• Hee leuke Q'ers,

    voor mijn nieuwe verhaal Ik schrijf je zoek ik iemand die een cover voor me wil maken.

    “I have tried to be a man of letters in love with ideas in order to be a wiser and more loving person, hoping to leave the world just a little better than I found it.”
    - Cornel West, The Cornel West Reader


    Als Huguette zeventien is geworden, besluit ze dat alles anders moet. Ze besluit elke dag een brief te schrijven: aan haar moeder, haar vriendin en de jongen die ze zo wanhopig leuk vind, maar ook aan de postbode, zichzelf, de toekomst en de weerman. Sommige brieven verstuurt ze, andere blijven liggen - soms voor even, soms voor altijd.

    Een verhaal over de hersenspinsels van een jong meisje, dat haar positie in de wereld probeert te begrijpen.


    De cover moet de titel erop hebben, evenals plaatjes van brieven en als het even kan een meisje met donkere krullen en lichte ogen (het liefst grijs).
    De titel wil ik het liefst in een lettertype dat lijkt op handgeschreven letters. Ik geef verder alle vrijheid om deze cover in te richten.
    Als je het teveel moeite vind om zelf plaatjes te zoeken, wil ik er zelf ook wel even naar zoeken.

    Voor verdere informatie kun je natuurlijk altijd vragen stellen. Ik hoop dat iemand deze cover wil maken. Als beloning zal ik degene die de mooiste cover maakt 10 credits geven.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Macabre schreef:
    Ik heb meerdere versies - bij de één heb ik brieven, bij de ander niet. Zonder vond ik persoonlijk mooier. :3
    Als er iets veranderd moet worden, hoor ik 't wel.





    Ah, dat meisje past mooi bij 't bos. Vooral haar haar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben ook met iets bezig!


    The sun will rise and we will try again.

    Macabre schreef:
    Ik heb meerdere versies - bij de één heb ik brieven, bij de ander niet. Zonder vond ik persoonlijk mooier. :3
    Als er iets veranderd moet worden, hoor ik 't wel.






    Ik vind ze echt hartstikke mooi! Je hebt gelijk over de brieven, ik denk dat de tweede versie mijn favoriet is. Dat is ook precies de reden waarom ik mensen graag de vrijheid wil geven om met hun eigen versie te komen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Afdsqkjfdsqf. Moesten mijn laptop en photoshop het nou doen, had ik iets geprobeerd, maar mijn laptop wil niet meer opstarten. :'D

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 15:30 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    Afdsqkjfdsqf. Moesten mijn laptop en photoshop het nou doen, had ik iets geprobeerd, maar mijn laptop wil niet meer opstarten. :'D



    Oh dat is echt vervelend!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    FaultInOurStars schreef:
    (...)


    Oh dat is echt vervelend!


    Ja, nogal, en mijn photoshop wil geen documenten meer openen, haha.
    Ik moet mijn laptop nodig eens binnendragen, want nu heb ik er geen meer. Of een die half werkt, maar dat is ook niet handig. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    FaultInOurStars schreef:
    (...)

    Ik vind ze echt hartstikke mooi! Je hebt gelijk over de brieven, ik denk dat de tweede versie mijn favoriet is. Dat is ook precies de reden waarom ik mensen graag de vrijheid wil geven om met hun eigen versie te komen.

    Ik ben blij dat je het wat vindt!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    hope you like it

    Ik zoek alleen nog een meisje dat erbij past, ik kan gewoon niets vinden. T_T


    Some people are art and do art at the same time

    Klaar! Ik hoop dat je het wat vindt (:



    The sun will rise and we will try again.

    Ik ga toch wat proberen. :v Raakte per ongeluk geïnspireerd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als iemand wat geschikte meiden foto's postte..


    Some people are art and do art at the same time

    Zoek er?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    ^ Kan geen goede plaatjes vinden.
    Ik suck in zoeken, don't hit me. :c


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zal kijken of ik er nog meer kan maken


    The sun will rise and we will try again.