• Een van de redenen dat ik vind dat iedereen een huisdier moet hebben is, dat je altijd wel een grappig verhaal te vertellen heb over jouw huisdier(en).

    Het was een zondag en ik wou niks liever dan uitslapen. Om 9 uur komt mijn moeder mijn kamer binnen en maakt me wakker. Mijn moeder hou van planten en verzorgd ze dus ook uit alle macht. Ze heeft een bak met water om plantjes koel te houden. Mijn twee "lieve" hondjes gingen erin zwemmen. :W Toen mocht ik hun gaan baden omdat ze helemaal onder het modder zaten. Echt alsof ze het bak water zagen en dachten van: wat een prachtige manier om Gail te kloten. Laten we een zwemwedstrijd houden.


    Poeffie's leven is echt all about: " Hmmm.. hoe kan ik Gail pesten?" Net heb ik het grote fout gemaakt om mijn hemelse cola-cherry neer te zetten. Raad eens wie even ervan wam genieten. (cat)


    Ik heb nog zoveel meer verhalen, maar ik wil eerst van jullie horen :Y)


    -

    Het was 's ochtends zes uur. Ik had het eerste uur vrij, dus de wekker stond op 8 uur.
    Komt mijn vader ineens mijn kamer binnenstormen. 'Marjanne, Baloe is ontsnapt!' Baloe is mijn konijn. Een schat, maar hij weet het elke keer weer voor elkaar te krijgen om uit de dichtste hokken te ontsnappen.
    Ik ben in ochtendjas naar beneden gerend en heb hem te pakken gekregen, na veel moeite.

    En dit gaat niet over mijn huisdier, maar het was wel grappig.
    Ik was laatst alleen thuis, toen ik ineens de jonge kat van mijn buren in onze tuin zag lopen. Een week daarvoor hadden mijn buren nog gezegd dat hij nog niet naar buiten mocht, dus ik dacht: die kat is ontsnapt.
    Maar het probleem was dat ik niet gewoon kon lopen (ik loop op krukken). Dus hoe moest ik in hemelsnaam een kat te pakken krijgen zonder dat ik kon lopen... Dus ik heb mijn broer z'n oordopjes gepakt en heb hem daarmee naar binnen gelokt (hij zat er per ongeluk wel een beetje aan te kauwen) en toen heb ik snel de deur achter hem dicht gedaan.
    Maar ja, wat moest ik toen? Nu zat er een kleine, jonge kat binnen, in een huis die daar niet op gemaakt was. Hij kroop onder alle kasten, overal achter, en ik dacht alleen maar: hoe ga ik hem met mijn voet te pakken krijgen?
    Nou, het heeft ongeveer een kwartier geduurd voordat het eindelijk lukte - weer met de oordopjes - en toen was hij heel druk en speels. En omdat ik niet wist hoe ik hem bij de buurman moest brengen (want ik kon niet zonder krukken lopen), heb ik hem maar vastgehouden. Maar dat wilde hij niet, dus toen heb ik snel een stukje brood gepakt en hem kleine stukjes gevoerd. Ik heb gewacht tot er iemand thuis kwam, maar toen dat te lang duurde, ben ik hinkelend met dat katje in mijn armen naar mijn buren gelopen - stonden alle deuren gewoon open. Wat bleek? Die kat was nu oud genoeg om gewoon buiten rond te lopen...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hehehe, leuk^^
    Ik heb alleen nog een konijn, en die doet niet heel veel bijzonders. Maar een hond is te veel werk en mn moeder is allergisch voor katten. Maar ik heb wel een leuk verhaal over een van de gerbils die ik ooit had, ik denk ongeveer rond de tijd dat ik in groep acht zat.

