• Hee leuke Q'ers,

    voor mijn nieuwe verhaal Ik schrijf je zoek ik iemand die een cover voor me wil maken.

    “I have tried to be a man of letters in love with ideas in order to be a wiser and more loving person, hoping to leave the world just a little better than I found it.”
    - Cornel West, The Cornel West Reader


    Als Huguette zeventien is geworden, besluit ze dat alles anders moet. Ze besluit elke dag een brief te schrijven: aan haar moeder, haar vriendin en de jongen die ze zo wanhopig leuk vind, maar ook aan de postbode, zichzelf, de toekomst en de weerman. Sommige brieven verstuurt ze, andere blijven liggen - soms voor even, soms voor altijd.

    Een verhaal over de hersenspinsels van een jong meisje, dat haar positie in de wereld probeert te begrijpen.


    De cover moet de titel erop hebben, evenals plaatjes van brieven en als het even kan een meisje met donkere krullen en lichte ogen (het liefst grijs).
    De titel wil ik het liefst in een lettertype dat lijkt op handgeschreven letters. Ik geef verder alle vrijheid om deze cover in te richten.
    Als je het teveel moeite vind om zelf plaatjes te zoeken, wil ik er zelf ook wel even naar zoeken.

    Voor verdere informatie kun je natuurlijk altijd vragen stellen. Ik hoop dat iemand deze cover wil maken. Als beloning zal ik degene die de mooiste cover maakt 10 credits geven.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil wel iets proberen c:


    If I were once a planet, you were the axis

    Carswell schreef:
    Ik wil wel iets proberen c:


    Fijn!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hoe oud moet de personage ongeveer zijn?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ze is in het verhaal zeventien, dus iets in de omgeving daarvan is prima.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niet mijn beste werk maarja ik verveelde me:


    En hoe hevig moeten de krullen zijn. Zoiets of meer heviger?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    En hoe hevig moeten de krullen zijn. Zoiets of meer heviger?



    Nee, zoiets is helemaal prima (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    DrMasters schreef:
    Niet mijn beste werk maarja ik verveelde me:




    Ik vind hem wel leuk! Alvast een goede start in mijn zoektocht naar een cover haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oki. Dan laat ik het werk nu over aan degene die me de zoekopdracht heeft gegeven. Haha :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Oki. Dan laat ik het werk nu over aan degene die me de zoekopdracht heeft gegeven. Haha :'D


    Haha, helemaal goed!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ga ook wat proberen, maar ik ben nu niet thuis, dus dat wordt vanavond of morgen


    You can only love someone... If you first love yourself.

    MysteryLove schreef:
    Ik ga ook wat proberen, maar ik ben nu niet thuis, dus dat wordt vanavond of morgen


    Okee (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik probeer zo wel wat. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I'm gonna to try something. Het is een geweldig verhaal!
    Ik kan je helaas niet beloven dat het geweldig wordt. Mijn covers zien er namelijk meestal afschuwelijk uit. x_x


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb meerdere versies - bij de één heb ik brieven, bij de ander niet. Zonder vond ik persoonlijk mooier. :3
    Als er iets veranderd moet worden, hoor ik 't wel.





    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''