komt er niemand bij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Dat gebeurt als mensen niet ingelogd zijn. Dan telt hij hem wel, maar komt er niemand bij.

    Ach so. Dat gebeurt dan verassend vaak. Bedankt voor de uitleg. c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben er zo ontzettend klaar mee! En dan ben ik nog helemaal niet klaar *grrrrr* nog lang niet! :'(


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb zin in dinsdaaaaag.


    En toen kreeg ik plotseling dat berichtje. Dat was echt heel erg lief, wist je dat? Al heb ik nu geen idee meer wat je wilt.
    Eerst doe je vet lief, dan gaan we op een date, dan zeg je dat je me leuk vindt, dan negeer je me voor een half jaar, dan praat je weer twee dagen met me, dan dansen we op een feest en praten we weer, weer een hele tijd stilte en nu praat je weer. Ik snap het niet meer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vanavond moet ik echt op tijd gaan slapen.

    +

    Sure

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 8:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vanaf vandaag ben ik achttien. Vanaf vandaag mag ik alles zelf gaan betalen aan die oplichters van Nederland. Whoehoe...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Id gestolen, ga ik met het proces verbaal naar de gemeente. Lezen t rustig door "Dat is dan 52.95 mevrouw' x_x god alle jezus...Twee keer 52.95 betaald in één maand. die lijers worden nog eens rijk van me.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat een goed begin van de week; het 1e uur al hyperventileren! Ik ben benieuwd wat de rest van de week gaat brengen! (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    5000 (en één) posts! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wil naar huuuis... Waarom duurt het reizen altijd zo lang :c


    26 - 02 - '16