• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom blijft mijn YouTube-afspeellijst niet automatisch doorlopen?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    En na dit ontmoedigende gesprek met mijn decaan ben ik lichtelijk depressief en negatief gestemd over mijn toekomst. Joepie.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kutzooi.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keur nu gewoon alles goed -_-
    Dan kan ik ten minste mijn boeken gaan kopen en weet ik wanneer ik vroeg moet opstaan en wanneer niet. Oh, en ja, ik wil dat je echt alles goedkeurt. Dan heb ik 1 of 2 dagen geen les :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hmm, ik denk hier nu al wel een paar maand over, maar ja... Je kan je geld maar een keer uitgeven en ik had het voornemen te sparen voor mijn examenreis met mama. Dit wordt nog even goed nadenken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jammer dat ze voor de dvd alleen opnames in Manchester hebben gemaakt en dus niet in München, waar verschillende momenten zijn waar ik ongelooflijk van fangirl.
    Waarom ship is ze zo hard? Het frustreert me soms echt..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I just want someone to hold me, and saying that everything is going to be alright..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is ongelofelijk hoe snel jij je mening over personen compleet kan veranderen.


    Ik heb dus echt geen zin in dat tentamen morgen...en Q helpt echt met het hebben van studie-ontwijkend gedrag...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    I feel just sad. Hopelijk is morgen een leukere dag.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me echt in de steek gelaten. Ugh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja, ik vind de Lola & Liza duur. Neen, mijn moeder betaald niet al mijn kleren. Neen, ik krijg geen €40 euro per maand. Ja, ik moet alles zelf betalen. Neen, ik kan nog niet gaan werken. En dan nog durf je te zeggen dat jij het financieel lastiger hebt. Bitch please, je draagt een zonnebril van €200 en een jas van Marc O'Polo. En neen, je bent niet beter dan ik omdat je ouders in een dure BMW rijden en de mijne in een gewone Renault of omdat jij in een Latijnse richting zit en ik 'maar' in Wetenschappen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 19:54 ]


    kindness is never a burden.

    Ik ben echt zo trots op deze rol. *O*


    help

    My brain is dead...

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 20:52 ]


    Stenenlikker

    Shit, ik heb echt even een knuffel nodig. En een week slaap, graag.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan