• Hee leuke Q'ers,

    voor mijn nieuwe verhaal Ik schrijf je zoek ik iemand die een cover voor me wil maken.

    “I have tried to be a man of letters in love with ideas in order to be a wiser and more loving person, hoping to leave the world just a little better than I found it.”
    - Cornel West, The Cornel West Reader


    Als Huguette zeventien is geworden, besluit ze dat alles anders moet. Ze besluit elke dag een brief te schrijven: aan haar moeder, haar vriendin en de jongen die ze zo wanhopig leuk vind, maar ook aan de postbode, zichzelf, de toekomst en de weerman. Sommige brieven verstuurt ze, andere blijven liggen - soms voor even, soms voor altijd.

    Een verhaal over de hersenspinsels van een jong meisje, dat haar positie in de wereld probeert te begrijpen.


    De cover moet de titel erop hebben, evenals plaatjes van brieven en als het even kan een meisje met donkere krullen en lichte ogen (het liefst grijs).
    De titel wil ik het liefst in een lettertype dat lijkt op handgeschreven letters. Ik geef verder alle vrijheid om deze cover in te richten.
    Als je het teveel moeite vind om zelf plaatjes te zoeken, wil ik er zelf ook wel even naar zoeken.

    Voor verdere informatie kun je natuurlijk altijd vragen stellen. Ik hoop dat iemand deze cover wil maken. Als beloning zal ik degene die de mooiste cover maakt 10 credits geven.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Misslove88 & Laevatain: heel erg bedankt! Zo veel mooie covers hier.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Geschreven letters was echt heel lelijk, dus dit is het geworden, maar het heeft ook iets met brieven te maken. Misschien ga ik nog een andere maken, maar dat weet ik nog niet. Ik hoop dat je het wat vindt!


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik heb er nog één gemaakt.


    The sun will rise and we will try again.

    *veegt zweet van voorhoofd af*
    Het is af! Het duurde alleen superlang voor ik mooie afbeeldingen kon vinden. Deze afbleedingen zijn ook niet echt de prachtigste, en de cover is ook niet mijn beste werk tbh. Maar ja, ik vind hem dan ook niet mislukt ofzo, maar mijn cover is vergeleken sommigen hier verschrikkelijk.
    En misschien probeer ik later wat anders c:
    (bovendien is hij erg klein. x_X Daar kan ik niets aandoen, boven hoofdstukken is hij wat groter, tenminste, als je hem neemt (wat denk ik niet het geval gaat worden :p))

    Hier is hij dan.


    Oh, en hier kun je 'm groter bekijken ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb er nog één gemaakt. ^^

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 16:21 ]


    The sun will rise and we will try again.





    Zo, daar had ik even zin in.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 19:28 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    ^
    O_o
    En dan kom ik aan met dit..

    Probeersel numero twee inmiddels;


    Groter c:


    Some people are art and do art at the same time

    Moth schreef:





    Zo, daar had ik even zin in.


    Oh dafuq. Hoe doe je het toch altijd?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Osgiliath schreef:
    (...)

    Oh dafuq. Hoe doe je het toch altijd?


    Haha. Echt he. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Wel ja, voor mij is 't gewoon een kwestie van visualiseren en vervolgens uitvoeren. Maar, goed. Uitgebreid hoeft niet altijd te betekenen dat-ie automatisch gekozen wordt. Misschien past 't wel niet eens bij het verhaal. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jongens, jullie maken allemaal zulke mooie covers! Kiezen wordt echt een drama.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nog eentje. Ik vind het erg leuk om te maken. ^^



    Oké, de laatste:

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 21:07 ]


    The sun will rise and we will try again.



    Mijn eerste ontwerp ;P
    Simpel, haha, but miss hou je van simpel? ;P


    ~My Mind Is Free~

    Moth schreef:
    Wel ja, voor mij is 't gewoon een kwestie van visualiseren en vervolgens uitvoeren. Maar, goed. Uitgebreid hoeft niet altijd te betekenen dat-ie automatisch gekozen wordt. Misschien past 't wel niet eens bij het verhaal. :v
    Elke keer opnieuw breng je me van mn melk. Opnieuw zo mooi. Wanneer is je shopje weer open, want ik kan wel een banner gebruiken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Laevatein schreef:
    Nog eentje. Ik vind het erg leuk om te maken. ^^



    Oké, de laatste:



    Met welke programma doe je dit?


    Some people are art and do art at the same time