• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Tuurlijk.’ Ik probeerde een soort van emotie van zijn gezicht of uit zijn stem op te maken maar het was gewoon emotieloos. Niet zoals ik gewend bij hem was en ergens deed dat mijn nekharen overeind staan.
    ‘..we hebben les van Snape, verweer tegen de zwarte kunsten. Ik denk niet echt dat je dat nodig hebt.. aangezien je al goed bezig bent met zwarte magie..’
    Ik deed mijn mond open om wat te zeggen maar voor het eerst leek ik het niet te weten. Iets in hem leek mij te temmen hoewel ik het niet kon beschrijven wat het was en het liefst duwde ik mijzelf weer zo dicht mogelijk tegen hem aan maar in plaats daarvan liet hij me los en deed de deur open waar hij even me aanstaarde. Of hij twijfelde of hij me hier zou achterlaten of niet. Ik beet op mijn lip en voelde plotseling toch zijn hand die van mij omsluiten.
    Voor ik er erg in had liepen we al de lokaal in waar hij me meteen naar achteren trok in een hoekje.
    'Oh; heei George.' Ik keek op en zag de identieke tweeling van George voor ons plaats nemen. Snel keek ik naar George die wegkeek alsof hij voor me schaamde. Alweer. Ik snap niet waarom. Iedereen zou zijn plek verruild hebben om mij te krijgen en toch kon ik mijzelf zo onzeker voelen bij George.
    ‘Dus die Campbell is inderdaad een vriendje? Heb ik namelijk van won won gehoord; hij verklapt veel en vaak komt dat echt van pas ook.'
    Ik voelde de bloed naar mijn hoofd stijgen en keek gauw naar de grond. ‘tactisch, fred.’ Murmelde ik zachtjes.
    'Hou je mond Fred.' Het werd ijzig stil in het lokaal en even was ik bang dat iedereen naar ons staarde tot ik ‘Iedereen is er?’ gezegd hoorde worden waardoor ik opkeek. Naar de twee donker zwarte ogen die iedereen zo leek te doorboren met een vleugje kilte.
    'Aangezien ik niet had verwacht dat er ook studenten uit de heden en toekomst zouden komen gaan jullie vandaag maar de eerste tien pagina's overschrijven uit de lesboek van deze tijd. En ik wil dat iedereen daarom samen met iemand uit deze tijd gaat zitten om zijn of haar boek te gebruiken.. En de studenten die protesteren en nog steeds samen zitten uit de persoon van hun eigen tijd moet niet de eerste tien maar twintig pagina's overschrijven.'
    Meteen keek ik naar George en ergens hoopte ik op een opmerking vanuit zijn hoek maar het bleef stil. Hij pakte zelfs zijn boek niet terwijl iedereen dat juist wel haastig deed.
    'Dus jij ook; potter.' Hoorde ik nog Snape zeggen maar ik concentreerde me niet eens meer op hem. Ik keek slechts naar George voordat ik naar zijn tas boog en de Verweer van Zwarte Kunst boek pakte die ik opensloeg en zonder George aan te kijken pakte ik zijn hand die ik onder tafel trok en zachtjes met mijn duim erover streelde wat verscholen was achter mijn been. Hoewel ik dat erg weinig vond was het beter dan niets. Vooral om het feit dat hij zo raar deed. ‘Tien pagina’s valt nog mee; vind je niet.’ Probeerde ik om zijn stem weer te horen.

