• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oef mijn hele arm is stijf...dit helpt niet met het huiswerk jongens!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Keelpijn en morgen een presentatie voor Engels, geen geweldige combinatie xD


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Echt leuk dit. Ik vind het ontzettend leuk om met z'n allen op vakantie te gaan, maar als ik niet kan, omdat ik al wegga, vind ik het een beetje sneu dat jullie dan wel gaan en dan verdomme nog iemand anders in mijn plaats mee vragen. Hopelijk vervaagd het nog, damn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    O wauw, morgen met de andere leerplichtambtenaar praten. Kom ik lekker op tijd achter. :') Mjah als ik het morgen zou horen dan zou het nog later zijn dus och. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb echt genoeg van je gedrag...Ik wil nog maar één ding zeggen.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 21:43 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn eerste dag aan de hogeschool viel heel erg goed mee. Had meteen mensen gevonden om mee te praten, wat ik niet verwacht had. Op dit moment heb ik nog veel zin om te studeren, maar ben benieuwd of dat over een paar maanden nog zo zal zijn.


    Take me to wonderland

    Ik weet dat mijn tatts snel genezen, maar nu al zo'n jeuk O.o gaat wel beetje erg ver hoor guys.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb nog hoop voor Ajax. Ze hebben nog zo'n twintig minuten te tijd om het in ieder geval tot een gelijkmaker te maken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Die scheids is wel heel partijdig hoor!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    WHOOOOO SCHONE!!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vraag me af of jij überhaupt wel bij me wilt zijn op sommige momenten. Op dit moment heb ik je namelijk echt even nodig :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Time is the death and the healing
    Take your last breath, 'cause death is deceiving
    Time is the past, now and tomorrow
    Days fly so fast and it leaves me so hollow


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BIJNA WEER SCHONE!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hij heeft een keer gescoord en bijna een tweede dan ga je em er toch niet afgooien mafkut?!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het was zo leuk geweest als het 2-1 was geworden, maar alsnog ben ik trots op Schöne zijn gelijkmaker.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."