• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I feel empty.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben helemaal klaar met Amnesia, daag. Ik schrik me elke keer weer kapot.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    To Di or not to Di.


    Tijd voor koffie.

    Ik had die oude gesprekken nooit moeten bewaren en teruglezen.

    Sinds je haar leuk hebt gevonden ben je zo erg veranderd..
    Ik vraag me af of je nog iets voor dr voelt.

    Everytime I think of you while you were with her, my heart breaks in pieces.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Echt idioot dat er mensen dood gaan omdat ze te veel eten terwijl er aan de andere kant van de wereld mensen dood gaan omdat ze te weinig eten hebben.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Favoriete persoon in de serie ook nog weg, great.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als je het huiswerk wilt maken, schrijf het dan gewoon op en vraag niet een avond van te voren nog of we huiswerk hebben. Urgh


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo fucking pissed en verdrietig tegelijk nu.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Wat ben ik blij dat ik je vriendin niet meer ben zeg. Dat haar is zooooo lelijk, ik had echt nooit goed genoeg kunnen liegen. En omdat je een bitch bent, kan ik ervan genieten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hoelang ga je me nog negeren? Je hebt helemaal geen reden om boos op me te zijn...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kom op, ik heb dat berichtje snel nodig. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Misschien heb ik nu een opleiding gevonden die mij dus geweldig lijkt! Maar ik heb geen zin om nog ruim een maand te wachten op de open dag (valt 'ie niet tijdens mijn toetsweek?) en ik wil gewoon antwoorden. Kan ik na mijn propedeuse naar het WO voor archeologie? Want Groningen laat je niet meer per direct toe na een propedeuse en Leiden weet ik niet. Ugh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    Misschien heb ik nu een opleiding gevonden die mij dus geweldig lijkt! Maar ik heb geen zin om nog ruim een maand te wachten op de open dag (valt 'ie niet tijdens mijn toetsweek?) en ik wil gewoon antwoorden. Kan ik na mijn propedeuse naar het WO voor archeologie? Want Groningen laat je niet meer per direct toe na een propedeuse en Leiden weet ik niet. Ugh.


    In Deventer heb je een HBO opleiding voor Archeologie.


    Your make-up is terrible

    Zenuwachtig.. :/ Blegh
    En heel Roswinkel heeft geen water. Daaaammn, zijn we klaar mee. ;$

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 11:20 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je bent 17/18? Je kan jezelf toch wel een beetje volwassen opstellen. Jezus, je zit nog zo'n 3 jaar bij mij in de klas dus ga maar gewoon normaal doen (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."