• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stomme pony. Ik wil geen pony meer. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb niet veel vrienden, maar de vrienden die ik wél heb zijn de geweldigste vrienden die een mens zich kan indenken, damn. En morgen ben ik jarig! Woohooo. *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wiskunde, rekenen, economie, bedrijfsadministratie... IK DEED EEN OPLEIDING OVER BIOLOGIE! NIET OVER GETALLEN!
    Weet ik veel hoeveel procent dit is, hoe ik deelsomnen uit mijn hoofd moet rekenen, wat de rijksbegroting is en hoe je boekhouding maakt! Ik wil het niet eens weten! Hoezo ga ik dit ooit nodig hebben bij Biologie?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dank U god, voor Harurinralia


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial


    26 - 02 - '16

    Ugh, schiet op! Ik wil niet eerst al die vakken volgen en dan uiteindelijk al een week gemist hebben van wat ik had moeten volgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Raise your hand if you're sick, if you're sick, if you're sick of it.


    26 - 02 - '16

    Ben je godverdomme nou helemaal serieus, meid? "Oh, die littekens, ja, ik sneed mezelf vroeger omdat mijn beste vriendin dat ook deed, haha nee nee nu niet meer, ja met een breinaald, en jij?" Jezus, kutwijf, denk je echt dat snijden iets is dat mensen zomaar even voor de lol doen omdat het cool is? Laat dan tenminste andere mensen en zeker dat meisje eens met rust, niet iedereen praat zo graag over zijn of haar oh zo leuke snijwonden. What the fuck, echt waar.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 19:26 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    So pretty!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil huilen en glimlachen en gillen en omg al deze emoties


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben altijd weer geweldig trots als ik iets niet heb laten aanbranden :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Di of geen Di.


    Tijd voor koffie.

    Wáárom flirten jongetjes van twaalf met mij, maar doet een jongen van mijn leeftijd dat niet? -.-


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Omg, met hem schaken is echt genius x'D


    Stenenlikker

    Ik heb er echt geen zin meer in zo, ik kan wel huilen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered