• Beste allemaal,

    Zoals jullie kunnen zien, is mijn naam niet langer rood. Na vier maanden ben ik geen moderator meer. Sommige mensen van het moderator-team hadden moeite met mijn mening, dus dat klikte sowieso niet. Ik probeerde hieraan te werken, maar ik ben twee weken geleden een grote fout begaan door een bericht naar een vriendin te sturen zonder toestemming. Daar werd erg boos op gereageerd en omdat ik bang was om het opnieuw fout te doen, heb ik gelogen en gezegd dat ik het berichtje niet gestuurd had. De moderators zijn erachter gekomen dat ik het bericht wel gestuurd heb en daarom hebben zij er uiteindelijk voor gekozen dat ze me het liefste zagen gaan.

    Ik wilde jullie toch even op de hoogte brengen van het feit dat ik niet langer moderator ben en de reden daarvan.

    Groetjes,
    Ron_Weasley.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 14:37 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Square schreef:
    Oh, wat jammer. :c
    In ieder geval is het, zoals iedereen hierboven eigenlijk ook al heeft gezegd, dapper van je dat je zo eerlijk durft toe te geven wat er gebeurd is en erkent dat je fout zat. Ik snap de mening van de mods om eerlijk te zijn ook heel goed, maar op z'n minst vertrek je zo toch met waardigheid.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind het knap dat je zo openlijk uit durft te komen voor een domme fout.

    In ieder geval heb ik persoonlijk helemaal niks te klagen gehad over je moderatorschap, misschien dat je dat toch wel fijn vind om te horen (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Hyorinmaru schreef:
    Ik vind het knap dat je zo openlijk uit durft te komen voor een domme fout.

    In ieder geval heb ik persoonlijk helemaal niks te klagen gehad over je moderatorschap, misschien dat je dat toch wel fijn vind om te horen (:


    Ik vond je als moderator ook wel leuk! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dankjulliewel. Het is inderdaad altijd leuk om te horen :$


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Square schreef:
    Oh, wat jammer. :c
    In ieder geval is het, zoals iedereen hierboven eigenlijk ook al heeft gezegd, dapper van je dat je zo eerlijk durft toe te geven wat er gebeurd is en erkent dat je fout zat. Ik snap de mening van de mods om eerlijk te zijn ook heel goed, maar op z'n minst vertrek je zo toch met waardigheid.


    Dit, en inderdaad: Pluspuntje voor je eerlijkheid.


    Tijd voor koffie.

    Elladan schreef:
    Ik vind het knap dat je zo openlijk je fout durft toe te geven. Ik denk dat velen daar nog iets van zouden kunnen leren.
    Hoewel ik zelf een hekel heb aan liegen, weet ik dat fouten maken menselijk is en het is jammer dat je geen tweede kans hebt gekregen.


    Happy Birthday my Potter!

    Square schreef:
    Oh, wat jammer. :c
    In ieder geval is het, zoals iedereen hierboven eigenlijk ook al heeft gezegd, dapper van je dat je zo eerlijk durft toe te geven wat er gebeurd is en erkent dat je fout zat. Ik snap de mening van de mods om eerlijk te zijn ook heel goed, maar op z'n minst vertrek je zo toch met waardigheid.



    Ik sluit me hierbij aan, maar ik wil wel zeggen dat ik het uitermate op prijs stel dat je zo open bent. Sommigen waren dat niet en en jij bent dat dus wel. (:


