• Beste allemaal,

    Zoals jullie kunnen zien, is mijn naam niet langer rood. Na vier maanden ben ik geen moderator meer. Sommige mensen van het moderator-team hadden moeite met mijn mening, dus dat klikte sowieso niet. Ik probeerde hieraan te werken, maar ik ben twee weken geleden een grote fout begaan door een bericht naar een vriendin te sturen zonder toestemming. Daar werd erg boos op gereageerd en omdat ik bang was om het opnieuw fout te doen, heb ik gelogen en gezegd dat ik het berichtje niet gestuurd had. De moderators zijn erachter gekomen dat ik het bericht wel gestuurd heb en daarom hebben zij er uiteindelijk voor gekozen dat ze me het liefste zagen gaan.

    Ik wilde jullie toch even op de hoogte brengen van het feit dat ik niet langer moderator ben en de reden daarvan.

    Groetjes,
    Ron_Weasley.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 14:37 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ignatius schreef:
    Wellicht vertelt Ron_Weasly niet het hele verhaal en wellicht wordt er ook een verkeerd beeld geschetst, maar dit vind ik vrij vergeeflijk. Ze vertelt dit immers uit haar eigen beleving en daar kan niemand iets aan veranderen. Ik neem ook aan dat de reden die ze hier geeft voor haar ontslag, ook de echte reden is. Het is jammer dat dit gebeurd is, maar er is zo te zien passend op gereageerd.
    Kwalijker vind ik echter de reactie van Freljords. Een bemiddelaar is er om onpartijdig problemen op te lossen, niet om de problemen aan te wakkeren of te verergeren. Daarom vind ik haar reactie ook uiterst jammer en niet bij haar positie passen, spijtig dat ik dit heb moeten lezen.

    Verder wens ik zowel jou als het modteam verder succes zonder elkaar. (:
    Ik vind het jammer dat je dat je mijn post zo opvat, maar goed. Ik wil helemaal geen problemen aanwakkeren, maar gewoon enkele misverstanden recht zetten. Ik vind het spijtig dat ze de hele situatie verkeerd schets naar jullie toe en wou daarom even opkomen voor de andere moderators omdat zij nu als de boemans worden aanschouwd, want ze kreeg wel degelijk een tweede kans.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    (...)Ik vind het jammer dat je dat je mijn post zo opvat, maar goed. Ik wil helemaal geen problemen aanwakkeren, maar gewoon enkele misverstanden recht zetten. Ik vind het spijtig dat ze de hele situatie verkeerd schets naar jullie toe en wou daarom even opkomen voor de andere moderators omdat zij nu als de boemans worden aanschouwd, want ze kreeg wel degelijk een tweede kans.


    Als de moderators problemen hebben hoe ik mijn bericht hier plaats, dan hoor ik dat heel graag van de moderators. Ik heb voor mijn gevoel vrij duidelijk benoemd dat ik een grote fout begaan ben en dat ik er ook nog eens over gelogen heb, dus kan ik me niet voorstellen dat er veel users zijn die de moderators als boemans gaan aanwijzen.Ten slotte was dat de reden dat ik ben ontslagen, en niet het feit dat ik geen klik had en dat ik mijn mening wat stellig kon brengen. Dat heeft waarschijnlijk wel meegespeeld, maar is niet de oorzaak en hoe jij het nu brengt, lijkt het alsof ik constant fouten beging en dat dit de laatste doorslaggevende fout was.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Freljords schreef:
    Ik vind het eigenlijk erg jammer dat je zo negatief je bericht neerzet. Hoe je het nu neerschrijft doe je alsof je zelf kleine foutjes hebt gemaakt, terwijl het veel verder ging dan dat. Dat je geen mod mag zijn omdat je een eigen mening hebt is ronduit belachelijk en incorrect. Mensen gaven je feedback en je sloeg die gewoon de wind in. Iedereen gaf je een tweede kans en nu doe je net alsof je ontslag al vast lag. Dit vind ik erg teleurstellend en had ik eigenlijk echt niet van je verwacht. Je doet alsof wat je deed alles behalve erg is. Een waarschuwing sturen of informatie bekend maken die nog niet bekend mag zijn is behoorlijk serieus, maar het kan de beste eens overkomen. Maar de leugens die je toen aan elkaar hebt geknoopt, hebben gewoon voor je eigen graf gezorgd. Mensen zijn in het verleden voor minder ontslagen en die waren toen een pak vriendelijker in hun bericht dan jij. Ik vind het fijn dat je je fouten openbaar toegeeft, maar de manier waarop staat me eigenlijk niet aan omdat je een totaal verkeerd beeld over de situatie schetst.

    Ze heeft de schuld niet naar de moderators gewezen, maar duidelijk gezegd dat het aan haar eigen fout lag. En daarbij is dit hoe zij de situatie zag. Iedereen ziet dingen op een andere manier. Ik snap je mening, maar ik vind het niet heel aardig dat je haar bericht nu op deze manier afkraakt. Maar ik kan hier eigenlijk weinig over zeggen aangezien ik natuurlijk niet weet hoe het op het modforum precies is gegaan.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Freljords schreef:
    (...)Ik vind het jammer dat je dat je mijn post zo opvat, maar goed. Ik wil helemaal geen problemen aanwakkeren, maar gewoon enkele misverstanden recht zetten. Ik vind het spijtig dat ze de hele situatie verkeerd schets naar jullie toe en wou daarom even opkomen voor de andere moderators omdat zij nu als de boemans worden aanschouwd, want ze kreeg wel degelijk een tweede kans.


    Nou, ik vind niet dat dit een 'verkeerd' beeld schetst. Er staat niets in over hoe zij zich precies voelt en ook niet hoe de moderators het voelden. Er staat niet hoe het gesprek is verlopen en hoe er is besloten tot Ron_Weasleys ontslag.
    Er staat enkel in dat er boos op gereageerd is, maar waren jullie dan niet boos? Ik vind dat niet raar. Ik zou het zelf ook niet chill vinden, maar als jij al zo reageert op dit berichtje van haar, vraag ik me af hoe men reageerden op het feit dat ze zomaar iets doorstuurde. Dan snap ik wel dat je bang wordt en liegt, al is dat nog zo dom en dat feit wil ik ook zeker niet goedpraten.
    Ik wil me verder graag aansluiten bij het bericht van Ignatius. Hij benadrukte dat er dus blijkbaar een passende oplossing is gekozen, dus ik vind niet dat daar nog lang over gediscussieerd hoeft te worden. Dit was de oplossing en niemand heeft iets gezegd over het krijgen van kansen ja of nee. Ron_Weasley heeft enkel gezegd dat de huidige situatie de beste oplossing is gebleken voor het team. Is dat dan niet waar? Want dan wil ik eigenlijk wel wat meer uitleg, als blijkt dat er meerdere 'verhalen' zijn rond dit onderwerp.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    eerlijkheid wordt beloond :Y)
    niet moderator zijn op quizlet is ook best okee hoor, welkom bij de club xd


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    eerlijkheid wordt beloond :Y)
    niet moderator zijn op quizlet is ook best okee hoor, welkom bij de club xd


    Haha dankuuuu. Het is ook een veel grotere club dan die van de moderators :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Wat jammer, maar ik vind het heel dapper van je dat je je fout toegeeft. Dat doen niet veel mensen je na hoor. Iedereen maakt fouten, jij ook.
    Ik hoop dat je je plezier nog en een andere manier kunt halen uit Quizlet. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    lol


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    lol


    Eh. Als je nou íets specifieker was konden we misschien nog meelachen. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aha,
    Iedereen maakt fouten, behalve moderators xd
    Nou, ik heb dat weleens anders meegemaakt.
    Beetje hypocriet naar mijn mening als dit de daadwerkelijke reden is.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Haha, je hebt per ongeluk een hele discussie gestart! ;)
    Persoonlijk vind ik wel dat je het vrij objectief verteld hebt, precies zoals het hoort! Al ken ik het hele verhaal natuurlijk niet...

    Ik vind het jammer voor je, ook al kende ik je niet als moderator.
    Het is stom dat je de fout gemaakt hebt, maar fouten zijn er om eruit te leren.
    Wie weet vergeven ze je (als ze dat al niet gedaan hebben) en mag je het ooit weer opnieuw proberen. :)
    Ik wens je heel veel succes verder nog!

    groetjes!


    Mhm?

    Wat fijn dat je toch eerlijk bent, daar geef ik je echt een pluim voor!
    Het is jouw visie op de feiten, en ik vind niet dat je de andere mods verwijten maakt.


    Queer zijn is gewoon alles