    Op een dag ontsnapte een van onze drie woestijnratjes, genaamd Kokkie, uit de bak. We probeerden hem telkens te pakken, maar ja, dat beest vindt ook wel zijn holletjes en vluchtplannen, wat verwacht je van zo'n rat? Dus wij zetten telkens een bordje met eten neer, waar hij, wanneer wij weg waren, even langs ging. Na drie dagen nog steeds geen gelukte pogingen, maakte mijn moeder mij en mijn zus 's nachts wakker, omdat ze het woestijnratje in de schuur had ontdekt. Uiteindelijk heb ik hem gevangen, met de hulp van mijn zus. Ik zette het diertje zo snel mogelijk in het hok, waar zijn broer en vader hem besnuffelden en blij waren dat hij terug was.
    Doordat het ratje zo lang los in ons huis was rondgelopen, was hij een stuk wilder en aggressiever geworden. Zo had hij ook geleerd om heel hard te bijten. Op een dag, niet heel lang nadat hij was gevangen, had ik hem in mijn handen. Blijkbaar deed ik een of ander iets dat hij niet leuk vond, en om die reden besloot hij keihard in mijn duim te bijten. Ik schrok me dus te pletter, en als reflex van pijn trok ik mijn hand weg. Maar dat ratje had nog altijd zijn tanden in mijn duim bevestigd, en bleef om die reden aan mijn duim bungelen. In die paar seconden dacht ik niet echt na, dus schudde ik mijn hand zo heen en weer dat die rat de attractie van zijn leven ervaarde. uiteindelijk liet ie natuurlijk los. Gelukkig op het goede moment, want op deze manier belande het arme beest ongedeerd in de bak. Maar ik had toen wel lekker een flink bloedende duim.:Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb ook gerbils, maar die heb ik pas van donderdag.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 14:22 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Het grappigste wat ik ooit heb mee gemaakt is met mijn actuele hond Caezar. We hadden hem nog maar net, hij was net puppy af maar nog wel ondeugend. Hij hield er af en toe nog wel eens van dingen stelen en verstoppen. Meestal ging dat over mijn sokken maar op een ochtend moest mijn vader werken en was hij al zijn portomonee kwijt. In eerste instantie dacht hij dat het mijn moeder was maar nope, het was Caezar. Uiteindelijk de portomonee terug gevonden in de keuken maar er zat geen geld in. Iedereen het hele huis doorgezicht en uiteindelijk vond ik echt iets van 300€ terug op de zolderkamer. Ik vond het echt heel grappig maar mijn vader vond het iets minder.
    Dat was trouwens wel de laatste keer dat hij iets stal.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn vogelspin was een keer ontsnapt en een vriendin van mij gillen hahaha X

    Ik heb echt een zwak voor schattige cavia's, haha, So hier is een cavia story xd.

    In de winter heb ik altijd cavia's op mijn kamer staan. Ze maken nogal is lawaai enso, maar goed. In die periode was mijn bed nog in bestelling en sliep ik op een matrasje op de grond. Ook was ik tijdelijk aan de medicijnen voor een ontsteking in mijn schouder en was snel moe enso. In zo'n bui, dat ik echt super moe was, was ik vergeten het cavia hok dicht te doen en was gaan slapen. Het is wel te raden, één van de cavia's was ontsnapt.
    Gelukkig was het de tamste cavia, die niet aan draden knaagt, maar wel leuk op avontuur gaat.
    De volgende ochtend werd ik een beetje vreemd wakker, want iets nats was mijn kin aan het likken. Ik opende mijn ogen en zag daar mijn cavia op mijn borstkas liggen en ze was mijn kin uitgebreid aan het schoonmaken xd.


    ~My Mind Is Free~

    Oeeehh leuke verhalen :Y)

    xXProxyWolfXx schreef:
    Mijn vogelspin was een keer ontsnapt en een vriendin van mij gillen hahaha X

    Heb jij een vogelspin???? COOL O_o Hoe kom je daaraan? Ik wil er ook eenXD

    Goomba schreef:
    Ik heb ook gerbils, maar die heb ik pas van donderdag.

    Niet laten ontsnappen, worden ze pijnlijk van :p

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 18:33 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijn hond lag op een kussen die mijn moeder speciaal voor haar had neergelegd. Toen kwam mijn kat, sloeg mijn hond waardoor ze weg renden. Toen ging mijn kat lekker op het kussen liggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik heb een schaap uwu maar geen grappige verhalen =/


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    De hond van m'n neef ging op de communie van die neef paarden irriteren. Die paarden achter hem aan... Was supereng! Daarna gingen we de communiefoto's trekken en de hond wrong zich onder een hek door. Hij stond in de koeienwei en vond het nodig om even door een koeienvlaai te rollen.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?