    26 - 02 - '16

    Jammer! ;c


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Square schreef:
    Oh, wat jammer. :c
    In ieder geval is het, zoals iedereen hierboven eigenlijk ook al heeft gezegd, dapper van je dat je zo eerlijk durft toe te geven wat er gebeurd is en erkent dat je fout zat. Ik snap de mening van de mods om eerlijk te zijn ook heel goed, maar op z'n minst vertrek je zo toch met waardigheid.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik kan nu wel mijn mening gaan vertellen over wat ik hier van vind maar dan heb ik het mod team dadelijk achter mij aan.
    Ik vind het jammer dat je nu niet meer rood bent ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het eigenlijk erg jammer dat je zo negatief je bericht neerzet. Hoe je het nu neerschrijft doe je alsof je zelf kleine foutjes hebt gemaakt, terwijl het veel verder ging dan dat. Dat je geen mod mag zijn omdat je een eigen mening hebt is ronduit belachelijk en incorrect. Mensen gaven je feedback en je sloeg die gewoon de wind in. Iedereen gaf je een tweede kans en nu doe je net alsof je ontslag al vast lag. Dit vind ik erg teleurstellend en had ik eigenlijk echt niet van je verwacht. Je doet alsof wat je deed alles behalve erg is. Een waarschuwing sturen of informatie bekend maken die nog niet bekend mag zijn is behoorlijk serieus, maar het kan de beste eens overkomen. Maar de leugens die je toen aan elkaar hebt geknoopt, hebben gewoon voor je eigen graf gezorgd. Mensen zijn in het verleden voor minder ontslagen en die waren toen een pak vriendelijker in hun bericht dan jij. Ik vind het fijn dat je je fouten openbaar toegeeft, maar de manier waarop staat me eigenlijk niet aan omdat je een totaal verkeerd beeld over de situatie schetst.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 19:51 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oké, dit is al zo'n twintig keer gezegd in het topic, maar applaus voor je eerlijkheid en openheid naar ons toe. Ik kende je niet zo goed, maar ik vind het geweldig van je dat je ervoor durft uit te komen - om eerlijk te zijn vind ik dat dat je juist een heel goede moderator had gemaakt, ondanks je fouten die je de das hebben omgedaan. Wat jammer dat je uit het team bent gezet. Ik vind dat iedereen een tweede kans verdient en dat het zonde is dat je bent moeten vertrekken, maar dat is mijn mening en die hoeft niemand met me te delen. Ik heb toch wel het gevoel dat we een goede mod armer zijn geworden, ook al heb ik nooit echt contact met je gehad tijdens je moderator-zijn.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 20:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Freljords schreef:
    Ik vind het eigenlijk erg jammer dat je zo negatief je bericht neerzet. Hoe je het nu neerschrijft doe je alsof je zelf kleine foutjes hebt gemaakt, terwijl het veel verder ging dan dat. Dat je geen mod mag zijn omdat je een eigen mening hebt is ronduit belachelijk en incorrect. Mensen gaven je feedback en je sloeg die gewoon de wind in. Iedereen gaf je een tweede kans en nu doe je net alsof je ontslag al vast lag. Dit vind ik erg teleurstellend en had ik eigenlijk echt niet van je verwacht. Je doet alsof wat je deed alles behalve erg is. Een waarschuwing sturen of informatie bekend maken die nog niet bekend mag zijn is behoorlijk serieus, maar het kan de beste eens overkomen. Maar de leugens die je toen aan elkaar hebt geknoopt, hebben gewoon voor je eigen graf gezorgd. Mensen zijn in het verleden voor minder ontslagen en die waren toen een pak vriendelijker in hun bericht dan jij. Ik vind het fijn dat je je fouten openbaar toegeeft, maar de manier waarop staat me eigenlijk niet aan omdat je een totaal verkeerd beeld over de situatie schetst.

    Ik praat ff voor mijzelf, maar ik begrijp echt wel dat de situatie niet mild was. Je word immers niet zomaar ontslagen. Ik heb zelf niet het gevoel dat ze met de vinger naar de crew wijst, ool niet in haar manier waarop.
    No offence, maar jij verteld nu in dit berichtje waarschijnlijk meer dan ze zelf had willen vertellen terwijl ze behoorlijk openhartig is erover. Dat vind ik jammer.
    Vat dit alsjeblieft niet op als een aanval.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 19:57 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wellicht vertelt Ron_Weasley niet het hele verhaal en wellicht wordt er ook een verkeerd beeld geschetst, maar dit vind ik vrij vergeeflijk. Ze vertelt dit immers uit haar eigen beleving en daar kan niemand iets aan veranderen. Ik neem ook aan dat de reden die ze hier geeft voor haar ontslag, ook de echte reden is. Het is jammer dat dit gebeurd is, maar er is zo te zien passend op gereageerd.
    Kwalijker vind ik echter de reactie van Freljords. Een bemiddelaar is er om onpartijdig problemen op te lossen, niet om de problemen aan te wakkeren of te verergeren. Daarom vind ik haar reactie ook uiterst jammer en niet bij haar positie passen, spijtig dat ik dit heb moeten lezen.

    Verder wens ik zowel jou als het modteam verder succes zonder elkaar. (:

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 20:19 ]

    Ik wist zelfs niet dat je een moderator was ....
    Maar spijtig voor je dat je er nu gene meer bent.


    If I were once a planet, you were the axis