• Ergens buiten New York, in Amerika, staat de Williams High School. Op een dag krijgt de school er eindelijk weer nieuwe leerlingen bij. Als de leerlingen eenmaal hun eerste schooldag achter de rug hebben blijkt dat ze de school helemaal niet normaal is, want de hele school zit vol met Shape-Shifters. Ook komen de leerlingen erachter dat ze door de school uitgekozen zijn omdat ze zelf ook Shape-Shifters zijn. Natuurlijk brengt dit een hoop lol en chaos met zich mee maar toch hebben de nieuwe leerlingen er moeite mee om het niet te vertellen aan de normale mensen buiten de school. Alles voor de leerlingen is nieuw, maar ze krijgen hulp met het veranderen in het dier maar krijgen ook de kennis die ze nodig hebben om te weten wat je wel en niet moet doen als je een Shape-Shifter bent. Kortom, dit is een groot avontuur voor de nieuwe leerlingen, want ze krijgen een fantastische schooltijd die ze niet snel vergeten.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Catriona 'Cat' April Woods || Thaluke || Kat || 1.1
    -Gereserveerd voor Fireprooff
    - Skylar 'Sky' Demi Elliot || Cogitationes || Husky || 1.5
    - Loek Lea Birney || AsshiexIrwin || Rode Panda || 1.2
    - Lavine Adeline Marchon || Banshees || Lynx || 1.4
    - Yeva "Yva, Yv" Gray || Aequor || Jaguar || 1.7
    - Chessa Kisha Akimov || Memaze || Wallaby || 1.3
    - Zoe Roth || suzannabandana || Woelmuis || 1.3
    -Gereserveerd voor Raccoon || Anaconda || 1.11
    -Gereserveerd voor Levinia || Vlinder
    -Gereserveerd voor Aequor || Pandabeer || 1.13
    -Gereserveerd voor Torquay || Havik || 1.20
    -Gereserveerd voor Mashtonx
    -
    -
    -


    Jongens:
    -Gereserveerd voor Luke_Pinguin || Vos || 1.5
    - James Robert McMahon || Luke_Pinguin || Wolf || 1.4
    - Floyd Michael Bradley || MikeyClifford || Tijger || 1.17
    - David Sam Elliot || Cogitationes || Poema || 1.5
    - Mason Logan Dashner || Raccoon || Wasbeer || 1.6
    - Ace Matthew Bradley || MikeyClifford || Cheetah || 1.18
    - Taylor Navid O'Neill || Mashtonx || Jakhals || 1.6
    - Blake Emanuel Alvaro || Torquay || Grizzlybeer || 1.12
    -Gereserveerd voor Dakruon || 1.11
    - Jonathan 'John' Prince || x Diamonds || Hert || 1.14
    - Jared Ashton Jackson || Thaluke || Herdershond || 1.12
    -
    -


    Leraren: Vol!
    - Julliette Amanda Lockhart || Thaluke || Arend || Frans en Zwaardvechten || 1.3
    - Anthony Ben Cumberton || Asshiexirwin || Afrikaanse Wilde Hond || Hardlopen en Geschiedenis || 1.8
    -Gereserveerd voor Luke_Pinguin || Zwarte Panter || Shape-Shifting en Zwemmen
    - Kaylee Victoria Deyes || Autumnafi || Eekhoorn || Dans en Muziek || 1.12
    - Cecile Martens || Memaze || Stokstaartje || Drama en Speerwerpen || 1.12
    - Isaac Louis Devlin || Penny || Egel || Biologie en Verzorging || 1.15



    Invullen Leerling:
    Naam:
    Leeftijd: (16 t/m 20)
    Jaar:
    Dier:
    Uiterlijk: (Graag met foto)
    Innerlijk:
    Keuzevakken: (Het liefst 3 of 2)
    Extra:



    Invullen Leraar:
    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 25 jaar)
    Les(sen):
    Uiterlijk: (Graag met foto)
    Innerlijk:
    Dier:
    Extra:



    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet, elke Shape-Shifter is gelijk.
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag altijd oefenen met je Shape-Shifting maar zorg dat je anderen niet stoort.
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert het dier waar je in kan veranderen, en wees dus niet teleurgesteld als je dit dier niet leuk vind, het is aan jou toegewezen.
    8. Je laat de dierlijke instincten jezelf niet overnemen want dan raak je volledig de controle over jezelf kwijt.
    9. Je krijgt een bepaalde badge op je shirt die je ook moet blijven dragen want dan kan iedereen zien in welk dier jij kan Shape-Shiften, omdat op de badge het dier staat waar jij in kan veranderen.
    10. Er is geen schooluniform maar de badge moet je elke dag op hebben.


    RPG Regels:
    - Minimaal 200 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag maar laat het niet te vaak gebeuren.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen kunnen trouwens al wel in het dier veranderen dus dat is wel realistisch.
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin of Thaluke.
    - En de belangrijkste regel: Have fun!



    Info over de lessen:

    De vakken:

    Verplichte lessen:
    ~ Geschiedenis.
    ~ Shape-Shifting.
    ~ Dansen.
    ~ Frans.
    ~ Drama.
    ~ Biologie.

    Keuzevakken:
    ~ Speerwerpen.
    ~ Muziek.
    ~ Verzorging.
    ~ Hardlopen.
    ~ Zwaardvechten.
    ~ Zwemmen.



    Met behulp van de fantastische Noa (Thaluke).

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 21:00 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Als het zou mogen zou ik graag een jongen willen reserveren met als dier een sneeuwpanter als dat zou kunnen


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Oh holy shit, veel mensen kiezen een katachtige.


    Ludovico Einaudi

    Memaze schreef:
    Oh holy shit, veel mensen kiezen een katachtige.
    Ik wil anders ook wel een beer hoor als dat beter is? an doe ik een grizzly beer


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik ben aan het twijfelen of ik misschien nog een personage zou bijnemen. Mijn vingers jeuken om iemand te verzinnen die in een slang kan veranderen :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik ben aan het twijfelen of ik misschien nog een personage zou bijnemen. Mijn vingers jeuken om iemand te verzinnen die in een slang kan veranderen :x


    Je mag drie personages dus van mij mag het (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Je mag drie personages dus van mij mag het (:
    Meh, schrijve jij. Dan kan k zien pf Yv en James bij elkaar passen >:3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Torquay schreef:
    Als het zou mogen zou ik graag een jongen willen reserveren met als dier een sneeuwpanter als dat zou kunnen


    Een jongen mag maar zoals Memaze zei, kiezen er teveel mensen voor een katachtige dus gaat er nu ook een stop op anders zit de hele school vol met alleen maar katachtige. Maar in andere post zei dat je dan eem grizzlybeer neemt, dat vind ik goed, ik zal je erbij zetten.


    @Aequor, Ik ga eerst ontbijten, moehahaha >:3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Een jongen mag maar zoals Memaze zei, kiezen er teveel mensen voor een katachtige dus gaat er nu ook een stop op anders zit de hele school vol met alleen maar katachtige. Maar in andere post zei dat je dan eem grizzlybeer neemt, dat vind ik goed, ik zal je erbij zetten.


    @Aequor, Ik ga eerst ontbijten, moehahaha >:3


    DAAH JIJ DUIVEL.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Yeah! I like it!
    Je moet alleen wel weten dat ik niet van plan ben Taylor de meest brave jongen te gaan laten spelen, maar dat had je hoogstwaarschijnlijk al wel begrepen :P .



    Riley word ook een bad-boy, fantastisch duo dan ;D


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Aequor schreef:
    (...)

    DAAH JIJ DUIVEL.


    Dat moet je maar tegen het brood en mijn glas sinaasappelsap zeggen >:3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Dat moet je maar tegen het brood en mijn glas sinaasappelsap zeggen >:3

    VERVLOEKT ZIJT GIJ, GLAS SINAASAPPELSAP. _O_


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Aequor schreef:
    (...)
    VERVLOEKT ZIJT GIJ, GLAS SINAASAPPELSAP. _O_


    Het glas sinaasappelsap komt je pakken vanavond >:3 Moehahaha (A)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik verklaar Yva af. Qua uiterlijk moet je vooral naar de bovenste foto kijken ;D
    En nogmaals, voor de mensen die "nieuw" zijn in deze RPG en haar beschrijving nog niet hebben gelezen/gezien:
    Ik heb bij extra een stuk geplaatst wat BELANGRIJK is voor IEDEREEN uit deze RPG. Gelieve dit even te lezen ;D

    Aequor schreef:



    Naam: Yeva "Yva, Yv" Gray - Iedereen noemt haar Yva of Yv, wat naar Yeva (adem van leven) verwijst.
    Leeftijd: 17, verjaart op 19 Mei.
    Jaar: 2.
    Dier: Jaguar, waarbij op haar "kopje" een blond stuk haar zit - uiteraard gewoon kort - met hier en daar een blauwe pluk. Uiteraard heeft deze "Yvuar" - MWUAHAHAHA kon t niet laten >:3 - intens lichtblauwe ogen.



    Uiterlijk: [FC: Jennifer Lawrence] Yva heeft kort, blond haar met hier en daar een blauwe pluk. Ze heeft intens lichtblauwe ogen en een lichte huid. Ze is erg slank en weegt dan ook niet veel, ookal houdt ze van eten. Ze is niet groot, in de 1.67, en vindt dit een prima lengte voor haarzelf. Yva heeft een piercing in haar rechteroor, die bestaat uit twee ijzeren ringetjes. Haar lippen zijn zachtroze en bijna dezelfde kleur als haar huid. Ze heeft van nature lange wimpers en vaak rode wangen, aangezien ze erg snel verlegen is. Als ze lacht heeft ze kuiltjes in haar wangen, wat haar er erg schattig uit doet zien. Al is ze dit niet altijd.
    Ze draagt vaak jongensachtige kleren, zoals vesten, sweaters, truien en skinny jeans met Allstars of Adidas gympen. Ze houdt niet zo van rokjes en jurkjes, ze voelt zich er niet comfortabel in.
    Innerlijk: Yva ziet er vaak lief en schattig uit, misschien zelfs breekbaar, maar dat is ze totaal niet. Vanbinnen is ze een rots die bijna onmogelijk te breken is. Als ze zich down voelt bouwt ze een muur om zich heen en laat ze niemand meer binnen die muren. Ze kan soms erg hard overkomen, wat ze dan vaak niet zo bedoeld. Haar sarcasme zit haar vaak nog heel erg in de weg, evenals haar slechte gevoel voor humor. Vaak is ze verlegen, maar ze heeft soms ook een dag dat ze aan iedereen zal en moet laten zien dat ze alles kan. Wat zowat altijd mislukt.
    Toch houdt je aan haar - als je eenmaal langs haar muren weet te komen - toch nog een goede vriendin over. Ze blijkt toch niet zo hard te zijn, maar zelfs heel aardig en verlegen. Je kan een geheim aan haar vertellen zonder dat ineens iedereen het weet. Maar als je haar vertrouwen eenmaal hebt en je schend die, zal je ervoor boeten, en hard.
    Ze heeft verder een conditie waar je haast u tegen kan zeggen en is ze erg snel en behendig. Ze is goed in dingen ontwijken en is een natuurtalent met een zwaard. Ze kan ontzettend goed zingen en piano spelen, ook kan ze aardig tokkelen op haar gitaar.
    Keuzevakken: Muziek, hardlopen, zwaardvechten.
    Extra: Yva heeft een relatie met James McMahon en kan het goed vinden met Chessa.
    - Ik zal Yva langzamerhand in de RPG laten veranderen, wat betekent dat haar innerlijke jaguar haar zal overnemen. Dit valt te zien door veranderingen, zoals dat ze veel meer vlees en alles gaat eten en afstandelijker en "kattiger" gaat doen. Met andere woorden, ze gaat badass doen en overtreedt een schoolregel, en wordt helemaal gek omdat haar innerlijke jaguar haar overneemt. Ik heb dit idee met Luke_Pinguin besproken en officieel geclaimd, en jat je dit idee, zal de Yvuar achter je aankomen, hehehehehehehee >:3 -



    Ik schrijf deze gehele rol vanuit de ik-vorm.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 14:41 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Het glas sinaasappelsap komt je pakken vanavond >:3 Moehahaha (A)
    MWOAHAHA MAAR IK GA HEM LEEGZUIGEN ALS EEN GLAS COLAAAA >:3



    ALS EEN VAMPIER.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Aequor schreef:
    (...) MWOAHAHA MAAR IK GA HEM LEEGZUIGEN ALS EEN GLAS COLAAAA >:3



    ALS EEN VAMPIER.



    WOOW VAMPIERMAATJES!


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''