    James Sirius Potter

    'Aangezien ik niet had verwacht dat er ook studenten uit de heden en toekomst zouden komen gaan jullie vandaag maar de eerste tien pagina's overschrijven uit de lesboek van deze.tijd.. En ik wil dat iedereen daarom samen met iemand uit deze tijd gaat zitten om zijn of haar boek te gebruiken..' Ik zuchtte geergerd. Overschrijven. Werkelijk. Mijn hand had al genoeg beweging op de zwerkbalveld en van het weinige huiswerk dat ik maakte en dan nog tien pagina’s overschrijven. Dit was een brute marteling.
    'En de studenten die protesteren en nog steeds samen zitten uit de persoon van hun eigen tijd moet niet de eerste tien maar twintig pagina's overschrijven.' Studenten sprongen op en voordat ik nog wat kon doen gezien Albus bleef zitten voelde ik zijn hand rond mijn pols wat me lichtelijk liet schrikken. Voor de eerste keer waardoor ik hem aankeek en ik hem zijn hoofd zag schudden zonder mij aan te kijken. ‘Alsjeblieft. Blijf hier; misschien gaat hij het niet zien.’ Hoorde ik hem murmelen en aan zijn houding en stem te horen kon ik zien dat hij zenuwachtig en bang was.
    ‘Dus jij ook; Potter.’ Ik keek op in Snapes gezicht die ik niet eens had aan horen kon. Hij keek me met pure kilte aan en ik trok mijn pols los uit Albus greep en pakte op mijn beurt zijn hand om zachtjes er over te strelen om hem wat rustiger te maken.
    ‘Professor, iedereen heeft al een plek bij iemand van deze tijd. Wij blijven over en gezien u leraar bent denk ik dat u vast ook een exemplaar van die boek heeft waar ik en Albus vrijwillig over zullen schrijven.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Hij is niet altijd zo, hij… Hij is de enige die ik heb en ik heb hem beloofd dat ik er altijd voor hem ben en dat is een belofte die ik niet ga breken want..’ Zijn blik schoot omhoog en voor het eerst sinds ik hem gezien had in de korte tijd leek ik vastberadenheid te zien.
    ‘Want ik hou van hem en je kent hem niet. Hij is geen hersenloze moordenaar. Je moet het alleen zien. Ik blijf altijd bij zijn zijde, Draco, wat je ook zegt.’ Ik slikte en ergens deed het me zeer dat hij me niet vader noemde of iets. Vooral gezien mijn vader ook niet ideaal was naar mij. Ik had hem vele malen teleurgesteld zelfs. Vooral om het feit dat Griffel beter weet te scoren dan ik en zij is een muggleborn. Maar wie verwacht er dan ook dat ik mijn boeken in kan slikken. Ik was niet zoals zij en dat zal ik nooit worden.
    ‘En waarom kuste jij George Weasley?’ ik zag een frons op zijn gezicht komen en ik schudden mijn hoofd.
    ‘Ik heb hem niet gezoend. Ik werd omgedraaid en voor ik het wist voelde ik zijn lippen op die van míj. Ik val echt niet op een Weasley. Zeker niet op die nutteloze tweeling die te belazerd zijn om een redelijke SLIJMBAL – percentage te halen. Schaamte van de tovenaarswereld zeg ik je en als Campbell Saunders werkelijk met hem een relatie heeft en jij bent er ook nog; dan zou ik de keuze snel gemaakt hebben.’ Waagde ik met een glimlach voordat ik een serieus gezicht trok en mijn hand op zijn schouder legde om hem recht in zijn ogen aan te kijken.
    ‘Ik weet niet wat ik doe in de toekomst; Scorpius. Vooral omdat ik je nu zo zie ben ik bang dat ik werkelijk een monster voor je ben. Ik kan niet zeggen dat ik er dan voor je ben omdat ik niet weet wie ik dan ben. Ik wil wel dat je weet dat ik er nu voor je ben. Altijd.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Always <'3

    Je houdt me van mijn leerwerk af (N)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Always <'3

    Je houdt me van mijn leerwerk af (N)


    Zo ben ik (: oh god Draco ik haat je omdat je lief tegen Ginny doet ='3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eigenlijk moet ik ook leren maar lukt ook weer niet door jullie =]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Scorpius Malfoy

