• Haaay,

    Weet iemand een goed onderwerp voor een spreekbeurt???
    het mag niet gaan over: Sporten, dieren, ziektes, en Unicef
    ik heb echt dringend een onderwerp nodig!! :S


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    De geschiedenis van technology?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hippies? Of iets dergelijks
    De verlichting, renaissance, of iets anders uit het verleden?
    Een programma, film of boek dat je leuk vind?
    Iets algemeens (kleuren, seizoenen, etc)

    Vroeger op de basisschool had ik mijn spreekbeurten over:
    Het oude Egypte
    Thee
    Olifanten
    Snoep
    En vast nog wel meer, maar dat weet ik niet meer (ik weet het, ze waren niet heel origineel)

    En tot nu toe heb ik op de middelbare school deze werkstukken geschreven:
    Het oude Egypte (alweer)
    Gladiatoren
    Astronomythologie
    De Beeldenstorm


    I solemly swear that I am up to no good

    Waarom doe je niet een spreekbeurt over iets wat je leuk vind. :O


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien IS. Of iets anders actueels.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kijk naar wat je leuk vind? Vorig jaar had ik een spreekbeurt gemaakt over animatie voor een toch strenge leraar , had 19/20 :3 Als je je genoeg interesseert in iets dan zal het zeker lukken ;)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heb je niet een hobby waar je je in kan verdiepen? (O.a. 'De geschiedenis van ...' 'De subcultuur ...'). Of een computersite, zoals Facebook, Deviantart, etc. En inderdaad zoals FonQ zegt, met actuele onderwerpen verdien je punten (vooral als je doet alsof je er veel van weet, of zelfs krantstukken meeneemt).


    Tijd voor koffie.

    Ik had het een keer over het heelal en Nieuw Zeeland.


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    ISIS! Oh men ik zou wel es een spreekbeurt over ISIS willen houden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Egyptische goden?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Overbevolking.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    De ontwikkeling van tragedie door de eeuwen heen?


    Happy Birthday my Potter!

    bedankt voor alle reacties! Astronomie lijkt me wel heel cool, (ook omdat een verhaal van me er deels over gaat) haha
    Het oude Egypte is ook heel awesome enz maar miss iets te moeilijk ofz aaargh ik weet het niet O_o


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    DecemberRain schreef:
    bedankt voor alle reacties! Astronomie lijkt me wel heel cool, (ook omdat een verhaal van me er deels over gaat) haha
    Het oude Egypte is ook heel awesome enz maar miss iets te moeilijk ofz aaargh ik weet het niet O_o


    Doe iets wat je goed ligt. Ben je bekend met astronomie? Dan is informatie opzoeken makkelijk(er) (dan bij een onderwerp waar je nog bijna niets van weet). Ook is moeite doen om iets moeilijks uit te zoeken niet erg, allen je moet jezelf niet helemaal in het diepe gooien - een beetje voorkennis is handig.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik hield eens een spreekbeurt over Keltische symboliek, vond ik geweldig interessant. :3 Maar dat moet je wel wat vinden, natuurlijk.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hashirama schreef:
    ISIS! Oh men ik zou wel es een spreekbeurt over ISIS willen houden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."