    ‘Ik heb hem niet gezoend. Ik werd omgedraaid en voor ik het wist voelde ik zijn lippen op die van míj. Ik val echt niet op een Weasley. Zeker niet op die nutteloze tweeling die te belazerd zijn om een redelijke SLIJMBAL – percentage te halen. Schaamte van de tovenaarswereld zeg ik je en als Campbell Saunders werkelijk met hem een relatie heeft en jij bent er ook nog; dan zou ik de keuze snel gemaakt hebben.’ Hij glimlacht even en ik glimlach een beetje terug. Dan kijkt hij serieus en legt hij een hand op mijn schouder. Ik krimp in elkaar en probeer hem te ontwijken.
    ‘Ik weet niet wat ik doe in de toekomst; Scorpius. Vooral omdat ik je nu zo zie ben ik bang dat ik werkelijk een monster voor je ben. Ik kan niet zeggen dat ik er dan voor je ben omdat ik niet weet wie ik dan ben. Ik wil wel dat je weet dat ik er nu voor je ben. Altijd.’ Ik duw hem van me weg en doe een stap naar achteren.
    'Je hebt geen recht, géén recht om de lieve vader-rol te spelen. Die is je al een tijdje geleden - of een tijdje later, weet ik veel - afgenomen. Ik ben klaar met de leugens. Als je me even laat, kan ik naar potions toe.' Ik loop weg en hou de tranen tegen. Ik mag niet huilen, anders lijk ik zwak en dat mag niet. Ik loop het lokaal binnen en loop naar professor Sneep. Blijkbaar trekt hij Zwadderaars altijd voor, wat best een voordeel is.
    'Ik ben Scorpius Malfoy, zoon van Draco Malfoy. Het spijt me dat ik te laat ben.' Ik kijk de klas rond en mijn blik valt meteen op Campbell en George, die naast elkaar zitten. Ik besluit zo ver mogelijk van ze af te gaan zitten, wat dus helemaal vooral is. Ik pak mijn boek erbij en sla het open.


    Spoiler alert: you will save yourself

    oh wauw je bent een bitch tegen al mijn personages Linde D'; wth heb ik fout gedaan x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik staarde maar naar de rand van mijn tafel en probeerde te ontdekken of het nou scheef of recht stond of mijn wereld stond op zijn kop. Ach ja, letterlijk stond het al op zijn kop en nu ook figuurlijk.
    Campbell boog zich naar mijn tas toe waar hij de verweer tegen de zwarte kunsten boek op onze tafel gooide en het open sloeg waardoor het ook boven de randje uitstak waar ik naar staarde dus nu naar het boek keek. Ik wilde mijn hand uitstakken om een veer te pakken maar die werd al snel gegrepen door Campbell wiens duim er zachtjes over streelde
    ‘Tien pagina’s valt nog mee; vind je niet.’
    Ik perste mijn lippen op elkaar en knikte met mijn hoofd. Ik waagde om iets te zeggen maar in plaats van dat staarde ik maar naar de letters in het boek.
    'Jij bent er misschien aan gewend geraakt. Dit is een marteling voor mij.' Zei ik dan en zuchtend keek ik weer op om door het klas te staren. Iedereen was aan het schrijven en iveral hoorde je ruwe gekras van veren. Maar ik deed niets. Ik heb niet echt zin ook.
    'Weasley..'
    Ik schrok van het horen van de plotselinge stemmetje van Snape toen hij baast mij stond.
    'Waarom ben je niet aan het schrijven?' Ik zucht even en schudde mijn hoofd.
    'Over vierentwintig uur ga ik dood, professor. Ik wilde dat dit een mooie, laatste dag zou worden en tot zover is het een nachtmerrie en uw opdracht maakt het er niet beter op.'
    Hij keek me maar kil aan en ik staarde hem kil terug alsof het een staar wedstrijdje was.
    'Dat is je eigen probleem; weasley. Begin nu maar, anders kost elke minuut waarin je niet schrijft een afdelingspunt minder.'
    Ik zuchtte toen hij zich omdraaide en wegliep.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    oh wauw je bent een bitch tegen al mijn personages Linde D'; wth heb ik fout gedaan x.o'


    Niet jou schuld oke, misschien een beetje want Scorpius is heel verdrietig doordat Campbell George leuker vindt dan Scorpius en daarom heeft hij het gevoel dat niemand om hem geeft en hij wil niet te gehecht raken aan zijn vader om als hij weer in de toekomst is een enorme tegenslag te hebben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Potter

    James liet mijn hand los waardoor ik even dacht dat hij weg zou lopen wat me bang maakte maar hij pakte ook mijn ha d vast waar hij met zijn duim over begon te strelen. Met een glimlach keek ik op naar James en dan eeer terug naar Snape.
    ‘Professor, iedereen heeft al een plek bij iemand van deze tijd. Wij blijven over en gezien u leraar bent denk ik dat u vast ook een exemplaar van die boek heeft waar ik en Albus vrijwillig over zullen schrijven.’
    Ik knikte vriendelijk met mijn hoofd en probeerde de kille sfeer te vermijden. Het leek alsof hij diep aan het denken was om iets te kunnen zeggen maar liep uiteindelijk weg en greep naar zijn eigen boek die op zijn bureau lag en gooide het op onze tafel neer.
    'Van bladzijde drie tot drieëntwintig, af voor morgen.' En met dat liep hij weg naar George en Campbell toe.
    'Weasley..'
    'Oh Merlin hij is afschuwelijk' siste ij zachtjes en rukte de boek open en ondanks van wat ik zei haalde ik gauw mijn perkament en veer uit mijn tas.
    'Dankjewel; overigens.. maar nu moet je ook dankzij mij zoveel schrijven- uh- ik kan wel wat bladzijdes doen voor je als je wilt aangezien het mijj schuld is..'
    'Ik wil niets horen; potter.' Hoorde ik plotseling Snape roepen die terug naar voren liep. Ik hield even mijn mond en keek James aan om daarna een klein glimlachje tevoorschijn te persen.
    'Ik haat die man. Als we terug thuis zijn ga ik even een gesprekje met pap voeren..'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    oh merlin ik weet niet wat ik met cage aan moet ik denk dat het op knappen staat :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George word vanzelf wel weer normaal hoor; hij zit nu rven in een depressie en leidt aan een grote shok. Aangezien hij te horen kreeg dat Freddie dood gaat, Camp ooit ook terug naar zijn eigen tijd gaat en een jongen voor zijn neus gedood heeft en al.. het heeft tijd nodig :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    George word vanzelf wel weer normaal hoor; hij zit nu rven in een depressie en leidt aan een grote shok. Aangezien hij te horen kreeg dat Freddie dood gaat, Camp ooit ook terug naar zijn eigen tijd gaat en een jongen voor zijn neus gedood heeft en al.. het heeft tijd nodig :Y)


    I will do anything to make things right again ='3 met beide cages ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    I will do anything to make things right again ='3 met beide cages ('x


    Haha, ahw =) ik ben dan erg benieuwd naar Camp ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Jij bent er misschien aan gewend geraakt. Dit is een marteling voor mij.’ Zachtjes bleef ik met mijn duim over zijn hand door strelen. Allang blij dat hij iets naar mij gezegd heeft en ergens wilde ik zijn stem het liefst nog een keer horen en negeerde dan ook totaal het boek dat voor mij op tafel lag terwijl ik slechts naar onze handen staarde.
    ‘Weasley..’ ik keek geïrriteerd op naar de man die George en mij lastigvielen.
    ‘Waarom ben je niet aan het schrijven?’ ik hoorde een kleine zucht naast me voordat ik zijn stem weer hoorden en niet eens op lette wat hij zei. ‘Over vierentwintig uur ga ik dood, professor. Ik wilde dat dit een mooie, laatste dag zou worden en tot zover is het een nachtmerrie en uw opdracht maakt het er niet beter op.’ Een glimlach verscheen rond mijn lippen hoewel ik geen idee had waarom.
    ‘Dat is je eigen probleem; Weasley. Begin nu maar, anders kost elke minuut waarin je niet schrijft een afdelingspunt minder.’ ik draaide me weer om naar George en kneep zachtjes in zijn hand.
    ‘Wees gerust; hij gaat ook dood.’ Fluisterde ik zachtjes terwijl mijn ogen diep in die van George staarde en wetende dat toch iedereen naar hun perkament keek sloot ik mijn ogen en drukte voor slechts een seconde mijn lippen op die van hem wat meteen allerlei stroomschokjes voortbracht.
    ‘Je-je bent geweldig; George. Dat meen ik.’ Ik beet even op mijn lip voor ik met een kleine blos mijn perkament tevoorschijn haalde en allerlei emoties door mijn heen raasde. Ergens voelde ik me zwak maar ook weer verbonden. Nog nooit had ik iemand een compliment gegeven uit mijn hart en het feit dat ik dat nu deed bewees dat een klein deel van mijzelf verloren was.

    Smelt nou iets voor Cam; Please D’; hij gaat dood omdat hij bang is dat je boos bent.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya